Missä yleisö ? Painijat ? Mitä on tapahtunut?
Vastaukset 5
- niinmiksiköhäneikäy
Miksi yleisö tulisi kun
- Parhaat painijat puuttuvat
- yleisö joutuu katsomaan kisoja paikasta mistä ei nää kunnolla matolle
- Sisäänpääsymaksu 20e - hölmönhommaa
Painijoita ei vaan yksinkertaisesti ole entiseen malliin,pääasiassa junnuja ja muutama kadetti.Ei tuon tason kisa kiinnosta ulkomaisia huippuja lähtemään Suomeen kisaamaan.Eikä paini lajina todellisuudessa nykyisin kiinnosta juuri ketään,ei enää edes Pohjanmaalla,katsomossa pellkkiä huoltajia ja painijoita.
- wapariandy
UFC kiinnostaa kyllä. Suomeen kun joskus tulee niin Hartwall Arena on loppuunmyyty.
- Hihahu
wapariandy kirjoitti:
UFC kiinnostaa kyllä. Suomeen kun joskus tulee niin Hartwall Arena on loppuunmyyty.
Tottakai. Siellä saa ryypätä.
Ja mikäs sen hauskempaa kuin katsella hitaamman porukan vapaaehtoista aivovamman hankintaa livenä. :p
- muinoin
joskus kai oli Vantaa ja Haavisto viikon välein niin ulkomailta tulivat tänne viikoksi leireilemään ja kisat alkuun ja loppuun. tälläistä yhteistyötä eikai enää pysty järjestäjät tekemään?..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t171847- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36521
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128507