Johan nyt on piru sano Rannanjärvi

Ruuneperiuttani_

Minäkin sanon!
On nimittäin törkeää, että tuo viheliäinen xx9 kirjoittaa täällä rekisteröitynä, jolla on ihan oma sivuyrityskin. Rekisteröinnin paljastaa se, että käyttämänsä nimimerkki, xx9, näkyy sinisenä.

Paistalaiset väittävät minun olevan sama henkilö vaikka ihan omakuvalla varustettuna olen rekisteröitynyt.

Tuo palstan pikkutyttö, Kristiina23, on muutaman kerran, vihansa vieressä, ruuneperiuttani puolustanut. Kiitos siitä!

Käydään kiitoskahvilla kun tulet Naantaliin.

28

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulojen.kohde.minäkin

      Eikös se ihan oikein ole, että "tuo viheliäinen" on rekisteröinyt nimimerkkinsä?

      Täällä palstalla on joku onneton joka ei mitenkään saa päähänsä että kyse on kahdesta ihmisestä. Hän se joka ketjuun sekoittaa ja sohlaa Ruunemannin olevan sama kuin xx9.

      Jos ihminen ei jotain asiaa usko, ei sitä hakkaamallakaan hänen päähänsä saa!

      Ellei tuohon juttuun ( " xx9 0n ruune " ) muut sitten sooloilisi vastauksia ja vastaväitteitä, sekin ao. uskomus kuivuisi riitelemättä vain yhdeksi kommentiksi viestikenttään.

      Eiköhän täällä sittenkin useampi usko asian olevan ok.

      xx9 on muuttanut Suomesta Ruotsiin jo 46 vuotta sitten ja kun on saanut täällä vipinää aikaan katkerilla mielipiteillään synnyinmaataan kohtaan, haluaakin pitää vipinää ympärillään. Ilmeisesti, niin olen antanut itsen ymmärtää, hänen isäsuhteensa ei ole ollut kunnossa ja sieltä kaukaa menneisyydestä ilmeisesti kumpuavat nykyiset mielipiteet.
      Hän yksin tietää selitykset, mutta kun olen seurannut viestejänsä on yllä vain ja ainoastaan minun käsitykseni joka ei perustu muuhun tietoon.

      Jokaisella on täällä oikeus kirjoittaa, ellei loukkaa tai häpäise muita kirjoittajia esiintymällä muuna kuin itsenään.
      Meillä palstalaisilla pitäisi olla vähimmäisvaatimuksena olla luulematta kuka on kuka!
      Melkoisen usein kun se luulo on ihan väärä!
      Omalta kohdaltani voisin kaivaa esiin kymmeniä esimerkkejä joissa palstalaiset ovat minun persoonaani arvellet ja luulleet ja ampuneet väärään tauluun.

      Meitä on monta luulon kohdetta Ruuneman, mutta ei anneta sellaisten pikkuseikkojen vaivata ajatuksissamme.
      Hyvää sunnuntaita!

    • miksi.näin

      Kyllä täällä monikin ruunea useinkannustaa ja vastaa ystävällisesti. Pitikö nyt tuo yksi muillekkaan ei niin ystävällinen tyyppi nostaa ihan palkittavaksi ?

      • kysynpäs

        miksi.näin5.11.2017 5:54
        Kyllä täällä monikin ruunea useinkannustaa ja vastaa ystävällisesti. Pitikö nyt tuo yksi muillekkaan ei niin ystävällinen tyyppi nostaa ihan palkittavaksi ?

        Kerro kuka palkitsee ja ketä?
        Ei kai täällä ketään palkita vaikka joiden kuiden nimimerkit mainitaankin.

        Suopeutta, te toinen toistanne suvaitkaa!


    • pajupuskasta

      Kiitoskahvista tuossa puhutaan, onko se sitten palkinto ? Täällä enää niin harva uskaltaa kirjoittaa vakionikillä, heille kaikille ruusukimppu. Minäkin pajupuskassa jo pitkän aikaa, täällä joutuu niin helposti kateellisten hampaisiin.

      • Ai, ja minä kun päästin toipumislomalta pienen sini.sirkkuni, uskaltaa se kuitenkin vielä luottaa teihin!


      • Tervetuloa takaisin s-s!


      • Ruuneman kirjoitti:

        Tervetuloa takaisin s-s!

        "Tuo palstan pikkutyttö, Kristiina23, on muutaman kerran, vihansa vieressä, ruuneperiuttani puolustanut. Kiitos siitä!""
        "Käydään kiitoskahvilla kun tulet Naantaliin."

        Eihän tuo moittija tiedä, että olemme jo aikapäiviä sopineet trefejä Naantaliin, vaan minusta ei ole lähtijäksi, eikä ruunella rohkeutta tulla luokseni, vaikka sama matka molemmilla.

        Toki olen useinkin moittinut ruunen kirjoituksia, mutta on myös sanonta, että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"!D Näin minä miestänikin joskus arvostelen, jos hän mielestäni typeryyksiä latelee ja ehdottomasti silloin, kun hän on totaalisesti väärässä!D

        Tämän kirjoittaja voisin yhdistää erääseen;
        "Pitikö nyt tuo yksi muillekkaan ei niin ystävällinen tyyppi nostaa ihan palkittavaksi ?"

        joka on moittinut minua usein, kun kirjoitin käyväni "leipäjonossa" ja saanut sieltä kerran sisäfile pihvejä. Ensin se oli vain moite, josta tuli varkaus ja nyt lasten nenänedestä varastan?

        Kyllä minulta temperamenttiä löytyy ja olen todella ärsyyntynyt tämän "totuuskomision" kirjoituksista, joissa hän syyttää ruunea, mutta nyt on alkanut myös ärsyttämään tämä asioiden vääristely, jossa minua varkaaksi syytetään.

        Uuden Tuntemattoman sotilaan innoittamana sanon. "Otetaanpa pojat nyt rauhallisesti". Loppu tulos jääköön sanomatta, koska senkin muistan


      • Monica__

        ehken tietäisin, vaan en kerro tuolle omahyväiselle eukolle.


      • onkonälkä
        Kristiina23 kirjoitti:

        "Tuo palstan pikkutyttö, Kristiina23, on muutaman kerran, vihansa vieressä, ruuneperiuttani puolustanut. Kiitos siitä!""
        "Käydään kiitoskahvilla kun tulet Naantaliin."

        Eihän tuo moittija tiedä, että olemme jo aikapäiviä sopineet trefejä Naantaliin, vaan minusta ei ole lähtijäksi, eikä ruunella rohkeutta tulla luokseni, vaikka sama matka molemmilla.

        Toki olen useinkin moittinut ruunen kirjoituksia, mutta on myös sanonta, että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"!D Näin minä miestänikin joskus arvostelen, jos hän mielestäni typeryyksiä latelee ja ehdottomasti silloin, kun hän on totaalisesti väärässä!D

        Tämän kirjoittaja voisin yhdistää erääseen;
        "Pitikö nyt tuo yksi muillekkaan ei niin ystävällinen tyyppi nostaa ihan palkittavaksi ?"

        joka on moittinut minua usein, kun kirjoitin käyväni "leipäjonossa" ja saanut sieltä kerran sisäfile pihvejä. Ensin se oli vain moite, josta tuli varkaus ja nyt lasten nenänedestä varastan?

        Kyllä minulta temperamenttiä löytyy ja olen todella ärsyyntynyt tämän "totuuskomision" kirjoituksista, joissa hän syyttää ruunea, mutta nyt on alkanut myös ärsyttämään tämä asioiden vääristely, jossa minua varkaaksi syytetään.

        Uuden Tuntemattoman sotilaan innoittamana sanon. "Otetaanpa pojat nyt rauhallisesti". Loppu tulos jääköön sanomatta, koska senkin muistan

        Itse taas sen leipäjonosta hakemasi fileen nostit esiin, ettei vaan pääse unohtumaan. Kyllä se on oma vikasi kun huomautellaan, miksi tulet tuollaisilla fileen hakumatkoilla köyhien leipäjonoista kerskumaan tänne.


    • Ruuuneonxx9

      Omalta kohdaltani voisin kaivaa esiin kymmeniä esimerkkejä joissa palstalaiset ovat minun persoonaani arvellet ja luulleet ja ampuneet väärään tauluun.

      Nuo kaksi lyttää aina meitä, miten suomi on nolla ja apina
      vaikka ite ovat kyllä ihan ....en sano mitä

      Inhottaa nuo hukkujat

      • "hukkujat"

        Taidat kyllä itse "hukkua" palsta kirjoittelun todenperäisyyteen ja siihen, kuka on kuka?

        Onko nämä muutama kirjoittaja täällä, ehkä kymmenkunta , jotka sanelevat sinun elämääsi?

        "Omalta kohdaltani voisin kaivaa esiin kymmeniä esimerkkejä joissa palstalaiset ovat minun persoonaani arvellet ja luulleet ja ampuneet väärään tauluun."

        Nythän me olemme pelkkänä korvana kuulemaan, kuka sinä olet? Paras todistus olisi, että sinä xx9 pistät oman kuvasi nikkisi yhteyteen, koska ruunellakin on.

        ps. olipa moniuloitteinen kirjoitus, josta en saanut selvää, etä oliko aito xx9, vai hänen vainoojansa?


      • luulojen.kohde.minä.taas
        Kristiina23 kirjoitti:

        "hukkujat"

        Taidat kyllä itse "hukkua" palsta kirjoittelun todenperäisyyteen ja siihen, kuka on kuka?

        Onko nämä muutama kirjoittaja täällä, ehkä kymmenkunta , jotka sanelevat sinun elämääsi?

        "Omalta kohdaltani voisin kaivaa esiin kymmeniä esimerkkejä joissa palstalaiset ovat minun persoonaani arvellet ja luulleet ja ampuneet väärään tauluun."

        Nythän me olemme pelkkänä korvana kuulemaan, kuka sinä olet? Paras todistus olisi, että sinä xx9 pistät oman kuvasi nikkisi yhteyteen, koska ruunellakin on.

        ps. olipa moniuloitteinen kirjoitus, josta en saanut selvää, etä oliko aito xx9, vai hänen vainoojansa?

        Kerronpas, että olen kirjoittanut tähän ketjuun nimimerkillä luulojen kohde minäkin!
        Olen todellakin ollut ja näyn edelleenkin olevan luulojen kohde, nyt jo sinunkin luulosi kohde!
        Jätin palstojen aktiivisen seuraamisen ja mukana olemisen jo silloin kun eräs bussikuski ja hänen seuraajansa toimivat palstavahtina kukin aikansa.

        Jos erehdyn tänne rivinkin kirjoittamaanheti, kuten sinäkin, olette arvelemassa ja osoittamassa sormella kuinka minä haukun ja arvostelen.

        Syy moiseen?
        En vie enenpää palstatilaa sinulta enkä muilta, en enenpää, kuin mihin minullakin on oikeus!
        Jos soitat nyt en vastaa!
        En ota sanaakaan takaisin siitä mitä aiemmassa viestissäni kirjoitin!


      • luulojen.kohde.minä.taas kirjoitti:

        Kerronpas, että olen kirjoittanut tähän ketjuun nimimerkillä luulojen kohde minäkin!
        Olen todellakin ollut ja näyn edelleenkin olevan luulojen kohde, nyt jo sinunkin luulosi kohde!
        Jätin palstojen aktiivisen seuraamisen ja mukana olemisen jo silloin kun eräs bussikuski ja hänen seuraajansa toimivat palstavahtina kukin aikansa.

        Jos erehdyn tänne rivinkin kirjoittamaanheti, kuten sinäkin, olette arvelemassa ja osoittamassa sormella kuinka minä haukun ja arvostelen.

        Syy moiseen?
        En vie enenpää palstatilaa sinulta enkä muilta, en enenpää, kuin mihin minullakin on oikeus!
        Jos soitat nyt en vastaa!
        En ota sanaakaan takaisin siitä mitä aiemmassa viestissäni kirjoitin!

        Syy moiseen?
        "En vie enenpää palstatilaa sinulta enkä muilta, en enenpää, kuin mihin minullakin on oikeus!
        Jos soitat nyt en vastaa!
        En ota sanaakaan takaisin siitä mitä aiemmassa viestissäni kirjoitin!#

        Kiitos kun vastasit, mikä mieltäsi häiritsee, joten olen pahoillani, että olen kirjoittanut jotain, joka on sinulle vastenmielinen, mutta niin "raadollinen" olen, että joskus voi tulla jopa samamoita suustani kuvainnollisesti.

        ps. nythän sai ruuneman hyvän sembalon aikaan, kun toiset kirjottajat käyvät tukkanuottasille ruunen suoiosta!?!


      • "Haukkujat" piti kai olla tuolla ylempänä, eikä hukkujat.

        Tuosta luulottelusta, oli se aikanaan harmillista, mutta ei sille voinut mitään, joskus ihmetteli vain, onko se tahallista saada syyt jonkun niskoille?

        Että sais sen josta ei tykkää latistettua?

        Syntipukkiahan on ihmiskunta aina tarvinnut, eikö Stockmankin jossakin hölmössä filmissä oikein pestannut syntipukiksi henkilöä, jota sai vapaasti haukkua?

        Kreikassa se ihminen tosiaan heitettiin vuorelta alas, kun sen niskaan ensin ladottiin kaikkien synnit! Niin niistä muka päästiin sen siliän tien. "Siitäs saat senkin"! ja työnnettiin armotta alas!
        Eiköhän Kristuksen ristiinnaulitsiminenkin ajanut samaa asiaa, synnittömyyttä jälkeenjääville. Kummallista sukukuntaa ollaan alkujaan.

        Maalaismies sanoi kerran, "ei ole olemassa pahuutta, on vain ymmärtämättömyyttä." ? ? ?
        Äsch, pikkusen ilkeilyä on meissä havaittavissa (((🤣)))


      • iso.musta-

        pahuus on sinussa ja päällä naiivia teeskentelyä.


      • synti.pukki
        iso.musta- kirjoitti:

        pahuus on sinussa ja päällä naiivia teeskentelyä.

        Juu 😁, sovitaan niin!


      • ehkä.lauseiden.kopio
        Kristiina23 kirjoitti:

        Syy moiseen?
        "En vie enenpää palstatilaa sinulta enkä muilta, en enenpää, kuin mihin minullakin on oikeus!
        Jos soitat nyt en vastaa!
        En ota sanaakaan takaisin siitä mitä aiemmassa viestissäni kirjoitin!#

        Kiitos kun vastasit, mikä mieltäsi häiritsee, joten olen pahoillani, että olen kirjoittanut jotain, joka on sinulle vastenmielinen, mutta niin "raadollinen" olen, että joskus voi tulla jopa samamoita suustani kuvainnollisesti.

        ps. nythän sai ruuneman hyvän sembalon aikaan, kun toiset kirjottajat käyvät tukkanuottasille ruunen suoiosta!?!

        Tuskin täällä kukaan suosiosta kilpailee. Mitä sekään nyt hyötäis, kukin taaplaa tyylillään, on pois ja kaipaa nettiä, mutta kaikki eivät kaipaa poissa olevaa. En halua, eikä ole syytäkään sanoa pahaa sanaa ruunesta, vaikka suosikkiensa joukossa en ole. Onpahan juteltu ja puheltu hänenkin kanssaan, mutta niin eri planeetoilta olemma ja erilaista katsantokantaa monista asioista ettei kavereiksi voi kutsua. Hyvä kun joku on innoissaan kun taas voi tänne kirjoittaa ja sen huomaa tulevista aloituksista. Yksinäisellä ei ole muita juttupaikkoja ellei halua juosta kaiken maailman pippaloissa.
        Antaa palstan palaa ja luulot pois. Se on taas pitkä taslvi edessä ja yksinäisiä iltoja monella. itselläni riittää puuhaa ja ajankulua, palstalle ei ole ikävä.


      • Outoooo
        ehkä.lauseiden.kopio kirjoitti:

        Tuskin täällä kukaan suosiosta kilpailee. Mitä sekään nyt hyötäis, kukin taaplaa tyylillään, on pois ja kaipaa nettiä, mutta kaikki eivät kaipaa poissa olevaa. En halua, eikä ole syytäkään sanoa pahaa sanaa ruunesta, vaikka suosikkiensa joukossa en ole. Onpahan juteltu ja puheltu hänenkin kanssaan, mutta niin eri planeetoilta olemma ja erilaista katsantokantaa monista asioista ettei kavereiksi voi kutsua. Hyvä kun joku on innoissaan kun taas voi tänne kirjoittaa ja sen huomaa tulevista aloituksista. Yksinäisellä ei ole muita juttupaikkoja ellei halua juosta kaiken maailman pippaloissa.
        Antaa palstan palaa ja luulot pois. Se on taas pitkä taslvi edessä ja yksinäisiä iltoja monella. itselläni riittää puuhaa ja ajankulua, palstalle ei ole ikävä.

        Jos riittää muuta puuhaa, miksi siinä todistelet ?


      • outooonjoo
        Outoooo kirjoitti:

        Jos riittää muuta puuhaa, miksi siinä todistelet ?

        Juu, riittää niinä pimeinä iltoina, nyt kun sataa vettä, on tekemisen puute...
        Kiva kun kysyt, vaik en todistele mitään.


    • täällätyyntä

      Ei ole kyse ruunen suosiosta vaan riidan kylvämisestä jota taas teet. Ei ole kaunis näky kun akan suusta hönkii salamoita ja sammakoita. Jotkut tekee mitä vaan saadakseen huomiota.

    • Allers.lähettää.kiitoks

      Ruumemannille viestien lisääntymisestä, nyt sisällöntuottajat ovat kiivastuneet ja heränneet.

    • hyvää.teille

      Saatte pitää xx9. Parempi, että se roikkuisi täällä kuin häiriköi 60 plus palstaa.
      Tosin on sillä joku "teretere" sivunikki.

      • Täällä.vaan

        eronneitten vanhojen vaimojen kateellista riitelyä
        s-s ja kristiina samaa maata


      • Nyt pitää ihan onnellisena nauraa, minun kun ei ole tarvinnut olla katellinen kenellekään 😊 ❤️ Tykkään tuosta Kristiina23 suorapuheisuudestakin, joskus ihan hykerryttävän hauska ja värikäs ilmaisuissaan.

        Yleensäkin pidän ihmisistä, ja ruuneman'ista eritoten, joten hänen ilonaiheensa kirjoittajista ilahduttaa hänen ystäviäänkin!

        Terve, nyt kaupungille.


      • Täällä.vaan kirjoitti:

        eronneitten vanhojen vaimojen kateellista riitelyä
        s-s ja kristiina samaa maata

        "eronneitten vanhojen vaimojen kateellista riitelyä"

        En minä ole ainakaan eronnut, vaan edelleen avioliitossa saman miehen kanssa, jonka kanssa menin vihille Johanneksen kirkossa v-1963. Molemman myös olemme elossa.


      • Eli..elätte..erossa

        ko ette asu yhessä. mitäpä sitä kiertelemmäää, vaikeita ihmisii.


    • DD12

      xx9/teretule on omien sanojensa mukaan syntynyt Neuvostoliitossa ja nuorena tullut Suomeen.

    • uatu-

      Ketjun otsakkeessa oleva sanonta kuuluu nykymuodossaan kokonaisuudessaan:
      Johan nyt on Piru, sano Ruuneperi, jos minä naisia pelkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4333
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      204
      2311
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1654
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1640
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      148
      1285
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1144
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    9. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe