Tarvasjoen Prätkäpellet

hootsman

Eiks kakaroilla ole muuta tekemistä enää kuin kiusata työssäkäyviä ihmisiä?
Viikonloppuillat ja -yöt menee pilalle jumalatonta huudatusta kuunnellessa ja viikolla pitäis jaksaa herätä aamuvuoroon valvotun yön jälkeen!
Kakarat ei tajuu ennenkuin itse ovat samassa tilanteessa vanhempana.
En tosiaan ihmettele että Ilmarisissa ja Liedon kirkolla on jo käpy leikannut jollain kiinni prätkäpaskojen takia.
Täällä rikkaitten kakarat saa näköjään tehdä mitä huvittaa ja kiusata köyhempää työssäkäyvää enemmistöä, siihen ne opetetaan.
Poliisikin yrittää käydä ottamassa hulluimmilta kortteja pois mutta jostain sikiää aina uusia hulluja, tai sitten ajavat ilman korttia. Vasteaika liian pitkä ja resurssit pienet ja hullut kakarat tietää sen.
mu__amäki ja vir__nen vois ny jenginsä kanssa rauhoittua tai ajella kotinurkissaan. Tullaan tänne kirkolle ajelemaan ettei omat porukat häiriinny?
Olenko tällä hetkellä siinä vähemmistössä jolla on vielä kuulo tallella vai asuuko Tarvasjoen kirkolla ja Härkätien varrella jotain lampaita?
**tuttaa soittaa hätäkeskukseen ja pyytää poliisia käymään ku ne tulee aina liian myöhään jos ollenkaan, niitten pitäis melkeen asua täällä pari viikkoa että saataisiin tuo pohjasakka kaavittua liikenteestä.
Parempi olisi että mopopellet rauhoittuis ja antaisivat kotirauhaa ihmisille, moni tietää missä he asuvat ja kenen lapsia ovat.

51

3719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liedossa

      Okei.

    • Ykää

      Okei.

    • hootsman

      En muistanut mainita että olen ruskean reiän ritari ja kiihotun mopojen pakoputkista!

    • Bensalenkkari69

      Mitä se köyhille kuuluu mitää rikkaat tekee

    • 36v

      Mitä se köyhille kuuluu mitä rikkaat tekee

      • Tehoputki

        Osta kloppi omat lenkkarit


    • Kirkolla

      Mielenkiintonen kirjotus, asun kirkolla ja kertaakaan ei ole ainakaan minua mopoilla ajaminen häirinnyt keskellä yötä. En jaksa uskoa, että kukaan ajelee sen takia tuolla et SINUA vituttais tai ettet SINÄ sais nukutuksi. Ja aikamoinen väite, että rikkaiden kakarat saa tehdä mitä haluaa... Niinhän se menee, heillä ei ole mitään vastuuta ja he saavat tehdä ihan mitä haluavat, eikö!? Kiitä luojaas että pian tulee talvi ni ei tarvii kuunnella sitä _vitun_ mopojen pärinää!

    • Vrumvrum

      Köyhät kyykkyyn

    • Mummeli68v

      Aivan tottahan tämä on... porvarien kakarat ajaa poliiseja karkuun päivin ja öin... poliisitkaan ei mahda mitää tälle jengille, ja jos jäisikin kiinni niin isukki maksais sakot ja lahjois vähä poliisisetää et poika pääsee rälläämään. Olen todistanut tilannetta että jengia vastaan tuli poliisi ja pojat kaikki käänty eri suuntiin ja parintunninpäästä rälläys jatkuu.

      • Herätyyyys

        Jep, Suomihan on niin korruptoitunut maa, että täällä lahjotaan poliisitkin. Ja pieni fakta: poika jäi kiinni poliiseille, eikä ole sen jälkeen mopollaan ajellut keskustassa, VAIKKA siihen olisikin mahdollisuus. Jos niin suur tarve kommentoida jotain, niin kommentoisit edes sellaista, mikä pitää paikkaansa.. Ja tietääkseni täällä on PALJON muitakin mopoilijoita, joiden perheissä on tai ei ole rahaa, jotka rälläävät yhtälailla. Hyvä yleistää kahta tai yhtä ihmistä.. ”rikkaat kakarat” ”rällää Tarvasjoella kiusatakseen” naurettavaa kirjoittaa tälläistä anonyymisti ja lapsellista!


    • Kaikkionoltujoskusnuoria

      Antaapa poikien rällätä ja ajella, ovatpahan poissa pahanteosta. Muistakoon nuoret kuitenkin oman ja muiden turvallisuuden rällätessään :) muuta vaikka keskelle lappia erämetsään ellet ääntä maailmassa kestä.

    • Hootswoman

      Muutan pois sit!

      • Prätkäpelle

        Kannatan 😂😂😂


    • mummojenpainajainen

      Pahat pojat liikenteessä

    • Luuseri66

      Miks sä et voi mennä suoraan juttusille ku heidät kerran tunnet... Vai pelkäätkö mopopoikia... Minua ei ole ainakaan häirinnyt... Nuoret on nuoria ja on se varmaan mukavaa pärräillä

    • AuranKovinKeulaPoika69

      Voidaan me aurankin poppoo mukaan tuoda vielä jos noin paljon vituttaa että lapset elää nuorta elämää vielä. Oisit siekin lapsuudessas rällänny peeveellä ni tietäisit ettei rälläystä voi lopettaa ennenku bensa loppuu😉

      • T-joengangsta

        Ja kyllä sitä voi viel sen verran venyttää että loppuu rahat🤗💸


    • Kärsivälaps

      Jätkä vinkuu täällä ja valittaa ja luulet saavas jotai aikaan kirjoittamalla nettiin? Ehei jos tiedät poikien nimet niin mikset mene ovelle rupattelemaan vai pelkäätkö poikia niin kovasti ettet uskalla muutakuin valittaa suomi24 nimettömänä

    • Vittumitäsakkia

      Vittuako kitiset? mitä vittua se köyhille kuuluu mitä rikkaat tekee vapaa ajallaan? jos sua niin kovin häiritsee mopot ja niiden kuskit, olehyvä ja pakkaa kamppees ja muuta vittuun :) kukaan ei kiellä mopolla rässimistä JULKISELLAPAIKALLA. kukaan ei ole ollut sinun etupihallasi joten ole hiljaa ja hyväksy kohtalosi.

    • Hahah420

      Jonnet tais vähä innostuu valituksest :D

    • Värisilmä69

      Kaikenlaista.. Ihan hullua. Uskomatonta. Nimittäin luulin olevani varsinais-suomen ainut henkilö joka omistaa mustan dt:n! hyvä tietää, että myös tarvasjoelta löytyy kohtalontovereita :)

    • kaikkeemääkioonkuullu

      voi jumalauta mitä lässytystä aikune ihmine ja kirjottaa tääl tämmöst kannattaa varmaa hakea apua noihin sun ongelmiin

    • Kyllästynyt85

      Kumit ku puhkee ni sit ei ajella...

    • Äläkoske

      Teen sun elämästäs helvettiä jos puhkot mun kumin

    • Kyllästynyt85

      Tein sen jo...menkää äidin hameen alle piiloon vauvat..

    • Teininäiti

      Korvatulpat, erinomainen keksintö.

    • Teininäiti

      Dildo, erinomainen keksintö, ainakin minulle.

    • Kyllästynytprätkäpelle

      Voisit pikkuhiljaa kertoo nimesi. Naurettavaa tommone että huudellaan toisten nimiä vaikka itse pysyy anonyyminä. Mä oon Marcus Mustamäki nyt on sun vuoro kertoo sun nimi!

      • T-joengangsta

        👍👍👍


      • T-joengangsta

        Olen muuten Marcuksen poikafrendi. Leikimme yhdessä junaleikkejä silloin kun emme ole mopojen pakoputkien kimpussa.


    • Kyllästynytprätkäpelle

      Ja mä oon tosi kähee jonne ja hyväinen itseäni Antti tuiskua kuunnellen. Dildoa käytän minäkin.

    • Närhenmunat

      On aivan turhaa jeesustelua yrittää kieltää tosiasiaa, että eräissä maaseudun taajamissa – kuten Liedossa – on vallalla systemaattinen häirintäkulttuuri, jota pyörittävät alaikäiset mopo-, kevari- yms pörisijähörhöt vanhempiensa kukkaroiden varassa. Kun asuimme Liedossa muutaman vuoden, asia tuli täysin selväksi. Paluu takaisin Helsinkiin on ollut suuri helpotus, täällä kun saa nukkua yöt ilman ikkunan alla pöriseviä räkänokkia. Ne kun eivät kuulu kaupunkikulttuuriin.

    • upppp

      ......

    • Hootsman

      Joku veti esiin sellaisen kortin, että julkisella paikalla saisi rällätä ja mellastaa mielensä mukaan... Väärin! Omalla pihalla tuo onnistunee ja silloinkin pitää muistaa että mopot hiljenee kympiltä illalla. Mutta rikkaat tai muuten vain huonon kasvatustaidon omaavat vanhemmat laittavat kakaransa toisten nurkkia kyntämään sen iltakymmenen jälkeen.
      Yleissivistykseen kuuluu jo hieman tietää miten tuolla yleisellä paikalla kuuluu käyttäytyä ja järjestyslaki on myös olemassa. Nimiä täällä huudellaan sen vuoksi varmaan että viesti menisi perille oikealle es-jonnelle, että me rauhallisia koti-iltoja rakastavat ihmiset emme tuomitsisi koko nuorisoa!

    • Hootsman

      Niin ja vielä lisäykseksi, että nämä samaiset koti-iltojen pilaajat alottavat uudenvuoden juhlinnan vuorokautta liian aikaisin, taitaa olla joka kylässä sama ongelma. Toivottavasti joku noista mulkuista teloo ittensä.

    • rojalienfieldi

      Sattui nyt tämä viestiketju tälläisen vanhemman prätkämiehen silmiin (itsellä HD) ja hieman ihmettelen, että onko siellä nyt tosiaan ihan prätkällä ajajat muka terrorisoimassa sitä kylää, vaiko vaan mopoilla ja muoviluodeilla ajajat?? Oikeat prätkällä ajajat ei terrorisoi! Joten siellä täytyy olla nyt jotain ihan muuta sakkia.

      • tsiisus

        Eiks enfield oo brittipyörä, meinaan sun nimim.


    • Mielensäpahoittaja

      Muuten ihan asiatekstiä, mutta bensalla pestään pensselit ja dieselillä tehdään voimaa..

    • TarvasjoellaVuodesta75

      Juu Turbodieseliltä kuulosti olipa upeet äänet😀 asun tässä lähellä ja ei mua häirinny yhtää.. Kaikki me tänne mahrutaa ja tais loppuu jo ysilt eli ei häiriöks!! Sulla taitaa vaan olla joku ongelma oiskohan naisten alushousut liian kireellä😂 Ihme piipitystä ilman omaa nimeä muitten nimiä tänne kyllä jaksaa luetella!!

    • Urpodiesel

      Ootte sille sukua tai niin vitun huumeissa ettei Tarvashovin pihojen ja ihmisten kotirauhan pilaaminen haittaa?

      • ainaaineis

        Saan suuren nautinnon kun saan herättää ihmisiä keskellä arkiviikkoa ja viikoloppuisin. Koulun piha on lempi paikkani rällätä sillä siinä naapurissa asuu joku hullu ukko joka välillä jahtaa minua taskulampun kanssa.


    • jonnevaari

      Tieliikennelaki tulkitsee kumin polttamisen yleisellä tiellä ajoneuvon hallinnan menetykseksi. Kaveri on menettänyt ajoneuvonsa hallinnan matkalla Liedonperäntie ja Hämeen Härkätie useita kertoja mustista tuplaviivoista päätellen. Ehkä parempi paikka laillisesti päästellä höyryjä olisi Alastaron moottorirata, jota saa vuokrata. Renkaiden kulutusjuhlasta päätellen kaverilla olisi varaakin siihen radalla ajeluun.

    • ex-tarkki

      Tarvasjoen kaltaisella kylällä näihin havahtuu herkemmin. Samaa tapahtuu Turussa, muttei tuollaista jakseta itkeä.

    • TarvasjoellaVuodesta75

      Jonnevaarille ja urpodisulle.. sieltä mistä oon kotosin ei moista ongelmaa ollu ..oli miehiä jotka meni sanomaan kläpeille ja se loppu se rällääminen . Mut tääl itkee ilmeisesti isot äijjät voi prkl.. muten kehtaatte peiliin kattoa itkette anonyyminä täällä ☺😂 nimet ku on tiedossa menkää vaikka niitte kotia juttelemahan mut luulen et mies loppuu tietokoneen näppäimistöön..

      • Kieku586

        Jaa-a tarvasjoella vuodesta 75, ja tämäkö sun oma nimi? Kato peiliin ennenku avaat suus


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe