Kun katsoo verkkokaupan myymälätilannetta, niin Jyväskylän saatavuus on joka tuotteen kohdalla aivan onneton! Kaikki paskimmat halpisromut kyllä löytyy, mutta jos jotain hyvää näyttöä haluaa kokeilla ilman postitusrumbaa, niin turha uneksia!
Miksi Jyväskylän Gigantti on niin perseestä?
11
509
Vastaukset
- syylöytyy
Siihen on syynä se, että myymälä on muuttamassa uuteen paikkaan ihan vielä tämän vuoden puolella.
- syylöytyy
Niin ja siinä vieressä on suomen suurin power myymälä, et sieltä käy kattomassa sieltä.
- Kipitäjo
Oi kun jännää gägänttiin äkkiä ostamaan tilpehööriä
- seppään
Eipä haittaa.... Poweri on siinä vieressä.
- Ihmetyrkkyjä
Vitun ärsyttäviä nämä gigantin ja powerin myyjät puoliväkisin tyrkytetään puhelin liittymää. Ei mene kerrasta jotta ei tarvi vaihtaa ei kun vaan jänkätetään itse en ainakaan noihin puljuihin mene....
- jostain.on.ostettava
Ihmetyrkkyjä kirjoitti:
Vitun ärsyttäviä nämä gigantin ja powerin myyjät puoliväkisin tyrkytetään puhelin liittymää. Ei mene kerrasta jotta ei tarvi vaihtaa ei kun vaan jänkätetään itse en ainakaan noihin puljuihin mene....
Kyllä minä menen Poweriin, televisio 52" pitää päivittää jo 4K_aikaan.
- Xxgghhh
Ai se putki malli
- 4K.sen.olla.pitää
Xxgghhh kirjoitti:
Ai se putki malli
Mikä se putkimalli on, pappavainaalla saattoi olla sellanen?
- GigantiinEnMene
eikä siinä vielä kaikki. Gignti myyjäthän on GIGALOMAANISEN huonoja.. ylimielisiä ja asiantuntemattomia jos vertaa vaikka ihan prsiman myyjiin,
- äläsittenmenesinne
Jos oma asenteesi on tuollainen ja olet yhtä humalassa kuin tätä tekstiä kirjoittaessa, en ihmettele jos sinua kohdellaan sielllä hieman nyrpeästi.
- Tyttötykkääpitäähauskaa
Soita Iltasanomiin. Siellä löydetään syylliset joka asiaan alta aikayksikön:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145