Rakastan sua.
Ei mulla muuta :(
K naiselle
33
864
Vastaukset
- Kooo.lta
Miksi sitten suruhymiö? Ehkä hän rakasta myös sinua? Mihin ilmansuuntaan terveiset meni?
- meren.ääreltä
Minäkin rakastan omalla hiljaisella tavallani miestä, joka taannoin totesi viestinsä päätteeksi noin. Se oli ihan omaa laatuaan viesti :) Hän ei kyllä rakasta minua, mutta eipä tämä ole keneltäkään pois.
- Eijätärauhaan
Laitatko jonkin tunnisteen, vaikka alkukirjain ketä ikävöit...
- meren.ääreltä
Et se sinä ole, mutta M on kirjain.
- M_kuitenkin
meren.ääreltä kirjoitti:
Et se sinä ole, mutta M on kirjain.
Merenrantaa tämäkin, mut itsellä menee aika pohjoiseen.
- meren.ääreltä
Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)
- M_kuitenkin
meren.ääreltä kirjoitti:
Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)
Tavoita hänet muutenkin. Tilanne vain nyt niin vaikea.
Mikäli olet J-mies, niin samat on tunteet ja tuntemukset.
- kerrorohkeasti
Meneekö, Janille, jormalle, JANNELLE?
- Hyvävitsii
Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle
Se pellejen on jo palstan legenda
Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂 Hyvävitsii kirjoitti:
Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle
Se pellejen on jo palstan legenda
Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂Teille molemmille: kerrorohkeasti ja Hyvävitsii
Aivan hukkaan olette aikaanne heittäneet miettimällä kenelle, sillä molempien arvelut ja oletukset on varmaankin teidän omiin kokemuksiin perustuneita keksittyjä satuja.
Jatkakaa miettimisiänne, mutta ei kannata turhaan kysellä, ainakaan minulta.
- Kooo.lta
Samat täällä, jos olet M-mies niin tuntemukset aikalailla samoja
- Määäääääääääää
M niinkuin mauton määäääää
- Kookertaa
Jälleen todeta haluan mä,
Kenkään ei ole niinkuin sä,
Sua rakastan ja ikävöin,
Sua mietin päivin, öin :D - Katjanomaa
J anna merkki
- JannevAin69
Jannella on jo M. Ei halua Katjaa.
- Koomyös
K-nainenkin on rakastunut.
- Tiettykinn
Kehen?/itteesä
- Ihansekasinsusta
Olisitpa juuri se Koo
- Koomyös
Tuskin tunteitteni kohde palstalta löytyy. Kerro jotain jonka vain minä tiedän, niin kerron oletko hän.
- Enpäsuskalla
Kerro sinä :)
- Koomyös
Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.
- Alottaja
Koomyös kirjoitti:
Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.
Minä en vaan nyt uskalla. Hän kyllä tietää suurinpiirtein tilanteen. Ainakin pitäisi tietää, yritin sen jotenkin kertoa. Eli ihan ulkona ei ole. Välitän kyllä aivan hirveästi. Ja sitten itseen sattuu. Mahtavaa. Hän tuskin kokee samaa minua kohtaan. En tiedä kyllä...
- Koomyös
Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.
- Alkup
Koomyös kirjoitti:
Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.
Koska jotain olen asiasta sanonut. En aivan noin suoraan, juuri niillä sanoilla, mutta kuitenkin.
- uneksinhänestä
Minäkin rakastan K-miestä.
- Lähikauppias
Ketä helvetin koo miestä?
- aamuhali
Karoliina 😍
- mitenjatko
Tiedän. :)
- Tätäsenyton
Tiedän mitä haluan mutta en tiedä miten uskallan seuraavaksi
- PrifiilitonK_olmastoista
Mä en näillä saiteilla turhan usein käy happanemassa. Puhumattakaan että laatisin minkään sortin selityksiä, sen pidempiä päästöjä. Sain vinkin, että Eräs täällä. Sen tähden tämä nyt.
- KysymysIlMaan
Pitkä, kalju mies?
- lyhyempi
En tiedä kenestä kyse, muttei ole ainakaan hän jota kaipaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033634Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161942Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1001626
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4231572Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21520Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431097Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041