Tietääkö kukaan miten ne saadaan toimimaan.
Samsung Android puhelin. Handsfree toimii mutta Starlinkin appseja ei näy ja vaikka MirrorLink näkyy Apps luettelossa se on inaktiivinen.
Olen jo pari kertaa parittanut puhelimen mutta ei ole auttanut.
Foresterin Starlink ja MirrorLink
10
4812
Vastaukset
- Forforre
Onko puhelimessasi tarvittavat appit?
Jepps, sain toimimaan LG MirrorDrive, Car Mode ja Button Savior(non root)'n kanssa. Laatu ei kyllä innosta joten se taitaa jäädä vain kokeiluksi.
- Outback
Lataa puhelimeesi Subarun Starlink ja Aha appsit niin alkaa toimia. Itse yritän vielä saada Mirror linkin toimimaan.
Itse sain Foresterin toimimaan seuraavilla: LG MirrorDrive, Car Mode ja Button Savior(non root) appseilla
- subaruoutback
Mullakin on uusi Outback ja android puhelin. Kertokaa mitä hyötyä noista em. on?
- Forforre
Ei ehkä mitään..
- KokeilijaForester
Eipä noilla mitään taida tehdä. Ainakin Foresterissa kuvan laatu on ensi yrittämällä niin huono että ei innosta. Oikeilla apseilla puhelimessa saan puhelimen jaettua konsolille ja pystyn sitä siitä ohjeilemaan. Myös Waze ja Google maps vaikuttaa toimivan.
- UusiForremies
KokeilijaForester kirjoitti:
Eipä noilla mitään taida tehdä. Ainakin Foresterissa kuvan laatu on ensi yrittämällä niin huono että ei innosta. Oikeilla apseilla puhelimessa saan puhelimen jaettua konsolille ja pystyn sitä siitä ohjeilemaan. Myös Waze ja Google maps vaikuttaa toimivan.
Niin,mhieno juttu. Voitko vielä kertoa mitkä ne oikeat appsit ovat, joilla saat puhelimen jaettua konsolille ja mm. Google Mapsin toimimaan. Android puhelimessani on Google Maps.
Tuolla allaolevan videon avulla minä sen sain toimimaan kun testailin muutama kuukausi sitten
https://www.youtube.com/watch?v=orR5QX3tJmg
- Pimrider
Kai aloittaja tietää että paritus on rikollista toimintaa?
Jos toimit ridge forresterin sutenöörinä niin heitä puhelin hevonvittuun!
Kai ymmärrät että autoilu ja puhelin ei kuulu yhteen, sen sannoo jo tieliikennelakikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386