Missä iässä poikuus meni?

Femma

Ikuisuus ongelma näyttää olevan, onko neitsyt vai ei? jne.
Mutta missä iässä ja minkä ikäisten kassa pojat vai miehet menettävät poikuuteensa?
Ei tartte kertoa yksityiskohtia, mutta kerro olitko selvinpäin? Millainen tilanne? Entä kokemuksena? Näistä ei koskaan kuule...

7

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gewnnkllgewq

Olin 15w, silloisen tyttöystäväni kanssa selvinpäin ja kauan pohdittu juttu.

• Käpylä -63

Mulla meni 18 vuotiaana samanikäisen kivan tytön kanssa, jonka kanssa seurusteltiin pari kuukautta. Ihan selvinpäin sitä peiton alle mentiin ja kiiheän pussailun jälkeen siirryimme asiaan, tytön vahvalla opastuksella, sillä hänellä oli hieman aiempaa kokemusta, hänen entisen poikaystävänsä kanssa.
      Poikuuden menettämisen jälkeen, olin hieman pettynyt, kun mitään taivaallista ekstaasia en eka kerrasta kokenut ja seksi ei tuonutkaan mitään taivaallista ekstaasi olotilaa, päin vastoin akti oli ohi hujauksessa ja rakastelua osuvampi kuvaus eka kerrasta oli "pikanylkytys".
      Seuraavien päivien aikana olo oli kyllä hieman polloa ja itselleen uskottelin olevani täysi mies, vaikka samanlainen pojankloppi olinkin.

Jälkikäteen muuttaisin (jos voisin) historian kulkua siten, että se ensimmäinen seksikokemus olisi tapahtunut vasta hääyönä ja oman rakkaan vaimoni kanssa. Olisi ihana, jos nyt olisi takana vain yksi nainen ja 20 vuoden avioliitto.
      Seksi on ihana asia avioliitossa ja se tuntuu tosi luonnolliselta, eikä siinä ole mitään hävettävää, toisin kuin nuoruusvuosina puistossa ja pyöräkellareissa tapahtuneet yhden illan testit.

• jerkki

...jossa perinteiset arvot kuten siveys olivat kunniassa.
        Itselleni eka kerta oli hääyönä vaimon kanssa ja siitä olen onnellinen! Ei se erikoista seksiä ollut, enemmänkin huvittavaa opettelua, mutta parasta on se, että on ollut ja on VAIN YKSI NAINEN!

• Anonyymi

Näin se olla pitää !

• Jake

16 vuotiaana porasin rinnakkaisluokkalaista tyttöä Nallikarin uimarannalla Oulussa. 17 vuotiaana, eli vuosi eka kerrasta, mulla olikin jo 6 eri kaatoa. Mä olen kova jäbä ja osaan panohommat

• Yrkylä

Ja mikäs on "pano miehen" tämän hetkinen ikä?

• Anonyymi

Ootko varma ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6849
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3986
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1938
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1876
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1436
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe