Niin jotain haluaisin sulle sanoa.
Ei sun tarvii pelätä mitään. Ei mitään. Ota löysin rantein. Mulle riittää, että olet olemassa. Se tuottaa mulle suunnattomasti iloa. Tunteet on.
En tee mitään. Etkä sinäkään tee. Me ollaan niin kilttejä. Eikö kohtalon pidä päättää?
jos sä mietit et mitä mä mietin
24
701
Vastaukset
- triplakyssäri
Kuka tekee mitä tekee ja miksi tekee?
- eikuulu-sulle
Taas toi yleinen syyttäjä heti lahkeessa.
- kaseihassumpaaole
Kilttejähän me ollaan vaikka ei ole kilttiä päällä.
- Ootajatuksissa
Tää muuten kuulostaa ihan meiltä. Niinpä. Sä ajattelet kauniisti.. Siispä samat sanat ja kiitos.
Hyvänyönhalauksenkin saat.- noitsukka
Haluaisin toki nähdä sinut..vaikka se jännittäisi minua kyllä niin kovasti, että maha menis sekasin ja pää.
- noitsukka
Kaksi samanlaista sielunpuolikasta jotka ikävöivät toisiaan, koska he ovat yhtä. Mutta kohtalo on tehnyt oikut ja heittänyt erilleen, jotta kasvaisimme vahvemmiksi ja toisaalta ymmärtäisimme rakkauden arvon.
- sielusielusielu
Sielu sielu sielu. Taas siellä joku ruma nainen lepertelee jotain sielujuttujaan. Erilleen teitä ei ole heitetty, se mies ei varmaan edes tiedä sinun olemassaolostasi mitään. Koko suhde on vain harhaisen mielesi tuotosta.
- mitähänjeesusmiettii
Kuulostaa jo hieman vaikealle ajatella, minun mielestäni, miettiä mitä joku toinen miettii.
- Poispoispois
Valitettavasti en jaksa enää kauaa odottaa... menen
- nukkumaanmenoaikaa
Mutta minä ainakin yritän auttaa ihmisiä, mutta joskus valitettavasti avut voivat olla järkyttäviä puolustusvoimiin liittyviä juttuja.
Yritän aina auttaa kun on aikaa ja pystyn, koska kunnioitan tätä palstaa. Toivottavasti muutkin kunnioittavat jotenkin sentään. - ikuinen.ih
Onko "noitsukka" nainen ja kohde mies?
- noitsukka
oon nainen ja kohde mies
- ikuinen.ih
Oli niin puhutteleva.
- Matami_Mimmi
Vaikka pääsääntöisesti ajattelen tietystä miehestä kilttejä ajatuksia, niin välillä mukana on hieman villimpiäkin aatoksia ☺️.
- Kuhan.avauduin
Näinhän se menee, kun tahoillaan varatut rakastuvat tulisesti toisiinsa. Tuntee elävänsä pitkästä aikaa, tuntee vihdoin löytäneensä puolikkaansa. Samaan aikaan vieressä on se, jonka kanssa olet naimisissa ja teillä on lapset. Sydän kuuluu kuitenkin toisen luo ja joka hemmetin päivä taistelet sitä vastaan, ettet laita vaan edes viatonta viestiä ja kysy mitä kuuluu. Ja kun hän tulee jossain vastaan, yrität olla kuin et välittäisi, vaikka sydän vuotaa verta ja iho itkee ikävää.
- elottomasti_elossa
Tuo on kyllä todella hyvin sanottu...just noin se menee ainakin minun kohdallani...stana kun yrittää olla ettei olis muka mitään tunteita...täysin neutraalia tässä leikitään ja sielussa repii ja raastaa...sitä kaiketi pelkää sitä torjutuksi tulemisen sietämätöntä häpeää...
- salarakastuneet
elottomasti_elossa kirjoitti:
Tuo on kyllä todella hyvin sanottu...just noin se menee ainakin minun kohdallani...stana kun yrittää olla ettei olis muka mitään tunteita...täysin neutraalia tässä leikitään ja sielussa repii ja raastaa...sitä kaiketi pelkää sitä torjutuksi tulemisen sietämätöntä häpeää...
pätee useisiin rakastuneisiin.
- elämämeni
Se kohtalo päätti kerran,että kohdataan. Mutta nyt kaipaisi sen kohtalon puuttumista, jatkoa ajatellen. Jotain pitäisi päättä itsekkin.?
- Arvojenrajoissa
Niin kilttejä, mut niin tuhmia :D hauska aloitus !
- haluaisinkuulla
Mitä sinä haluaisit sanoa?
- rtrtrt
Tosi kiva kirjoitus ja osuisi kyl tosi hyvin meihin, nikkisi mukaan lukien. Aikas myöhään säkin näemmä vielä hereillä keikut :) Mut eihän siinä mitään, viikonloppu. Voithan sä tulla mulle juttelemaan jos haluat ihan mistä vaan, sua vastaan mulla ei ole mitään. Monia muita kylläkin...
- Kysynvain
Mikä on nikki
- ihmissalakuljettajia
Hieman epäilyttävälle toiminnalle kuulostaa tuollainen jankkaaminen: Ei tarvitse pelätä...
Mitähän pitäisi pelätä?- intergalaktiset.homot
homoja nyt ainakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833