Kiltti Cherrykirsikka=).

Rakastuneen epätoivo

Hei Cherry=).

Eräs mies on pyörinyt mielessäni jo monen vuoden ajan (etenkin nyt eroni jälkeen) ja ajattelin nyt ottaa yhteyttä häneen.

En kuitenkaan tiedä onko se kannattavaa, enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta. Vuosia sitten minulla oli sellainen tunne, että meidän välillämme olisi voinut olla jotakin, jos olisimme molemmat olleet vapaita. Ainakin kuvittelin, että hän välitti minusta ja meillä oli jonkinlainen henkinen yhteys. Oliko se vain pelkkää kuvitelmaa?

Nyt minua pelottaa ottaa häneen yhteyttä ja kertoa tunteistani. Näetkö jotakin, joka helpottaisi päätöstäni? Näetkö jotakin minua, häntä, mennyttä tai tulevaa koskien? En edes tiedä seurusteleeko hän. Välillä on paras olla kertomatta tunteistaan ja mietin kannattaisiko minun vaieta iäksi? Minulla vain on sellainen outo tunne tästä ihmisestä, en tiedä mitä minun kannattaisi tehdä...

Olen todella kiitollinen avustasi. Kiitoksia etukäteen.

1

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja anteeksi kun vastaukseni on viipynyt :(..

Kirjoita ihmeessä hänelle ja kerro tunteistasi, tai ota muulla tavoin yhteyttä. En usko että olet pelkästään kuvitellut, koen sinut intuitiivisena ihmisenä joka kykenee aistimaan toisten peitettyjäkin tunteita. Sen verran varoittelisin, että hieman sain tuntemusta siitä, että hän saattaa kyllä seurustella tällä hetkellä, mutta suhde saattaa olla löyhähkö, koskapa tuntemus ei ollut kovin voimakas. Et kuitenkaan menetä mitään ottamalla yhteyttä häneen, päin vastoin vaietessasi iäksi asia saattaa jäädä myös vaivaamaan sinua iäksi. Ainakin tuolloin vuosia sitten välillänne oli todellista lämpöä ja intohimoakin, ja sielunne voivat edelleenkin kohdata jos niin on tarkoitettu. Rohkaise mielesi ja paljasta tunteesi, niin saat rauhan sydämeesi - ja kenties vielä paljon enemmän... Lämpöisin ajatuksin cherry :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      188
      7804
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      142
      5345
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      140
      4287
    4. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3499
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2867
    6. Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.
      Maailman menoa
      17
      2627
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2553
    8. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      282
      2479
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      145
      2390
    10. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      577
      2186
    Aihe