Miksi ei kä pankkikortti maksu elokuviin? Ainoastaan käteinen....... Hämärää
Kysymys kino- rio Suonenjoki
9
2155
Vastaukset
- juuuuuuuuuh
Koska pieni yhdistys pyörittää sitä. Yhdistykselle ihan ok käyttää käteistä. Varsinkin, kun noi korttilaitteet maksaa.
- pariseteliälompkossa
Tämä uusavuton ei ilmeisestyi tiedä että on olemassa myös paperista valmistettua rahaa ei pelkästään muoviläpysköitä. Maailmassa on olemassa muitakin ihmeellisiä asioita jäljellä menneiltä vuosilta.
- pakukkaroskymppi
Älä kulje perse auki..kyllä se vielä on raha mikä ratkasee..Etkö tosiaan pysty pitää muutamaa kymppiä kukkarossasi ettei käy näin.
- Tiedänkyllä
Ei sitä mikään yhdistys pyöritä, osakeyhtiö pyörittää nykyään. Oiskohan käteiset helpompi laittaa taskuun? Korttimsksusta jää aina jälki. Ei ne laitteet juurikaan nykyään maksa, provisiotkin korttiyhtiöille mitättömiä.
- uruirjfheuedj
Just. Mikäpäs tämän osakeyhtiön nimi sitten on?
- hjugufrd
Suonenjoen elokuvateatteri Oy
- Ellu11234
Korttilaitteet ja niiden verkkoyhteys maksavat. Tuskin tuolla asiakasmäärällä paikka on mikään talousrikollisen unelma niin että joku pyörittäisi pimeän kaupan ilosta... Kivoja poikiahan ne pitäjät on.
- eitelevisiota
ihan hyvä,että joku otti tämän jobin itselleen.en kehtais kyllä valittaa,että voi käydä elokuvissa.kateelliset ihmiset.en tajua.ylevero minun mielestä ois enemmän kirjoittelun paikka.
- Marttiainen
Tee niin kuin Jani "suosi paikallista" F ja lähde varkauteen elokuviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089