Nyt alkaa paljastua mafia toiminta kelakyydityksistä.
Keskussairaalan kyytitilaukset ihmetyttävä ,asiakkaalla on oikeus , pyytää oman kunnan taksin hakemaan.
Nyt taksin tilaava hoitaja tilaakin asiakkaan toivomuksen vastaisesti joensuun taksin.
Röyhkeää toimintaa.
Maakunnan ihmiset kun käytte keskussairaalassa vaatikaa oman kunnan taksi hakemaan..
Tehdään loppu rosvotoiminnalle.
kela kyydit
60
2738
Vastaukset
- päinpersettä
Kyseessä on maakunnallinen ongelma valitettavasti.
- jaheti
Toivottavasti Pirskanen saa keskussairaalan toimimaan laillisesti.
Kyytikäytäntö hallintaan. - pilkkiavantokin
Tikkamäelle on rakenteilla dordelli alkaa olla palvelut kutakuinkin kohdallaan.
Löytyy apu kaikkeen vaivaan
- pussilla
Menkee pussilla. Sen on hyvempää. Hyvejä pusseja ajaa paljon.
ps. en ole ropotti
pps. Hammaslahesta veivät pommisuojan.- jalkapatikkako
Hemmeti kun ei kulje busseja itä-rajalle asti,olisi jalkapaketissa mahdoton reissata,aikataulujen mukaan menisi kaksipäivää....että olisin kotona.
- kelakyytiläinen
Kyllä se lähin taksi on paras, vai haluaisitko odottaa esimerkiksi sairaalalla sitä omankylän taksia tuntitolkulla. Kelataksi toimii erittäin hyvin ja on järkevää kaikkien kannalta nykyinen toiminta.
- kivuliasleena
Mukavahan se on tikkamäillä oman kylän taksija ootella. Kun rattosasti männöö aika sairaita katellessa.
- Anonyymi
SE lähin taksiko? kyllä itse tilaan mieluummin omankunnan taksin.se kyyti tulee sovittuna aikana. eikä kyyti myöhästele tuntitolkulla.itse jouduin odottamaan kyytiäni yli neljätuntia.
että vitutti korkeimman kautta hommaa seuratessa.nyt kuljen vain ja ainoastaan omankunnan kela taksilla. lahjukset ovat käytössä nykyhommassa.
- aasinpaska
Mutta miksi keskussairaalan henkilökunnassa on vilppi hoitajiakin.
- Holppi_Viitaja
Siksi siellä on vilppihoitajia, että sinunlaisia ihmisiä viduttaisi asia mahdollisimman paljon. Tuottaa suurinta mahdollista iloa, että pääset ihmettelmään tätä maailman menoa. Eikös olekin kivaa?
- rahaapalaakansalaisilta
Voi siellä olla oma isäntäkin töissä,ainahan lakia kierretään,kansanedustajan puolisot omistavat jopa hoitokoteja....
- kullan_kaivaja1
töihin meen kela kyydillä ja valtio maksaa
- ps.En-ole-robotti
Ps. En ole robotti
- joddaberel
Vidu kyllä kelataksi system on mafiamanniskan dööttiä.
Kyl bekele ebärehellyys ryllist ku joen daks pyllisty.
- kokemustakin
Kyllä sitä haluaa kyydin,eli lähimmän taksin mahdollisimman nopeasti,kun sieltä vaikka leikkauksen jälkeen puolipökerryksissä on kyytiä vailla.
- Mafiamanninen
Ehdottomasti oman maan mansikka kuin muun maan mustikka.
Oman kunnan taksia kannattaa odottaa se yksi tunti.
Sote vie jo jättipotin muutenkin kuntien verorahoista jäisi edes matkarahat oman kunnan yrittäjälle. - lapsuusmaapallolla
Kannattaa syödä oikein niin sairaalan ei joudu,eikä taksia tarvitse.
Esim. valkoisen viljan syöminen täysjyväviljan sijaan ja suolan lisääminen ruokiin johtaa
sairaalaan.
Ja liikunta.Kun harrastaa säännöllisesti liikuntaa ei taksimatkoja sairaalassa tarvitse odotella.
Valittajat menkää peilin eteen.- kattele.peiliis.vaan
Suurin osa sairaaloissa ja ensiavuissa hoidetuista vammoista on liikunnasta ja urheilusta johtuvia. Millähän kyydillä ne ovat hoitoon menneet? Ja nehän kuitenkin mukisematta maksetaan verovaroista. Yleinen harhaluulohan on että laihat ja urheilijat ovat niiiiiin hirmu terveitä eivätkä he koskaan kuole... Samalla tavalla kuin tupakka- ja alkoholi- ja sydän- ja verisuonisairaudet, niin myös urheiluvammat pitää laittaa potilaan itsensä maksettaviksi itseaiheutettuina sairauksina. Ei niitä verovaroista tarvitse maksaa! Tai jos tarvitsee niin silloin ei pidä valittaa minkään sairauden yhteiskunnalle tuomista kustannuksista. Sitäpaitsi terveesti elävät, raittiit urheilijat mahdollisesti elävät 100 vuotiaiksi ja näin kuormittavat yhteiskuntaa jopa 30 v pidempään eläkkeinä, sairaanhoitokuluina, vanhustenhoidossa, yms, kuin renttaeläjät jotka saattavat kuolla nuorempina. Siis saattavat, koska elinikä riippuu enemmän geeneistä kuin elintavoista. Ja kukaan joka ei ole vielä kuollut ei pysty tätä väittämää kumoamaan.
- hämäräbisnes
JOKIN MÄTTÄÄ taksihommassa.
Epäilen lahjontaa. - hyväveliratkaisee
Siellä raha määrää ken saa ajot.
- hyväreissu
Sain omankunnan taksin hakemaan ,puolituntia sitä odotin kyllä kannatti.
- Eiluikkariole
Keskussairaalassa luuhaa varkaat ja kulkurit.
- makeamanninen
Itsemääräämisoikeus katoaa tikkamäellä ihmiseltä joka sinne joutuu.
Miksi!
Omituisten otusten kerho alkaa määräillä kulkuasi. - Maksakaataksinne
Siis mitä vittua. Miksi meidän kaupunkilaisten pitää maksaa, joku kylätaksi hakemaan Tikkamäeltä kun halvin on ottaa lähin taksi. Nämä saatanan tukipellet luulee, että raha kasvaa puussa. Ei SiunSoten tehtävä ole elättää kylätakseja vaan tehdä hommat niin halvalla kun mahdollista, että jää rahaa siihen päöätarkoitukseen ,eli hoitoihin, ei taksien kuluihin.
Kukaan ei parannu sen kepujullin ajamassa taksissa.- hiukanepäilyttää
Ei kulku omankunnan taksilla tule yhtään kalliimmaksi kuin näillä joensuun veronmaksajien tukemilla takseilla.
Yritä pysyä asiassa pelle. Onko sulla aivoja.
- siitäsetokeneekin
Tänään minä pääsen pois keskussairaalasta ja pois tullaan oman kotikunnan taksilla.
Ja takuuvarmasti. - kuntopassi
Kylläpä pitäisi olla pientärajaa näissäkin "kelataxikuskeissa" ,kun ajattele pyörätuoliasiakasta.
Ähistään ja puhistaan, kun ei jakseta muutamaa rappusta auttaa .
Kannattais ajatella, kun vetää huiviin rasvaiset makkaraperunat vuodesta toiseen ja KELANKIN testata kuskienkunto ja sitten antaa vasta lupa toimia pyörätuoli ym KELA-kuskeina! - Helv
Sama kai se nyt millä taksilla menee kunhan pääsee perille. Miksi pitäisi tukea erityisesti jotain taksia. Eri asia on jos itse maksaa kyytinsä niin silloin voi tilata vaikka inarista asti kyydin.
- eitoivoaparemmastahaa
Kyllä totuus on että joentaksi miehet on heikkokuntoisia ja lahjaisia.
- kaksikymmentäviisieuroa
Huom! lukekaa KELA'n sivuilta , kelataxi EI ole ilmainen käyttäjälle.
- Eiepäilystäkkään
Kun omavastuu on täynnä silloin taksinkäyttö asiakkaalle on ilmainen
- Anonyymi
Sitä ennen maksuja kyllä riittää.
- Kirjoittaja12
Jos haluatte käyttää oman kunnan taksia niin maksatte koko matkan itse eikä se maksu kuluta maksukattoa. Kela-takseissa omavastuu 25 e/suunta ja maksukaton täytyttyä matkat ovat ilmaiset.
- vahvastisiltänäyttää
kirjoittaja 12
oletko heikkolahjaisin joen taksiautoilija - surkuhupaisaakin
Kylläjoen takseilijat ovat alas vajonneet,syy lienee lahjattomuus.
- kelalla.tienaajat
Hahaa, maaseudun taxi-ukot ne täällä vinkuu kun jäävät paitsi kelan maksamista kyydeistä. Eivätköhän pärjänne entisillä tienuillaan, ainakin mahan ympäryydestään päätellen.
- nakkimiehet
saaneeko pirskanen nämä joen isomahaiset lahjattomat ukot ojennukseen.
- AnnaKyytiPyytiLyyti
Tuossa yks päivä polkasin polkupyörällä tutkimuksiin Tikkamäelle.Nohtori kehu,että komia mies jätethän ne pillerit pois.Mikäpä siinä.
Kysyi,että onko mitään vaivaa mielessä,kun tässä näin nokakkain porissaan.Minä,että pikkusen se tuo vatsan kasvaminen kiusaa , kun 4-5 kg tulee lisää aina vuodessa.
Nohtori,että siitä me ei olla huolissaan,mutta jos paino alkaa tippua noin ikkään,niin sitten me huolestumme.
Viisaita jutteli ja ei muuta kuin hyvästellessä mukavaa talvea toivoteltiin puolin ja toisin.
Polkaisin munamankelilla iloisesti takaisin kaupungin hulinaan. - Kilpailukovenee
Loppuu ne kuntien takseillakin juhlat ensi kesänä kun taksi vapautuu luvista.
Kuulin, että joku Ruotsalainen taksiyritys tuo pohjois karjalaan 20 invataksia ja jopa 50 muuta taksia. Hinnoittelu on vapaata ja tuskin enää vaihtuu uusi mersu alle joka toinen vuosi kun hinnat ovat markkinahintoja.
Nyt vaan pitää ihmisten olla valppaina, että näitä halvimpia takseja käytetään kun kyyti maksetaan yhteiskunnan varoista. Ei terveyspelveluiden tehtävänä ole pitää yllä pikkukuntien mersulaivastoa. - joenpojillesyväpesu
Jatkossakin käytetään oman kunnan taksia.
Olen varma että Ruotsin lippulaivat tulevat uppoamaan joentaksien vanavedessä .
Joen pojat keikahtaa pikaisesti joen pohjaan. - KÄVINSAIRALA
MINÄ OLEN TAXI. MINÄ AJAN SILLÄ KYYVISSÄ OLEN. TAXIKYYTI KELAKYYTI MENIN SAIRAALAAN KUN PITI KÄYVÄ SIELLÄ SAIRAALASSA JA KELAKYYVIN SAIN OMAN PITÄJÄN TAXILTA SEN OTIN JA SAIN KELAKYYVIN. TAXISSA MUKAVAT PENKIT KUN HYVEJÄ AUTOJA NIINKU MERSUJA JA WOLWOJA ONPI NE TAXIT. NIILLÄ KELAKYYVILLÄ AINA AJAN SAIRAALAAN KUN MEEN.
- tyhjäpaino
Palvelu vaan paranee ,pian valmistuvassa dordellissa kassit tyhjäksi.
- Arvostetuinkin
omankunnan kyydillä käytiin taas
- hyvämersuhyrräsi
just tulin kelataxilla Ilomantsiin Joinsuusta #
- Laatupalvelu
Minä menen ja tulen omankunnan taksilla taas keskussairaalasta.
- omankylänkuskit
Totta hemmetissä jos maaseudulta joudutaan lähtemään tikkamäelle niin se on oman kunnan taksi,sama kun poistutaan sairaalasta,asiakas saa määrätä kenen kyytiin lähtee,kenties sama taksi joka vei on mahdollisesti on paras myös tuomaan kotiin,itse aikoinani kun asuin erikunnissa ja tutuistuin paikallisiin yrittäjiin taksi yrittäjiin niin mielellään heitä sitten tukee tuossa,luuletteko kaupngin sällit että maalla olisi välttämättä niitä ajoja pilvin pimein,ei niitä ole enään nykyään niin kuin ennen oli.
He eivät ajele ilta ajoja niin kuin kaupungissa voi olla pikku kurveja,maalla on nykyään melko hiljaista,kylistä on baarit kaikonneet,ei ole muuta kun sairaskyydit jotka voi tuottaa sen tilipussin kuussa.
Jos on joku taksi kuski joka tietää henkilö kohtaiset asiat suht hyvin jopa saurauden jonka takia ravaa esim:nyt vaikka syöpä, niin ehdotan sitä tuttua kuskia,onhan mukavampaa kun on jutun aihetta ja tuttava kuski.Ja sitä palvelua jonka tietää saavansa juuri siltä kuskilta on se juttu,kaikki ei palvele juuri niin kuin on kenties tottunut.
Esim:kerran sattui vahinko 90 luvulla ja kirves upposi iltamyöhään sääreen,vaimo tilasi tutun taksin joka tuli lennossa hakemaan,vei terveyskeskukseen,sitten yhen äkkiä vaimon seistessä pihalla juuri kun olimme päässeet terveyskeskukseen ulko oville alkoi kaatumaan eli pyörtyi kun näki jalan minulta kyydistä poistuttaessa,taksi kuskipa oli niin valpas että hän tulkitsi tilanteen hyvissä ajoin ja sai täysin estettyä kaatumisen joka olisi ollut betoni pylväs ,ripeä toiminta ja jota etenkin vanhemman polven taksi kuljettajat omaavat on halussa kokemuksen kautta.
Oman kylän taksi kuski voi olla se paras mahdollinen kuski joka tuntee kyyditettävät. - Tosityytyväinenmatkustaj
Todella hyvää palvelua Hempalta menomatkalta ja Ilakalta tulomatkalta eilen keskussairaalareissulta. KIITOS.
- tummatsilmätruskeatukka
Oman maakunnan (Joensuun Keskussairaala) taxin suosimisesta on tehty levykin.
"JOE LE TAXI" Esit. VANESSA PARADISE (JOE=JOENSUU) - turvallistakyytiä
En kulje Joensuun takseilla vaan oman kunnan taksilla.
- Uberiii
Uber Volvolla pääsee ensi kesänä kevyesti pitkin maakuntaa. Joka kuntaan tulee muutama Uber taksi,joissa on parhaat varustelut matkustusmukavuuden parantamiseksi.
Uber taksit ei makaa maalaistalojen pihoissa, vaan sama auto on liikkeellä ympäri vuorokauden. - Jokujäärkii
Antaa vaan uuterin tulla silti jokainen kuntalainen itse päättää kenen kyydillä haluaa kulkea .
Minä ja moni muukin käy korkeintaan paskan tekemässä uuperin takapenkille. - Eiepäilystäkkään
ja sitä samaa,vain omankunnan taksi.
- hysselyttää
Pirskanen on pantu saneeraamaan terveydenhuoltojärjestelmä, siis se mitä Kuosmaselta jäi vielä tekemättä turha toivoa tukea sieltä, sitä saa vain PKO.
Kelakyytien omavastuu on jo niin suuri etteivät esim työkyvyttömyyseläkkeellä olevat vammaiset voi käyttää sitä muuten kuin pakon edessä ainakaan kaupunkialueella.
Tästä saamme kiittää Liisa Hyssälää esikuntineen, toivottavasti hän oli viimeinen poliittisen turvapetipaikan Kelassa saanut johtaja. Jättihän hän hoitamatta toimeentulotukiasioidenkin hoidon joka kaatui hänen seuraajansa Elli Aaltosen syliin.
Uskon vahvasti että mainitut" Oman kunnan taksit" hoitavat asiakkaansa parhaiten. Näitten kaupunkitaksikuskien p---e kun on liimattu penkkiin melkein yhtä lujasti kuin poliisin virkaautoon.
Eräs tuttava kertoi tulleensa lennolta taksilla kotiin, taksimies oli sanonut että varmaan saatte matkalaukut itse takakontista, tuttavani kertoi saavansa, otti laukut ja jätti takakontin auki.
Suosittelen tätä muillekin. - jape_x
Luulisi tuo nyt olevan ihan sama minkä kylän tai kaupungin taksi tulee kunhan joku tulee. Hinta on kuitenkin aina sama.
- Anonyymi
Maaseudun taksilla, jos ajaa kelakyydin keskussairaalalle, niin vuoden vaihteessa tullut lakimuutos antaa luvan taksin odottaa lyhyellä käynnillä asiakkaansa myös paluukyytiin. Kyllähän se lakimuutos varmasti vähensi Joensuun taksien keikkoja, mutta samalla järkevästi vähensi maaseudun taksien tyhjänäajoa.
- Anonyymi
Lieneeköhän mennyt sukset ristiin, kun kuulema ihan keskaria näytellään tovereille.
- Anonyymi
Olen joutunut tilaamaan Menevältä useaan otteeseen kelakyydin terveydellisistä syistä ja aina auto on tullut oikeaan aikaan tännekin vähän syrjempään.
- Anonyymi
Eräänä päivänä iski kova kakitus ja tilasin kelakyydin päästäkseni kakille. Kuski ei ottanut kyytiin vaan sanoi kaheliksi ja kaasutti pois. Menin poliisitalolle tekemään ilmoituksen kakkihädänalaisen heitteillejätöstä. Ajoivat ulos ja sanoivat ettei tartte tulla tänne pelleilemään. Onneksi kerkesin käydä poliisivessassa kakilla ennen ulosheittoa. Kysynkin että tällaistako on nykyään kansalaisten palvelut? Mitä tekee hallitus?
- Anonyymi
Suomi24joensuu-palstan ovat vallanneet kakkirakki ja pari muuta oersepuuppoa (nimitys Mikael Agricolan). Oli ketjun aihe mikä tahansa, he rientävät sananmukaisesti jauhamaan paskaa.
- Anonyymi
Keksin miten voi välttyä mamukyydiltä. Olen hajuallergitto mamu haiseetupakalle lialle partavedelle ym ym. Niin en voi olla mamun kyydissä. Paskan hajua eitarvii sietää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356