Apua en saa mistään.joudun aina valvoo.en jaksa näin olla. somnor lääke vaan auttaa mutta ei sitä anna . ketipinor mirtazapin ei auta. atarax ei auta. ainut lääke mikä auttaa ei anneta. väärin on. kaikki muut saavat avun.monet ssanu jo monta vuotta apua lääkkeestä.
Paha unettomuus
9
236
Vastaukset
- hklyyvtfhh
Azona_-niminen masennuslääke mietona annoksena auttaa unettomuuteen. Siitä ei tule aamutokkuraa eikä sivuvaikutuksia, siis pienellä annoksella. Se ei myöskään aiheuta riippuvuutta mutta joka ilta pitää ottaa.
- Kokeileppa-seuraavia
ellei synteettiset unilääkkeet ole vielä pilannet koko kehoa;
- melatoniini
- tryptofaani
- teaniini
- b12 vitamiini
Noilla pitäs tulla uni ja elimistö ei tuhoudu myrkkyihin.
Noita kaikkia saa lähes kaikista luontaistuotekaupoista laajin sorttimentti lienee Yliopiston apteekin ego-myymälässä Forumissa Hkissä. Niillä on myös nettisivut. Niillä on myös asiantunteva palvelu.- ohje2
Toinen erittäin hyvä unilääke, on luomulemmiskely.
- niinpä-niin--
ohje2 kirjoitti:
Toinen erittäin hyvä unilääke, on luomulemmiskely.
jos nushauttaa vaikka 3 x illalla, niin varmasti nukkuu ja pitkään ja herää levänneenä ylös...
- Tuo-on-
niinpä-niin-- kirjoitti:
jos nushauttaa vaikka 3 x illalla, niin varmasti nukkuu ja pitkään ja herää levänneenä ylös...
ehdottamasti paras ja miellyttävin unilääke...
Tekee myös riippuvaiseksi, mutta tuo riippuvaisuus on ihan asia.. - khhgdfgikoghvj
Se mikä sopii yhdelle ei tarkoita, että se sopii kaikille. Miksi jotkut suorastaan tyrkyttävät itse hyvinä pitämiään ohjeita muille.
Jokainen ihminen on erilainen, ei ole mitään jokamiehen reseptiä olemassa. - Olet-oikeassa
khhgdfgikoghvj kirjoitti:
Se mikä sopii yhdelle ei tarkoita, että se sopii kaikille. Miksi jotkut suorastaan tyrkyttävät itse hyvinä pitämiään ohjeita muille.
Jokainen ihminen on erilainen, ei ole mitään jokamiehen reseptiä olemassa.Nushauttaminen on paras unilääke.
- Ihan.hyvä
Kokeile vaippaa. Iso, pehmeä ja lämmin vaippa housuissa rentouttaa. Samaa voi käyttää viikonkin, jos sen pitää puhtaana
- Congestiador
Säännöllinen vuorokausirytmi, hien nostava reipas liikunta, vähintään kolme varttia kerta-annoksena. Perjantaina sopiva määrä alkoholia nollaamaan viikon murheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827