Jollekkin hyvälle

5urullinen

Nykyinen työ loppuu vuoden vaihteessa ja olen ilmoittanut etten aio jatkaa. Eräs Työhaastattelu olisi tiedossa, mutta en tiedä miten siinä käy. Mitä siis näkyy työasioihini?Saanko tuon jossa käyn haastattelussa vai näkyykö jotain muuta

11

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

Tsiigasin boltsista.
      Peru se ilmoitus lopettamisesta . Ota lobarit vast sit kun sulla on uus duunimesta.
      Toi haastattelu ei takaa sulle duunia, koska ne kuulee muitakin ja siks on hyvä jatkaa vanhassa, jos se kerran on mahdollista.
      Ei niit duuneja löydy sillai kun on annettu ymmärtää, et ollaa kovassa nousussa. Voidaa olla ja vienti vetää paremmin, mut ei se takaa et otettais lisää folkkaa duuneihin.

• 5urullinen

En halua jatkaa tätä työtä sillä ei ole yhtään syytä,ei tämä johda mihinkään. Pitää minua vain vankina täällä mistä haluan pois.

• 5urullinen

Näkeekö joku muu jotain muuta tähän?

• Sinäpäätät

En ole näkijä mutta jos haluat muutoksen. Hae muualta työtä siis vaihdat paikkakuntaa. Etsi vakityö ja sellainen mistä voisit tykätä. Asunnon saat helposti kun sen vakityön löydät.
      Aina se ei ole mahdollista jos on perheellinen. Onnea matkaan:)

• 5urullinen

Hmm..opiskelen joten muutto kovin kauas ei onnistu vielä. Ja en tiedä onko vakityö välttämättä minun juttu muutenkaan. En osaa kuvitella olevani samassa paikassa koko loppuelämää. Johtuu tietenkin siitä etten ole löytänyt paikkaani. Kerran luulin niin koko sydämestäni mutta toisin kävi. Ja muutenkin olen vaihtelunhaluinen joten vakityö kuulostaa minulle elinkautiselta. En oikein löydä ratkaisua tähän asiaani. Tuo työ mihin haastattelu on vain lyhyt pätkä,mutta muuten huippu juttu. Joten miten käy?

• Oikeinkirjoitus

Kirjoitetaan : jollekin ei jollekkin.

• 5urullinen

Näkeekö kukaan?

• 5urullinen

Yhä vastauksia kaipaan..

• 5urullinen

Josko joku hyvä näkijä katsoisi?

• Ragnimalmen

Hyvin sun käy, ei tarvitse ole yhtään surullinen.
      Määrä-aikainen on tässä elämänvaiheessa just hyvä valinta sinulle seuraavaksi työksi.
      Hyvä haastattelu siis tulossa ei tarvitse stressata siitäkään.

• 5urullinen

Kiitos paljon,toivon todellakin näin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe