Joo eli mul on tommoi aprilia sr50 2011 mallii ja siis oon näis asiois aika tietämätön nii et mitä bensaa siihe kannattas käyttää 95? 98?
Skoban tankkaus
4
165
Vastaukset
- infoa_tässä
tee näin: ota tulppa irti. katso onko tulppa käynyt kylmänä/kuumana. jos on ajettu 98oktaanilla ja tulppa on valkoinen.. voi sanoa että ei kannata tankata 95oktaanista. jos taas on ajettu 95 ja tulppa on normin näkönen on seos ym. hyvät joten jatka ajamista 95oktaanilla. mutta jos on valkoinen aja 98oktaanilla..
jos on 4tahti ja 98oktaanilla. jos on 2tahti aja 95oktaanilla. koska 2tahdissa(tuore) on se öljy suojana, mutta 4-tahdissa ei ole.. itse ajoin 98 mutta sitten kun laiton 95 niin tehoja tuli ja muutenkin piristyi moottori mukavasti.- Jutustelija1
Kyllä 98 on se millä kannattaa ajaa, ihan vaikka vain varmuuden vuoksi.
- Skoba
2-tahti onjuu
- infoa_tässä
jos et aja ylikieroksilla niin aja 95.. joten halvinta tankiin ja menoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115017Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853049Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku342001- 811777
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411530450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211444Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431057