selkosuomea?
- Niin.
- Mitä?
Piruko täällä puhuukin
7
127
Vastaukset
- PääPipi
Söpöliini = Kiristäjä ?
Tietotaito = Paljastus?
Ihanaiseni = Uhkailija ?
Oma liitto rikki tämän vuoksiko? Kenties venäläis-ukrainalais-gruusialainen alkuperä? - Imukuppi7
Mitä enemmän ojentaa "pikkusormea", kertoo elämästään, näyttää tavaroitaan, sitä enemmän tilanne itsestä vie. Se imee ihmisestä mehut, vie mukaan kaiken, mitä sinulla tai jollain lähelläsi on. Imuroi kaiken käyttökelpoisen tauteja myöten ja sillä mainetta ja kunniaa. Sitä kunniaa ei tule muille,,
- VuotavaSeula4
Kusi sukassa pakkasella, lämmittää hetken, sitten se jäätyy. Surullinen tarina, kun ei jaksa panostaa omaan sisäiseen perhe-elämäänsä. Kannattaisi opiskella, että tulee tietoa päähän eikä vaan katsele, kun toinen lukee. Sen jälkeen, kun itse osaa vähän lisää jotain, elämä maistuu paremmalta itselle. Vaikka jotain kyllä nytkin osaa jo jotain, ehdottomasti kannatta hankkia itseen sitä tietopääomaa, eikä ostastella toisilta tietopääomaa lemmellä.
Ko. "heinähanko" tietää oikein hyvin, että hän tässä määrää ja on todellakin heikompi esitys kuin nykyinen kumppanisi. Miksi antaa sille vaan löylyä lisää. Kohtahan se tiedetään, että kiristys alkaa, kun ehtii omilta hommiltaa hieman enemmän, olemme taas ahdisteltuja, olemme valittu ahdistelun kohde, jos hommat ei sillä onnistu. Nytkin jo huusi terveysvihjeet hyvänyön toivotuksissa, vaikkei oudot ihmiset "iilimadon" terkkuja edes halua. - eikiitostuntemattomille
Tainnu olla isompia ja pienempiä sellaisia tässä matkan varrella.
- Onneksi_
En ymmärtänyt tästä ketjusta en sitten yhtikäs mitään
- inkivärkki
Enkä mä.
- tavisvärkki
En minäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683