K naiselle

Eijätärauhaan

Rakastan sua.

Ei mulla muuta :(

33

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kooo.lta

      Miksi sitten suruhymiö? Ehkä hän rakasta myös sinua? Mihin ilmansuuntaan terveiset meni?

    • meren.ääreltä

      Minäkin rakastan omalla hiljaisella tavallani miestä, joka taannoin totesi viestinsä päätteeksi noin. Se oli ihan omaa laatuaan viesti :) Hän ei kyllä rakasta minua, mutta eipä tämä ole keneltäkään pois.

      • Eijätärauhaan

        Laitatko jonkin tunnisteen, vaikka alkukirjain ketä ikävöit...


      • meren.ääreltä

        Et se sinä ole, mutta M on kirjain.


      • M_kuitenkin
        meren.ääreltä kirjoitti:

        Et se sinä ole, mutta M on kirjain.

        Merenrantaa tämäkin, mut itsellä menee aika pohjoiseen.


      • meren.ääreltä

        Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)


      • M_kuitenkin
        meren.ääreltä kirjoitti:

        Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)

        Tavoita hänet muutenkin. Tilanne vain nyt niin vaikea.


    • Mikäli olet J-mies, niin samat on tunteet ja tuntemukset.

      • kerrorohkeasti

        Meneekö, Janille, jormalle, JANNELLE?


      • Hyvävitsii

        Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle

        Se pellejen on jo palstan legenda

        Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂


      • Hyvävitsii kirjoitti:

        Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle

        Se pellejen on jo palstan legenda

        Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂

        Teille molemmille: kerrorohkeasti ja Hyvävitsii

        Aivan hukkaan olette aikaanne heittäneet miettimällä kenelle, sillä molempien arvelut ja oletukset on varmaankin teidän omiin kokemuksiin perustuneita keksittyjä satuja.
        Jatkakaa miettimisiänne, mutta ei kannata turhaan kysellä, ainakaan minulta.


    • Kooo.lta

      Samat täällä, jos olet M-mies niin tuntemukset aikalailla samoja

    • Määäääääääääää

      M niinkuin mauton määäääää

    • Kookertaa

      Jälleen todeta haluan mä,
      Kenkään ei ole niinkuin sä,
      Sua rakastan ja ikävöin,
      Sua mietin päivin, öin :D

    • Katjanomaa

      J anna merkki

      • JannevAin69

        Jannella on jo M. Ei halua Katjaa.


    • Koomyös

      K-nainenkin on rakastunut.

      • Tiettykinn

        Kehen?/itteesä


      • Ihansekasinsusta

        Olisitpa juuri se Koo


      • Koomyös

        Tuskin tunteitteni kohde palstalta löytyy. Kerro jotain jonka vain minä tiedän, niin kerron oletko hän.


      • Enpäsuskalla

        Kerro sinä :)


      • Koomyös

        Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.


      • Alottaja
        Koomyös kirjoitti:

        Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.

        Minä en vaan nyt uskalla. Hän kyllä tietää suurinpiirtein tilanteen. Ainakin pitäisi tietää, yritin sen jotenkin kertoa. Eli ihan ulkona ei ole. Välitän kyllä aivan hirveästi. Ja sitten itseen sattuu. Mahtavaa. Hän tuskin kokee samaa minua kohtaan. En tiedä kyllä...


      • Koomyös

        Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.


      • Alkup
        Koomyös kirjoitti:

        Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.

        Koska jotain olen asiasta sanonut. En aivan noin suoraan, juuri niillä sanoilla, mutta kuitenkin.


    • uneksinhänestä

      Minäkin rakastan K-miestä.

    • Lähikauppias

      Ketä helvetin koo miestä?

    • aamuhali

      Karoliina 😍

    • mitenjatko

      Tiedän. :)

      • Tätäsenyton

        Tiedän mitä haluan mutta en tiedä miten uskallan seuraavaksi


    • PrifiilitonK_olmastoista

      Mä en näillä saiteilla turhan usein käy happanemassa. Puhumattakaan että laatisin minkään sortin selityksiä, sen pidempiä päästöjä. Sain vinkin, että Eräs täällä. Sen tähden tämä nyt.

    • KysymysIlMaan

      Pitkä, kalju mies?

      • lyhyempi

        En tiedä kenestä kyse, muttei ole ainakaan hän jota kaipaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe