Hei, tarvitsisin apua siitä kun tänään kaverin kissan pentu tuli käymään vierailulla ja meidän 5kk kissa meni hulluksi pikkusesta joka on vasta 3kk. Otin ehkä pienempää kissaa vähän enemmän huomioon kun meidän kissaa ja se pienempi kissa jopa söi meidän kisulin ruokaa ja meidän kissa meni enemmän hulkus siitä. Kissat olivat samaa sukupuolta. Sen jälkeen kun vieraskissa lähti kotiin niin meidän kissa vaikuttaa vieläkin todella vihaiselta ja en edes uskalla koskea siihen sillä hän alkaa joku raapia tai sähisee, joten mitä te oikein ajattelette tästä ?? Mikä on se syy ja mitä minun kannattaisi tehdä? :(
Kissa sähisee jatkuvasti???!
Ronsku123
1
92
Vastaukset
- rakastaarauhaa
Kissat eivät ole mitään pehmoleluja, joita kuljetetaan kyliällä mukana!Tottakai kissasi puolusti omaa reviiriään ja puolustaa niin kauan, kuin toisen kissan hajua leijailee. Oliko kova meteli ja sähinä, jota noin nuori kissa säikähtää? Anna tilanteen rauhoittua, äläkä väkisin läesty kissaa, juttele rauhallisesti, niin kyllä rauhoittuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999