Gambiaan matkalle alkuvuodesta

Sammari65

Olemme lähdössä alkuvuodesta parin viikon matkalle Gambiaan. Olisi kiva kuulla asiallisia matkavinkkejä ja tietoa ko paikasta. Hotellimme on Senegambia beach. Kannattaako varata matkatoimiston järjestämä kuljetus kentältä hotelliin Senegambia beach, vai tuleeko taksi halvemmaksi?
Entä mitä suurinpiirtein maksaa paikallisoppaan palvelut? Tekisi mieli käydä ainakin paikallisessa koulussa, sairaalassa (jos mahdollista???) ja ehkä jokiristeilyllä tai safarilla ym.
Miten mahtaa ko hotellista tai muualta maasta saada gluteenitonta ruokaa?
Jos pääsemme esim kouluvierailulle, mitä voisimme viedä lapsille tuliaisiksi?
Olemme kiitollisia vinkeistä.

7

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöf

      Me on menty taksilla ja bussilla. Bussi simppeli ja taksi eksoottisempi paitsi hinta pitää vääntää. Me ollaan samaan aikaan Senegambia beachissa ja käydään retkillä ja kalastamassa omatoimisesti kun on tuttu opas jo valmiina joka hommaa autot ja veneet. Matkaan vain jos kiinnostaa ja saahan siinä kustannuksiakin jaettua.

      • okm

        Olen ymmärtänyt, että taksi lentoasemalta Senegambian alueelle oli ainakin aiemmin kiinteä 700 dalasia. Sama toiseen suuntaan. Kaksi henkeä maksaa siis taksista edullisemmin kuin Tjäreborgin kuljetuksesta. On väljempää ja hauskempaa ainakin jos ilmastointi toimii. Bussissa tosin kuulee matkaoppaan opastusta jos sitä tarvitsee. Tosin bussinkaan ilmastointi ei ole aina ollut kunnossa. On huomioitava, että Senegambian alueella taksit voivat joskus kysyä valkoisilta hurjia summia. Silloin pitää kysyä toista kyytiä.


      • Sammari65

        Kiitos tiedosta. Entä onko mitään käryä oppaiden hinnoista? Olis kiva tietää joku hintahaitari, etteivät pääse ihan valtavasti ylimääräistä ottamaan.


    • Katri_Alieu

      Taksilla on ihan kätevä liikkua ja etenkin jos on tyytyväinen kuskiin, niin voi pyytää kortin tai muuten yhteystiedot, niin mieluusti kuskailee sitten enemmänkin. Itse olen ystävystynyt yhden kanssa ja voin vain suositella häntä kuskiksi eli Alieu Touray, puh. 220-7213359. Jos otatte yhteyttä häneen, niin kertokaa että hänen ystävänsä Katri suositteli. Hän kyllä tietää. Alieu on todella loistotyyppi, aina iloinen ja hänen kanssaan juttua riittää.

    • Gambiankikulo

      Nyt Gambian seksimatkailijamummot antavat jo kikuloitten tietoja.
      Tällainen viestiketju pitää poistaa välittömästi.

      • eiköypälyä

        Niin, tuohan menee jo paritukseksi.
        Ylläpito huomio!!!!


      • seksiä_Gambiasta
        eiköypälyä kirjoitti:

        Niin, tuohan menee jo paritukseksi.
        Ylläpito huomio!!!!

        Suomi24 on alkanut toimia gambialaisten rattopoikien parittajana.
        Mutta sehän on ollutkin odotettavissa, koska ylläpito ihannoi ja
        suojelee näitä Gambiaan tekeviä seksimatka-mummeleita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe