Hei, tarvitsisin apua siitä kun tänään kaverin kissan pentu tuli käymään vierailulla ja meidän 5kk kissa meni hulluksi pikkusesta joka on vasta 3kk. Otin ehkä pienempää kissaa vähän enemmän huomioon kun meidän kissaa ja se pienempi kissa jopa söi meidän kisulin ruokaa ja meidän kissa meni enemmän hulkus siitä. Kissat olivat samaa sukupuolta. Sen jälkeen kun vieraskissa lähti kotiin niin meidän kissa vaikuttaa vieläkin todella vihaiselta ja en edes uskalla koskea siihen sillä hän alkaa joku raapia tai sähisee, joten mitä te oikein ajattelette tästä ?? Mikä on se syy ja mitä minun kannattaisi tehdä? :(
Kissa sähisee jatkuvasti???!
Ronsku123
1
138
Vastaukset
- rakastaarauhaa
Kissat eivät ole mitään pehmoleluja, joita kuljetetaan kyliällä mukana!Tottakai kissasi puolusti omaa reviiriään ja puolustaa niin kauan, kuin toisen kissan hajua leijailee. Oliko kova meteli ja sähinä, jota noin nuori kissa säikähtää? Anna tilanteen rauhoittua, äläkä väkisin läesty kissaa, juttele rauhallisesti, niin kyllä rauhoittuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815