Sinua vieläkin

kaipaansinuaedelleen

Eikö vaan voitaisi nähdä ja halata ja sanoa toisillemme, että kaipaamme aivan kamalasti. Olla siinä vaan niin pitkään kuin siltä tuntuisi, ilman sen kummempaa suunitelmaa, että mitä seuraavaksi.

84

4285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika_helppoa

      Tietysti...tulet halaamaan heti kun kohtaamme...Sovittu.

      • vainunelmissasi

        Toiveajattelua että oikea maailma olisi noin helppo.


    • Asiatsovitaa

      Siun täytyy pirauttaa mulle

      • kaipaansinuaedelleen

        Haluaisin. En vaan enää uskalla pirauttaa. Täysi lukitus on päällä.


      • lukituspois
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Haluaisin. En vaan enää uskalla pirauttaa. Täysi lukitus on päällä.

        Jos oikeesti haluat, niin soitat. Hän ilahtuisi tästä, niin kuin minäkin. Voisin halata häntä niin kauan, kuin silloin eka kerralla.


      • kaipaansinuaedelleen
        lukituspois kirjoitti:

        Jos oikeesti haluat, niin soitat. Hän ilahtuisi tästä, niin kuin minäkin. Voisin halata häntä niin kauan, kuin silloin eka kerralla.

        Jos saisin pienenkään vinkin täällä siitä, että juuri hän täällä kirjoittaisi, niin soittaisin välittömästi. Esimerkiksi jos kirjoittaisi siitä ensimmäisestä kerrasta, miten halasimme ja missä se tapahtui.


      • lukituspois
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Jos saisin pienenkään vinkin täällä siitä, että juuri hän täällä kirjoittaisi, niin soittaisin välittömästi. Esimerkiksi jos kirjoittaisi siitä ensimmäisestä kerrasta, miten halasimme ja missä se tapahtui.

        Noin vuosi siitä. Aika pysähtyi siihen pitkään halauksen, eikä kumpikaan halunnut pois siitä.


      • kaipaansinuaedelleen
        lukituspois kirjoitti:

        Noin vuosi siitä. Aika pysähtyi siihen pitkään halauksen, eikä kumpikaan halunnut pois siitä.

        Siitä on tosiaan noin vuosi... Mutta pitäisi tietää missä ja miten se tapahtui.


      • lukituspois
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Siitä on tosiaan noin vuosi... Mutta pitäisi tietää missä ja miten se tapahtui.

        Autossa : )


      • kaipaansinuaedelleen
        lukituspois kirjoitti:

        Autossa : )

        Eipä ollut autossa meidän ensimmäinen halauksemme.


      • lukituspois
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Eipä ollut autossa meidän ensimmäinen halauksemme.

        Harvemmin täällä kohtaa kukaan.


      • kaipaansinuaedelleen
        lukituspois kirjoitti:

        Harvemmin täällä kohtaa kukaan.

        Hänen asunnossaan me silloin halattiin. Sohvalla, hän oli minua vasten, puoliksi sylissäni.


      • kaipaansinuaedelleen
        lukituspois kirjoitti:

        Harvemmin täällä kohtaa kukaan.

        Oletko siis sama vastaaja kuin tuo nimimerkki "Asiatsovitaa" ??


      • lukituspois
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Oletko siis sama vastaaja kuin tuo nimimerkki "Asiatsovitaa" ??

        En.


      • kaipaansinuaedelleen

        Voisiko "Asiatsoviaa" vastata jotain??


      • J----k--
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Jos saisin pienenkään vinkin täällä siitä, että juuri hän täällä kirjoittaisi, niin soittaisin välittömästi. Esimerkiksi jos kirjoittaisi siitä ensimmäisestä kerrasta, miten halasimme ja missä se tapahtui.

        Oliko kellarikerroksessa?


    • Jjhjjbbbb

      Näin unta naisestasi. Hän kertoi et on seurustellut kanssasi 2 vuotta. Ja et ootte onnellisia yhdessä

    • sinuavaan_

      Soita tai laita viestiä, että missä nähdään.

    • MissyL

      Kieltämättä tällainen ajatus herra Aan seurassa tuntuisi erittäin hyvältä , mikäli hän ajattelisi samoin... huokaus..

    • rautalangastaselkeni

      Ei. Osoitit ettei se ole tarpeen. Selvääkin selvemmin.

      • kaipaansinuaedelleen

        Eri tilanne sinulla kuin minun tilanteeni. Minä en ole koskaan osoittanut hänelle, etten haluaisi juuri häntä. Aloittajalta.


      • rautalangastaselkeni
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Eri tilanne sinulla kuin minun tilanteeni. Minä en ole koskaan osoittanut hänelle, etten haluaisi juuri häntä. Aloittajalta.

        Jaa irl? Tämä oli todenmukainen tapahtuma lähimenneisyydessä. Ei palstaleikkejä.


      • mitätapahtuiteidänvälil

        itse esim. olen saattanut loukata, vaikkei todellakaan ole ollut tarkoitus. Enkä tiedä voiko asiaa enää korjata 😢


      • sinunkorjattava
        mitätapahtuiteidänvälil kirjoitti:

        itse esim. olen saattanut loukata, vaikkei todellakaan ole ollut tarkoitus. Enkä tiedä voiko asiaa enää korjata 😢

        Jos tiedät tai epäilet loukanneesi niin eikö sinun pitäisi olla pyytämässä anteeksi loukkaustasi eikä paeta palstalle?


      • ensaavastausta

        Jotakin sinne päin olen kyllä koettanut tehdä


    • oonkotona

      Jos aloittaja oot J**i niin soitapa S naiselle

      • MistäVarmuus

        Soittaisin jos tietäisin varmasti oikeaksi S-naiseksi sut.


      • Jokumuuon

        S oon mutta ei J mies mielessä.


    • KylläpäsOli

      kouraisevan ihanasti sanottu. Noin olisin toivonut hänenkin sanovan minulle.

    • Jjjjbbbb

      Joo kibva uni. Ollin katsomossa ja kaikki sorsi mua. Pitää vaa nauttia ja elää. En aii enää stalkkailla sua. Teet mitä teet ja meet missä meet.

    • merenranta-

      Kuka olet ja missä asut?

    • vasaramieskin

      Sano että: "Kaipaamme toisiamme kauheasti kuin moottorisaha sarjamurhaajaa" :)

    • Sssssnainenn

      Jos oot m mies niin ikävä sua...

    • tyhjyyteen.huhuilua

      Kun viimeksi halasin sinua, en olisi halunnut päästää irti. Varmasti tunsit sen. Vaikka sinähän se lupaa halaamiseen kysyit. Jos joskus vielä mahdollisuus tulisi, en irti päästäisi, enkä seurauksia enää miettisi.

      • vuosia_sitten

        Niin. Tuosta on jo aika monta vuotta. Silti tunnen vieläkin sen halauksen ja niitä samoja tunteita.


      • tyhjyyteen.huhuilia
        vuosia_sitten kirjoitti:

        Niin. Tuosta on jo aika monta vuotta. Silti tunnen vieläkin sen halauksen ja niitä samoja tunteita.

        Kylläkin vain pari viikkoa.


      • tyhjyyteen.huhuilua
        tyhjyyteen.huhuilia kirjoitti:

        Kylläkin vain pari viikkoa.

        Pari viikkoa, joka kohta muuttuu kuukaudeksi, vuosiksi...


    • elonkorjuujuhlat

      Unessa hän oli kadottanut kengänsä ja asteli sinisissä sukissa luokseni.

      • samankaltaista

        Hui mikä sattuma. Minä näin muutamia öitä sitten unen jossa olin kadottanut kenkäni. Mitähän tuollainen uni tarkoittaa?


    • miehellevastaisin

      Minusta jos olisi kiinni niin voitaisiin tehdä juuri noin.

      • vapaitakinon

        Jätä toisten miehet rauhaan! Keskity vapaisiin miehiin!


      • voielämänkeväät

        Taas Jannen hullu vaimo täällä huutelemassa muille harhojaan.


      • VipattajaHelkura
        voielämänkeväät kirjoitti:

        Taas Jannen hullu vaimo täällä huutelemassa muille harhojaan.

        Koitahan jätkä häipyä nyt toisten elämästä. Eikö vieläkään mene jakeluun, monta vuotta tuhlannut rahaa.? Mies on tosi tyhmä otus.


      • parempirauhassa

        Antakaa sen olla. Tuostahan se provoilija vaan yltyy lisää.


    • Hyväkroppa

      Uimarannalla halattiin.

      • kaipaansinuaedelleen

        Hänen asunnossaan halattiin. Sohvalla, hän oli minua vasten, puoliksi sylissäni.


    • muttaunohdin

      En uskaltanut ensimmäisellä kerralla halata häntä.Ajattelin ensin oppia ymmärtämään, millainen halaus tuntuu hyvältä juuri hänestä?

      • thereyougo

        Ei niitä halauksia nyt niin montaa erilaista ole. On rakastavaisten halaus ja sitten ei-rakastavaisten.


    • Its.complicated

      Vaatii pientä säätöä . . .

      • kaipaansinuaedelleen

        No sitten säädetään sen verran kuin tarve vaatii. Et usko kuinka haluaisin sinun olevan juuri hän...


      • Nainenkaipaaa
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        No sitten säädetään sen verran kuin tarve vaatii. Et usko kuinka haluaisin sinun olevan juuri hän...

        Kaipaatko nyt naista vai miestä entä missäpäin liikumme (:


      • kaipaansinuaedelleen
        Nainenkaipaaa kirjoitti:

        Kaipaatko nyt naista vai miestä entä missäpäin liikumme (:

        Naista minä kaipaan. En viitsi kaupungista laittaa mitään kun ei ole Suomen top10-kokoinen.


      • mitätähänkirjoitetaan

        Juha-Pekka?


      • mikäsuuntanro

        täällä myös haluaisin kuulla, että minne päin tämä menee?


    • elämältäpohjapoissilloin

      Ei siihen enää ole mahdollisuutta kenelläkään ja jos omasta näkökulmasta ajattelen niin se mahdollisuus "tuhottiin" kaikkien kohdalta jos yli kolme vuotta sitten. Sen jälkeen tapahtuneet asiat ovat vain varmistaneet sitä.

      • kaipaansinuaedelleen

        Meidän juttumme alkoi varsinaisesti vasta noin vuosi sitten. Aloittajalta tämä.


    • iltaaniloa

      Voitaisiin halata! Tule halaamaan kanssani, tiedät missä minä olen!

      • kaipaansinuaedelleen

        Tiedän hänen asunnon, mutta en minä nyt voi noin vain mennä sinne.


    • Koiranomistaja

      Toki voimme nähdä, ymmärrän että välillä kyllästyt panemaan koiraasi.

      • imbesillille

        Siinäpäs todella asiallinen kommentti. Isäsi ja äitisi mahtavat olla sinusta ylpeitä.


    • Säheltäjä

      Kyllä nuo halaukset mielessä on , ja säädöt kohille laitetaan

    • ferrox

      Älä vaan tule asunnolleni. Meidän juttu on ohi ja tiedät varsin hyvin syyn siihen. Kukaan ei luovu hyvästä suhteesta.

      • kaipaansinuaedelleen

        En todellakaan meinannut kenenkään asunnolle ilmoittamatta ilmestyä. Sinulla eri tilanne, meillä ei ole ollut juttua mistään selvästä syystä.


    • ToivonSitäNiin

      Sinä mies olet mun kuuma päiväuni ja vieläkin harmittaa etten sua halannut kun viimeksi nähtiin. Aika ja paikka vaan oli niin väärä, siellä oli liikaa ulkopuolista porukkaa. Päästäänkö me koskaan siihen tilanteeseen, että saataisiin olla ihan rauhassa kahdestaan?

      • vedätystäkö

        Ei halattu. Halataankohan enään koskaan?


      • ToivonSitäNiin
        vedätystäkö kirjoitti:

        Ei halattu. Halataankohan enään koskaan?

        Sattuu, jos luulet mun vedättävän. Luulin, että tunnet mua sen verran jo, etten ikinä tekis niin. Pattitilanne, en tiedä mitä pitäis tehdä. Haluaisin sua haluta, mutta tahdotko sä sitä?


      • memennäännaimisiin

        Älkää lopettako tätä koskaan!! Hauskaa ajankulua ja pirun koukuttavaa..


      • Mies_sivusta
        ToivonSitäNiin kirjoitti:

        Sattuu, jos luulet mun vedättävän. Luulin, että tunnet mua sen verran jo, etten ikinä tekis niin. Pattitilanne, en tiedä mitä pitäis tehdä. Haluaisin sua haluta, mutta tahdotko sä sitä?

        Tahtoisin minäkin halata sinua. Luulin, että se on ollut luettavissa käytöksestäni, vaikka en ole mitään suoraan sanonutkaan. Ne pienet hetket, jotka saan välillä olla kanssasi kahdestaan, ovat elämäni suola.


      • ToivonSitäNiin
        Mies_sivusta kirjoitti:

        Tahtoisin minäkin halata sinua. Luulin, että se on ollut luettavissa käytöksestäni, vaikka en ole mitään suoraan sanonutkaan. Ne pienet hetket, jotka saan välillä olla kanssasi kahdestaan, ovat elämäni suola.

        Seuraavalla kerralla kun nähdään, niin kyllä halataan kunnolla eikä ujostella yhtään. Toivottavasti siihen ei menisi enää kauaa. Viimeksi kun nähtiin, niin oltiin niin hämmentyneitä molemmat tästä koko hommasta.


      • eihämmennystä
        ToivonSitäNiin kirjoitti:

        Seuraavalla kerralla kun nähdään, niin kyllä halataan kunnolla eikä ujostella yhtään. Toivottavasti siihen ei menisi enää kauaa. Viimeksi kun nähtiin, niin oltiin niin hämmentyneitä molemmat tästä koko hommasta.

        Minä en ole koskaan hämmentynyt seurassasi. Päin vastoin, ajatus kulkee aina normaalia nopeammin.


      • vedätystäkö
        ToivonSitäNiin kirjoitti:

        Sattuu, jos luulet mun vedättävän. Luulin, että tunnet mua sen verran jo, etten ikinä tekis niin. Pattitilanne, en tiedä mitä pitäis tehdä. Haluaisin sua haluta, mutta tahdotko sä sitä?

        Paljon on tapahtunut lyhyessä ajassa. Ymmärrän kyllä, miksi hän ajattelee asiat vain omalta kannaltaan.


    • tossuta_se

      Ah Miia! Ah Miia!

      Mun on niin ikävä sua. Anna sille urpolle fudut niin ...

    • Silverviolet

      Siitä on vähän vajaa vuosi... autossa tosiaan halasit ... häkellyin ! Lukitukset on vapautettu

      • lukituspois

        Tuskin oot, mut mihinpäin tää meni?


    • steieieiei

      Miten voi olla niin yksin vaikkei olekaan.
      Kun olis se kiinnipitäjä. Vain pitäis. Mitään muuta tartte.

    • kaipaamaanjäänytN

      Tottakai voitasiin halata..kuhan nyt näkisin. .en vois olla haluamatta..ja antaa pusua poskelle

      • kaipaustasyksyssä

        Taisit kirjoittaa tuolla toisessa ketjussa samalla nimimerkillä? Sinä kaipaat jotain miestä jonka näit viimeksi vuosia sitten? Milloin tarkalleen?


      • kaipaansinuaedelleen

        Jos hän haluaisi nähdä niin hän pystyisi järjestämään näkemisen kyllä.


    • ehkävuosia

      En voi sanoa kaipaavani, koska en kaipaa ketään. Ensin täytyy selvitä vaikeista ajoista ja en osaa sanoa kauanko siihen menee. Suosittelen unohtamaan ja jatkamaan elämää ilman turhia kaipauksia, koska mahdollisuss siihenettä haluaisin ja jaksaisin suhteessa kenenkään kanssa on hyvin pieni ja sen varaan ei kannata laskea.

      • mukavaaajateltavaa

        Ootko kenties varattu mies? Mua kiinnostaa vain, jos oot varattu. Voitais iloita toisistamme.


      • kyllästynytkaikkeen
        mukavaaajateltavaa kirjoitti:

        Ootko kenties varattu mies? Mua kiinnostaa vain, jos oot varattu. Voitais iloita toisistamme.

        Anteeksi kuinka, minua ei kiinnosta kukaan millään tavalla. Ei minkään ikäinen, ei tuttu tai tuntematon


    • Kukaoletmies

      💕💕💕😘

      • kaipaansinuaedelleen

        Kyllä se kaipaamalleni selviää jos sattuu tämän ketjun lukemaan läpi.


      • osuikokohdalle
        kaipaansinuaedelleen kirjoitti:

        Kyllä se kaipaamalleni selviää jos sattuu tämän ketjun lukemaan läpi.

        Oletkohan unieni mies. Mainitsen vielä että siinä viimeisessä unessa oli pieniä lapsia mukana.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe