Miesten joululahjatoiveet

AR87-

Joulu on tulossa hyvää vauhtia ja taas ollaan tärkeän kysymyksen äärellä.

Mitä antaisin miehelle joululahjaksi?

Kaikki ideat ja vinkit tervetulleita! Perustelut aina plussaa! :)

Iso kiitos etukäteen!

10

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttujako
      • helppojoulu

        Lampaantalja! Se sopii kaikenikäisille, miehille, naisille, nuorille ja iäkkäämmille. Sisustukseen tai lämmikkeeksi tuolille. Ja tietysti "man caveen" härän tai lehmän talja on kova juttu! :)


    • HH223

      Kertokaa toiveitanne yleisesti mistä pidätte? Onko tavaralahjojen sijaan jotain muita hyviä ideoita tai juttuja joita haluaisitte päästä tekemään?

    • Joulutonttu1234

      Mistäs aktiviteeteista pidätte miehet?

    • haluan_suihkusaippuan
    • karkkia_jouluksi
    • Klapikonekin

      Riippuu tietysti miehestä, mutta pyörillä kulkeva työkaluvaunu on hyvä, jos on autotallissa sekaista... itse asiassa sisko osti sellaisen itselleen ja huomasin että hyvä idea! Oma mies on niin tarkka työkalujen laadusta että saa varustaa vaununsa ihan ite.
      Riippuu pariskunnasta, mutta myös yksityistunti jotain tanssia (argentiinalainen tango esim) saattaisi säväyttää. Meillä uppoaisi.
      Lumikenkäilyretki jos on luontoihmisiä yhtään. Tai ne lumikengät. Meillä ei uppoaisi. Haluaisin ite ne.
      Leffa/konserttiliput/liput matsiin, siis ei mitään lällyä vaan äksöniä. Kerran olen venyttänyt parin nuoren miehen rajoja viemällä klassisen musiikin konserttiin.
      Uudet talvirenkaat. Harmi että meillä ehti ostaa ne itse.
      Moottorisaha. Olen kerran antanut rahat moottorisahan ostoon. Osti! Käyttää paljon.
      Nahkaiset (ajo)hanskat.
      Mökkeilijälle huopatossut, joissa kumipohja.
      Keilailua tai hohtosellaista. Yhdessä. On kivaa.
      Siinäpä ideaa pukkasi.
      Ai niin: frisbeekiekkopakkaus on kiva. Ratoja on jo monella paikkakunnalla. Mies innostui kun poika hankki kiekot.

    • lammastonttu

      Pehmeät paketit miehille aika vaikeita ostaa ettei samat lahjat toistu joka vuosi.
      Viime jouluna ostin mustan lampaantaljan ja se toimi niin hyvin että suosittelen muillekin sukkien ja villapaitojen sijaan lampaantaljaa. Niitä on monen värisiä monen makuun.

    • Jouluinen.pukki

      Älä osta miehelle mitään vaan itselles stringit...
      tarviiko selittää....

    • ForesterMan

      Jos lahjansaaja on yhtään luonnonystävä, anna hänelle luontoa! Yhdellä eurolla saat suojeltua pysyvästi kaksi neliötä suomalaista ikimetsää.

      http://luonnonperintosaatio.fi

      Lisääntyvissä hakkuissa kohteiksi on vaarassa joutua myös korvaamattoman tärkeitä vanhoja metsiä, jos niitä ei rauhoiteta. Valitettavan usein hakkuut toteutetaan edelleen avohakkuina.

      Anna siis merkityksellinen joululahja Suomi 100 -hengessä. Maksa näppärästi verkkopankissa ja tulosta lahjansaajalle hieno lahjakirja. Lahjoitussumman voit valita vapaasti.

      Sopii niin vauvalle kuin vaarillekin! :)

      http://luonnonperintosaatio.fi/fi/lahjoita/anna-lahjaksi-pala-ikimetsaa/lahja-adressi

      https://www.youtube.com/watch?v=qVAjtKkhPJM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe