Hei, omistan asunto-osakkeen puoliksi (peritty asunto) virallisesti sisaren kanssa, ja olemme myymässä sitä. Kun ostaja maksaa meille asunnon, niin jaetaanko maksu kahteen osaan, toinen minulle ja toinen sisarelleni? Elikä tekeekö ostaja kaksi tilisiirtoa? Vai tuleeko maksu vain toisen tilille josta sitten siirretään itse rahat?
Miten maksu hoituu jos myyjäosapuolia on kaksi?
Jos maksu menee vain esimerkiksi sisareni tilille, hän siirtää sieltä minulle puolet summasta, niin siitähän joutuisi vielä jotain veroakin maksamaan kun on niin iso summa? En siis tarkoita myyntivoittoveroa nyt.
Kumman tilille maksu tulee?
kumminonmitenpäin
2
134
Vastaukset
- senmukaan
Miten myyntisopimuksessa on asiasta sovittu?
Koska asiat teillä ovat noin hakusessa, kannattanee turvauta välittäjään. - tuhlaripate
noooo, jollette muuta keksi, voitte lähettää rahat vaikka mulle, tai voin jopa tulla hakemaan, osoite kiitos?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146