Miksi Jyväskylän Gigantti on niin perseestä?

NytOikeesti

Kun katsoo verkkokaupan myymälätilannetta, niin Jyväskylän saatavuus on joka tuotteen kohdalla aivan onneton! Kaikki paskimmat halpisromut kyllä löytyy, mutta jos jotain hyvää näyttöä haluaa kokeilla ilman postitusrumbaa, niin turha uneksia!

11

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syylöytyy

Siihen on syynä se, että myymälä on muuttamassa uuteen paikkaan ihan vielä tämän vuoden puolella.

• syylöytyy

Niin ja siinä vieressä on suomen suurin power myymälä, et sieltä käy kattomassa sieltä.

• Kipitäjo

Oi kun jännää gägänttiin äkkiä ostamaan tilpehööriä

• seppään

Eipä haittaa.... Poweri on siinä vieressä.

• Ihmetyrkkyjä

Vitun ärsyttäviä nämä gigantin ja powerin myyjät puoliväkisin tyrkytetään puhelin liittymää. Ei mene kerrasta jotta ei tarvi vaihtaa ei kun vaan jänkätetään itse en ainakaan noihin puljuihin mene....

• jostain.on.ostettava
        Ihmetyrkkyjä kirjoitti:

Vitun ärsyttäviä nämä gigantin ja powerin myyjät puoliväkisin tyrkytetään puhelin liittymää. Ei mene kerrasta jotta ei tarvi vaihtaa ei kun vaan jänkätetään itse en ainakaan noihin puljuihin mene....

Kyllä minä menen Poweriin, televisio 52" pitää päivittää jo 4K_aikaan.

• Xxgghhh

Ai se putki malli

• 4K.sen.olla.pitää
        Xxgghhh kirjoitti:

Ai se putki malli

Mikä se putkimalli on, pappavainaalla saattoi olla sellanen?

• GigantiinEnMene

eikä siinä vielä kaikki. Gignti myyjäthän on GIGALOMAANISEN huonoja.. ylimielisiä ja asiantuntemattomia jos vertaa vaikka ihan prsiman myyjiin,

• äläsittenmenesinne

Jos oma asenteesi on tuollainen ja olet yhtä humalassa kuin tätä tekstiä kirjoittaessa, en ihmettele jos sinua kohdellaan sielllä hieman nyrpeästi.

• Tyttötykkääpitäähauskaa

Soita Iltasanomiin. Siellä löydetään syylliset joka asiaan alta aikayksikön:)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe