Mieheni ryppää joka päivä. Aanuisin on vään aikaa lähes selvä. Minulla on parknsonintauti ja vaivan oireet ovat pahentuneet äkillisesti ja en saa nukuttua ja jalosta meneee voima.
Mies on alkanut väittää että käyn seuranhakupalstoilla ja etsin utta miestä. Minlla on hänen mielestään salanen sähköposti.Hän tutkii postejani jatkuvasti ja on aivan varma että minlla on uusi mies. Asia ei pidä paikkaasa ja kun minn pitää kulla siitä joka päivä niin milta meee voimat YHden kerran olen saanut jonkun roskapostin sen hän näki ja siitä alkoi harmi joka on kestänyt monta kuukautta.
Siinä ei vakuuttelt auta vaan hänn ei muuta mielipidettään. KUn hän on mökllä niin hän soittellee joka ilta ja väittää miehen olevan kanssan . MItään aiettä epäilyksiin ei pitäisi olla minlla ei ole kodskaan ollut vieraita mieiä ja olen jo 72 vuotias.
En tiedä mitä tekisin kun miestä ei saa lääkärin eikä muistitutkimuksii. Hänellä pätkii muist jonka naapuritkin ovat huomanneet.
Kärsin helvetisti ja olon on niin huono että saan varmaan sydänkohtauksen. Mies sanoo ettäl luottamus on mennt kun minä valetelenn.
tuntuu että hän haluaa kiusata minua j a kostaa jotain mitä en ymärrä.
Luulen että hänellä on mielenterveydessä vikaa mutta kun ei hätä saa hoitoo.
menen kuitenkin nyt itse tutkimuksiin ensin.
alkoholstn vaimo
alkoholinpirulainen
3
149
Vastaukset
- Älyvätkö
Painele hittoon mokomasta ukosta!
- Tulukintaa
Ymmärrykseni laajuus aiheutti minullekin pään nykimistä. Nykyään silmistäni saattaa havaita taisteluni sitä vastaan. Jos osaa tulkita, sehän on päivän sana.
- Pasjauhamist
Joo ja älä kirjoittele feikkijuttuja. Tuota nyt ei usko kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906