Tänään oli hyvät Simpsoni jaksot....
Katsoitko....
<3
Rakas............
6
158
Vastaukset
- Wallispaper
Oliks joku dokkari W. Simpsonnista?
- simponinSimca
Simpsonit, mutta joidenkin kanssa hyviä keskusteluja 3d jne jutuista, kysymystytön aloittamalla keskustelulla.
- jotkuttytötsyövät
Meistä voisi tulla hyviä kavereita tuon kysymystytön kanssa, jos kun jaksaa alkaa koodaamaan jotain peliä, vaihdella mielipiteitä ja ideoita... nyt on muita hommia laserline-timings juttu yksi ja muitakin tehtävänä... luulen että vähän samankaltainen hauska tyttö tuo.
- mustaakahavia
En oo oikein perehtynyt Simpsoneihin....
Enemmän sun mukavuusalueella.....rakas
<3Mulla oli vuosia kestänyt Simpson tauko, mutta olen tän vuoden puolella alkanut uudestaan katselemaan...
<3
:)
(Lämmitin äsken mikrossa mustan kahvin)- mustaakahavia
Oon ymmärtänyt kiintymyksesi Simpsoneihin.....en mä oikeesti NYT juo kahvia....mutta aina mustana......
<3
Katellut runotekstejä.....musatekstejä...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24510755
- 1276893
- 955543
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324820- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta283451- 613424
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323352Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192784- 532532