Nyt puhutaan seulonnoista, ensi viikolla tiedotetta Kiinasta?
"Recently, our hospital Gastroenterology early gastric cancer serum screening officially began"
http://www.nn2yy.com/tsyl/2017/1031/article_248.html
Ennen ollut puhetta seulontatutkimuksista, joilla valettu perustusta seulonnoille. Osake on 15 EUR ennen vuodenvaihdetta.
Biohitin GP selonnat alkaneet Kiinassa!
5
155
Vastaukset
- Osakemies
Jäitä hattuun, olen lukenut tänä ja viime vuonna kymmeniä vastaavia uutisia joissa on puhuttu seulonnasta eikä tutkimuksesta. Se että sairaalan nettivastaava ei nyt aivan oikeaa termistöä käyttänyt meinaa mitään.
- Endure
Sattumoisin, osaatko Kiinaa, vai oletko kuten minä käännöksen varassa?
- sijoittajanalku
Etu on nyt sijoittajan puolella. Vielä voi ostaa lappuja näinkin edullisesti. En olisi viime vuoden vaihteessa asiaa uskonut. Semi osaa yllättää. Positiivisesti:)
- vihaine
Meneekö jopa 4,50 Eur tasolle vielä loppuvuoden aikana, puhumattakaan siitä mihin sitten ensi vuonna menee. Mutta asiaan: tänään tuli optiotiedote. Tarkoittaako se sitä, että Niklas ja Semi yms.saavat nyt automaattisen tilipäivän niin halutessaan myymällä osakkeita, huolimatta siitä miten firmalla menee kun ovat maksaneet vain 2.xx Eur lappu? Kyllä pitäisi saada edesvastuuseen v.2011 yhtiökokous väki joka tällaisen rahastusautomaatin siunasi yhtiön johdolle ilman mitään ehtoa firman tuloksesta!!
- Osakemies
Kyllä, se meinaa juuri sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818