Yksinäiset naiset lihavia

ei_läskiä

Miksi kaikki yksinäiset/ syrjäytyneet naiset on niin pulleita? Mies sen sijaan voi jäädä yksin vaikka olisi normaalivartaloinen...

31

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaskekaaMiehetRimaa

      Siksi että mies valitsee naisen ensisijaisesti painon, ja sitten muun ulkonäön mukaan. Vasta sen jälk miestä kiinnostaa naisen muut avut, kuten luonne ja sosiaaliset taidot.

      Nainen valitsee miehen ensisijaisesti sosiaalisten taitojen ja luonteen perusteella.

      • miePeräkamarin

        ASIA ON TÄYSIN PÄINVASTOIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Johtuen siitä että miehiä on valtavasti naisiin nähden niin naiset ovat erittäin ronkeleita.
        Naisille kelpaa vain ja ainostaan mies joka on pitkä ja komea naiset viisveisaavat millainen mies muilta osin on tää on kovaa tekstiä mutta noin asia suurimmaksi osaksi on

        Naisille kyllä riittää ottaia. oli nainen sitten vaikka miten lihava tai ruma miehiä kyllä piisaa jonoksi asti


    • Läskit.lompakot

      Eihän tuo pidä alkuunkaan paikkaansa. Suurimmassa osassa suomipareja nykyään, on mies hoikka tai normaalipainoinen ja nainen runsaasti ylipainoinen.

    • näin_on_

      Kyllä se on totuus, että lihava nainen ei kelpaa miehelle ainakaan ensisijaisena vaihtoehtona. Sitten yksinäisyyttä ja pahaaoloa lievitetään syömällä herkkuja, ja noidankehä on valmis.

    • Yksinonhyväolla1

      Enemmän on näitä ruipeloita tikkujalkoja, perseettömiä ja löysänahkaisia farkkuihin ja tennareihin pukeutuvia lippispäitä vapaina, joten herrat ovat hyvät, ja jättävät pulleammat naiset rauhaan myös ihmettelyiltä

      • tavallinen.tallaaja

        siinä katkeruus, pahaolo ja myös vaativuus kulminoituu sanojen säiläksi
        saahan sitä yksin olla ei siinä mitään jos pitää riman niin korkealla ettei mikään kelpaa


    • painoindeksi21

      Omien katuhavaintojeni mukaan lihavat naiset ovat niitä, joilla on mies ja 2 - 3 kiljuvaa lasta. Tosin äiti kiljuu niistä eniten ja usein myös isä. Lihavuus tulee siitä, että vietetään niin koti- ja perhekeskeistä elämää. Ja ostetaan sitä ruokaa, ruokaa ja ruokaa. Työkaveri kysyi miten pysyn näin hoikkana ja vastasin että viettämällä ei-ruokakeskeistä elämää.

      Tässä ketjussa yksinäisyys samaistettiin kumppanin puutteeseen. On paljon meitä normaalipainoisia tai hoikkia, jotka vietämme aktiivista elämää ilma vakisuhdetta. Miksi ihmisen pitäisi pysyvästi pariutua?

    • Aynring

      Minä en ole pullea. Painoindeksi noin 18. Paha siitä on väittää että missään olis liikaa, kun ennemminkin on liian vähän. Syrjäytynyt nainen...

    • omakokemus

      En tiedä. Itse olin nuorempana sopusuhtainen, joskus hoikkakin. Nyt keski-ikäisenä painoa on tullut liikaa. Olen aina tykännyt ruoalaitosta ja leivonnasta. Nuorempana syömiset eivät näkyneet ulkomuodossani mutta nykyään on toisin. Nykyään en saisi syödä kuin ihan vähän ja tuo ei tahdo onnistua. Olen ollut jo pitkään yksin. Ruokaa ei viitsi yleensä tehdä ihan yhtä annosta ja jos sitä on vähän enemmän, tulee helposti santsattua. Ruokahalut on hyvät, valitettavasti.

    • vanha-äijä

      Kyllä minulle kelpaisi lihavakin nainen,Max 125 kg.
      Parempi lihava nainen kuin se ettei ole naista ollenkaan.

      • Arvostava.mies

        Rehevät naiset ovat luontoäidin keksimä selviytymiskeino. Kun ravintoa oli vähän, selviytyivät vain ne äidit, joilla oli riittävästi vararavintoa imettämään jälkeläisiään. Joten rehevät naiset ovat äideistä parhaimmat!


      • Terve.vaanmenoa

        ...kun sen sijaan nykyiset anorektikot naiset eivät olisi ikinä saaneet jälkeläisiä.


    • SalaKavalaLihottaja

      Olisiko naisten pulleuden syynä seuraava. Suomessa jaellaan hyvin avokätisesti väelle psyykelääkkeitä, ehkä eniten koko maailmassa. Ne voivat lisätä vuoden aikana jopa 1/3 verran eli alunperin 50 kg painoisella henkilöllä paino nousisi tällöin 25 kg ollen 75 kg. Omaa ruokahalua tai painoa on täysin mahdoton tällöin kontrolloida, koska lääkkeen muuttama elimistön hormonitoiminta muuttaa ruokahalua ja syömistottumuksia. Myös ihmisen kyky itsekritiikkiin ja muuhun järkevään ajatteluun alenee, jolla myös vaikutusta asiaan.

      Olo voi olla hyvin tuskainen jos ei saa päivittäistä annostaan, vaikkapa sokeria, ihan kuin narkomaanilla. Näiden lääkkeiden ansiosta ihmisille kehittyy riippuvuuksia, kun mielihyvähormonien toiminta estetään lääkkein. Ruoka-, alkoholi-, rahapeli- ja lääketeollisuus yms. kiittävät vuolaasti.

      Toinen syy näille lääkkeille on, että niillä henkilö ikään kuin marginalisoidaan ja vammautetaan, jotta muiden olisi helpompi tuntea toiseutta ja vierautta heitä kohtaan. Jos henkilöllä on runsasta ylipainoa tai pakkoliikkeitä, on häntä muiden helpompi syrjiä tuntematta oman tunnon tuskia. Sillä hän on niin erilainen ja vieras kuin mitä itse on, eikä hänen tilanteeseensa kovin kykene samaistumaan. Tästä on ihan tutkittua tietoa, tietenkään näin ei saisi olla. Mutta vallitsevaa todellisuutta melko mahdotonta muuttaa.

      • Terve.vaanmenoa

        Näkemys tuokin. Suurin osa naisista ei syö minkään valtakunnan (psyyken) lääkkeitä. Ei edes ns luontaistuotteita, jotka ikävä kyllä, ovat suurinta humpuukia.


    • YksinäinenHarakka

      Lihavia? Yksinäisyyteen johtaa taatusti ihan eri asiat kuin lihavuus. Olin melko yksinäinen kouluaikoina, koska mun luokalla olevat tytöt olivat ihan erilaisia kuin mä. Ei mua kiinnostanut silloin meikkaaminen, ryyppääminen ja tupakointi yms. bimboilu. Olin rauhallinen ja kiltti nuori, niin mulla ei yläasteella ollut juuri kavereita. Lukiossa olin syrjitty, mua kiusattiin sielläkin ja leviteltiin juoruja, niin en saanut kavereita. Enpä osannut silloin etsiä ystäviä muualta, olin ujo aloittamaan mitään uusia harrastuksia joista heitä olisin tavannut. En tullut ajatelleeksi, että kirjeenvaihtoilmoituksella olisin voinut saada samanhenkisiä kavereita. Vasta aikuisena olen sitä kautta ystäviä löytänyt. Muutenkin elämässäni olen kohdannut paljon ihmisten aiheuttamia traumoja, niin on ollut vaikeaa luottaa muihin ja ajatella hyvää muista. Sitten olen myös kasvanut perheessä, jossa ei ystävyyttä arvosteta sillain. Vanhempani eivät ole juurikaan kehenkään yhteyttä pitäneet, en osannut ottaa muihin normaalisti kontaktia. Juuri sinun pitää ottaa muihin kontaktia, jos haluat heidän ottavan sinuun yhteyttä. Isäni mielestä puhelinsoitto on kallista, vaikka hän on ollut yksi kaupunkimme kovapalkkaisimmista. Että näin.

      Ylipaino ei ole koskaan ollut se ongelma. Hohhoijaa, kukahan tuonkin aloituksen kirjoitti, todella törkeä juttu ylipainoisia naisia kohtaan. Varmasti heidän joukossaan on paljon ihania ihmisiä, sitä paitsi ei paino katso aina kauneutta. Minkä kokoinen vain voi olla kaunis ihminen.

      • Muuanukkeli

        Jep. Mun työkavereissa on monta ylipainoista naista. Ei heitä ylipaino haittaa. Tosi kivoja ja fiksuja ihmisiä!


      • rrfr

        Voiko minkä painoinen vain olla myös komea ihminen?


      • Aikuinen.mies
        rrfr kirjoitti:

        Voiko minkä painoinen vain olla myös komea ihminen?

        Toki. Kun on sinut itsensä kanssa. Rumaa naista en ole tavannut. Kaikissa on sisäistä kauneutta kun heihin tutustuu tarkemmin. Ja minä laitan sille paljon suuremman painon, kuin omaan kauneuteensa ylenmäärin ihastunut


    • eesti.tutuksi

      Mistä johtuu, että esim. Tallinnan laivoilla suomalaisnaiset ovat järjestään ylipainoisia ja muun maalaiset hoikkia ja naisellisia.

      • Painvv34

        Mitäv**tua sinua kiinnostaa muun maalaiset naiset? Ethän sinä r**kkari saa suomalaistakaan naista. Ja muunmaan naiset ovat h*oria taliaivo


      • sbdgbsgsbrs

        Samaa mieltä. Ei tuosta kysymyksestä tarvitse suuttua. Ruotsalaiset ja yleensä kaikki muunmaalaiset on järjestään laihempia ja hoikempia kuin suomalaisnaiset, mutta miehissä samaa vikaa.


    • vanha-äijä

      Mää jo sanoin ett ei siin mittää onkelmaa ol ko vaa akka ei paina yli 125 kg.
      Kyll maar mää ota lihava aka vaikk heti.Eikä haittaa vaikk ois vähä rumakii viel.

      • N2932

        Empä haluaisi mieheni ajattelevan minusta, että olen ruma. Miten rakkaansa voi nähdä sillä tavalla? Mielummin jäisin yksin, kuin ottaisin sellaisen miehen.


    • Liikuntamies

      Olen huomannut vastaavanlaisten naisten vain syövän ja varsinkin juovan liikaa.
      Siitä se lihavuus johtuu liikunnan puutteen lisäksi.

    • Laihojamyös

      Näköjään tiedän paljon yksinäisiä naisia otsikosta päätellen.

    • EiSyytetäVainUlkonäköä

      Yksinäisyys ja ulkonäkö ei välttämättä kulje käsi-kädessä, jotkun ihmiset vaan syyttävät ulkonäköä tai pituutta yksinäisyyden syyksi - vaikka syy on ehkä enemmän omassa saamattomuudessa, paha sanoa kun on niin yksilökohtainen aihe.

      Mutta ottakaa merkille, että jos avaatte silmänne näätte pareja, naisia ja miehiä, lyhyitä, lihavia, pitkiä, komeita, rumia - kumpi tahansa osapuoli voi olla mitä vain näistä, joka naisella tai miehellä kun ei ole sama maku... toisen ruma on toisen prinssi/prinsessa.

    • Tottottt

      Kyllä aloittaja niin väärässä kuin olla ja voi.
      Miehet arvostavat naisessa luonnetta, viisautta, tyylitajua ja jos korvienväli ja tyylitaju kunnossa se näkyy myös ulospäin, pukeutumisessa, käyttäytymisessä, ei siinä pieni ylipaino haittaa.
      Jos nainen on kaunis mutta yläpää tyhjä, ei miehiä paljon kiinnosta kuten ei myöskään jos nainen nirppanokka, valittaja, ylpeä ja vaikea ihminen.

      Naisille ei sen sijaan tunnu kelpaavan kuin mies jolla hyvä ulkonäkö ja kroppa ja hyvä tyylitaju, ammatti ja harrastukset.
      Jos miehellä hiukankin ylipainoa ei naisia kiinnosta ja laiskuus mikä miehissä piilee vie myös kiinnostuksen.
      Eli miehet näkevät sisäisenkin kauneuden mutta naisille tuntuu kelpaavan vain mies joka edustuskelpoinen ja menestynyt.

      • Tottot

        Noin naisen näkökulmasta siis.


    • Tottottt

      Ei kun miehen.

    • Höpönlöpösua

      Olen yksinäinen nainen 162 cm lyhyt ja 63 kg painava. Vyötärön ympärys 72 cm. Lihaksiakin löytyy!
      Yksinäinen olen. Täytyykö olla myös syrjäytynyt ollakseen lihava vai mitä tuo aloittajan käyttämä kauttaviiva sanojen yksinäiset/ syrjäytyneet … välissä tarkoittaneekaan? Vai tarkoittaako yksinäisyys ja syrjäytyneisyys synonyymeina aloittajan mielestä samaa asiaa? Mistä sen peruste löytyy. Ilmaisua "syrjäytynyt" - käytetään aika helppoisin kuvitelmin. Onko sekään ihan varmaa että syrjäytynyt on lihava. Enpä usko tuotakaan.

      Ei saisi käyttää ilmaisua "kaikki naiset" jos ei varmasti tiedä ja tunne kaikkia yksinäisiä ja myös syrjäytyneitä naisia... Suomessa, maailmassa. Semmoisiako ajattelee KAIKKI miehet???? Ei kuulosta järkevältä.

      Syrjäytyneisyys on ainakin Amerikoissa mielletty myös köyhyyteen. Mulla on vähän vanhat tiedot ja käsitykset, sen myönnän.... Mutta vähävaraisuus pistää usein ihmisen syömään lihottavia ja nopean kylläisyyden antavia sapuskoita. Nälän kierre on siis syntynyt. Syytetäänkö siitä naisia? Kaikkiako naisia kukaties?
      Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin ylipainoisia naisia. Silti kaikki ylipainoiset eivät ole syrjäytyneitä. Eivätkä he siis ole myöskään naisiakaan.

    • Tyhjjuuuuuu

      Etsiikö aloittaja yksinäisiä/syrjäytyneitä naisia? Miksi? Outoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe