Kiltti Cherrykirsikka=).

Rakastuneen epätoivo

Hei Cherry=).

Eräs mies on pyörinyt mielessäni jo monen vuoden ajan (etenkin nyt eroni jälkeen) ja ajattelin nyt ottaa yhteyttä häneen.

En kuitenkaan tiedä onko se kannattavaa, enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta. Vuosia sitten minulla oli sellainen tunne, että meidän välillämme olisi voinut olla jotakin, jos olisimme molemmat olleet vapaita. Ainakin kuvittelin, että hän välitti minusta ja meillä oli jonkinlainen henkinen yhteys. Oliko se vain pelkkää kuvitelmaa?

Nyt minua pelottaa ottaa häneen yhteyttä ja kertoa tunteistani. Näetkö jotakin, joka helpottaisi päätöstäni? Näetkö jotakin minua, häntä, mennyttä tai tulevaa koskien? En edes tiedä seurusteleeko hän. Välillä on paras olla kertomatta tunteistaan ja mietin kannattaisiko minun vaieta iäksi? Minulla vain on sellainen outo tunne tästä ihmisestä, en tiedä mitä minun kannattaisi tehdä...

Olen todella kiitollinen avustasi. Kiitoksia etukäteen.

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ja anteeksi kun vastaukseni on viipynyt :(..

Kirjoita ihmeessä hänelle ja kerro tunteistasi, tai ota muulla tavoin yhteyttä. En usko että olet pelkästään kuvitellut, koen sinut intuitiivisena ihmisenä joka kykenee aistimaan toisten peitettyjäkin tunteita. Sen verran varoittelisin, että hieman sain tuntemusta siitä, että hän saattaa kyllä seurustella tällä hetkellä, mutta suhde saattaa olla löyhähkö, koskapa tuntemus ei ollut kovin voimakas. Et kuitenkaan menetä mitään ottamalla yhteyttä häneen, päin vastoin vaietessasi iäksi asia saattaa jäädä myös vaivaamaan sinua iäksi. Ainakin tuolloin vuosia sitten välillänne oli todellista lämpöä ja intohimoakin, ja sielunne voivat edelleenkin kohdata jos niin on tarkoitettu. Rohkaise mielesi ja paljasta tunteesi, niin saat rauhan sydämeesi - ja kenties vielä paljon enemmän... Lämpöisin ajatuksin cherry :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      3972
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2601
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1993
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1466
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1344
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      154
      1057
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe