jos sä mietit et mitä mä mietin

noitsukka

Niin jotain haluaisin sulle sanoa.

Ei sun tarvii pelätä mitään. Ei mitään. Ota löysin rantein. Mulle riittää, että olet olemassa. Se tuottaa mulle suunnattomasti iloa. Tunteet on.

En tee mitään. Etkä sinäkään tee. Me ollaan niin kilttejä. Eikö kohtalon pidä päättää?

24

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • triplakyssäri

Kuka tekee mitä tekee ja miksi tekee?

• eikuulu-sulle

Taas toi yleinen syyttäjä heti lahkeessa.

• kaseihassumpaaole

Kilttejähän me ollaan vaikka ei ole kilttiä päällä.

• Ootajatuksissa

Tää muuten kuulostaa ihan meiltä. Niinpä. Sä ajattelet kauniisti.. Siispä samat sanat ja kiitos.

Hyvänyönhalauksenkin saat.

• noitsukka

Haluaisin toki nähdä sinut..vaikka se jännittäisi minua kyllä niin kovasti, että maha menis sekasin ja pää.

• noitsukka

Kaksi samanlaista sielunpuolikasta jotka ikävöivät toisiaan, koska he ovat yhtä. Mutta kohtalo on tehnyt oikut ja heittänyt erilleen, jotta kasvaisimme vahvemmiksi ja toisaalta ymmärtäisimme rakkauden arvon.

• sielusielusielu

Sielu sielu sielu. Taas siellä joku ruma nainen lepertelee jotain sielujuttujaan. Erilleen teitä ei ole heitetty, se mies ei varmaan edes tiedä sinun olemassaolostasi mitään. Koko suhde on vain harhaisen mielesi tuotosta.

• mitähänjeesusmiettii

Kuulostaa jo hieman vaikealle ajatella, minun mielestäni, miettiä mitä joku toinen miettii.

• Poispoispois

Valitettavasti en jaksa enää kauaa odottaa... menen

• nukkumaanmenoaikaa

Mutta minä ainakin yritän auttaa ihmisiä, mutta joskus valitettavasti avut voivat olla järkyttäviä puolustusvoimiin liittyviä juttuja.

Yritän aina auttaa kun on aikaa ja pystyn, koska kunnioitan tätä palstaa. Toivottavasti muutkin kunnioittavat jotenkin sentään.

• ikuinen.ih

Onko "noitsukka" nainen ja kohde mies?

• noitsukka

oon nainen ja kohde mies

• ikuinen.ih

Oli niin puhutteleva.

• Matami_Mimmi

Vaikka pääsääntöisesti ajattelen tietystä miehestä kilttejä ajatuksia, niin välillä mukana on hieman villimpiäkin aatoksia ☺️.

• Kuhan.avauduin

Näinhän se menee, kun tahoillaan varatut rakastuvat tulisesti toisiinsa. Tuntee elävänsä pitkästä aikaa, tuntee vihdoin löytäneensä puolikkaansa. Samaan aikaan vieressä on se, jonka kanssa olet naimisissa ja teillä on lapset. Sydän kuuluu kuitenkin toisen luo ja joka hemmetin päivä taistelet sitä vastaan, ettet laita vaan edes viatonta viestiä ja kysy mitä kuuluu. Ja kun hän tulee jossain vastaan, yrität olla kuin et välittäisi, vaikka sydän vuotaa verta ja iho itkee ikävää.

• elottomasti_elossa

Tuo on kyllä todella hyvin sanottu...just noin se menee ainakin minun kohdallani...stana kun yrittää olla ettei olis muka mitään tunteita...täysin neutraalia tässä leikitään ja sielussa repii ja raastaa...sitä kaiketi pelkää sitä torjutuksi tulemisen sietämätöntä häpeää...

• salarakastuneet
        elottomasti_elossa kirjoitti:

Tuo on kyllä todella hyvin sanottu...just noin se menee ainakin minun kohdallani...stana kun yrittää olla ettei olis muka mitään tunteita...täysin neutraalia tässä leikitään ja sielussa repii ja raastaa...sitä kaiketi pelkää sitä torjutuksi tulemisen sietämätöntä häpeää...

pätee useisiin rakastuneisiin.

• elämämeni

Se kohtalo päätti kerran,että kohdataan. Mutta nyt kaipaisi sen kohtalon puuttumista, jatkoa ajatellen. Jotain pitäisi päättä itsekkin.?

• Arvojenrajoissa

Niin kilttejä, mut niin tuhmia :D hauska aloitus !

• haluaisinkuulla

Mitä sinä haluaisit sanoa?

• rtrtrt

Tosi kiva kirjoitus ja osuisi kyl tosi hyvin meihin, nikkisi mukaan lukien. Aikas myöhään säkin näemmä vielä hereillä keikut :) Mut eihän siinä mitään, viikonloppu. Voithan sä tulla mulle juttelemaan jos haluat ihan mistä vaan, sua vastaan mulla ei ole mitään. Monia muita kylläkin...

• Kysynvain

Mikä on nikki

• ihmissalakuljettajia

Hieman epäilyttävälle toiminnalle kuulostaa tuollainen jankkaaminen: Ei tarvitse pelätä...

Mitähän pitäisi pelätä?

• intergalaktiset.homot

homoja nyt ainakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe