Siis tämä on niin uskomaton juttu, en meinaa ittekkään uskoa et on totta!
Lähdin kokeilutyöpaikasta takasi omaan paikkaani, mikä on fyysisesti raskaampi mutta mulle tutumpi ja rakkaampi. No sehän ei työterveys porukoille ollut hyvä, olisi pitänyt alkaa psykologilla juosta, en suostunut kun en tunne tarvetta.
Rr välillä ollut muutamia kertoja koholla, stressin takia muista syistä niin heti kirjotetaan tietoihin että rr tauti... voi vitsi!
Alan vältellä työterveyttäni, menen vaikka terveyskeskuksen luukulle joka kerta jonottamaan. Olisivat varmasti onnellisia jos alakaisin itkeä ja valitella kuinka en jaksa mitään enää. Hoitaisivat vaan ne hommat jotka tulis hoitaa.
Eikä sen alan ihmisen tarttis alkaa vittuilla päin asiakkaan naamaa vastaanotolla, ihmetellen mitä kuvittelen heidän muka pystyvän vielä tekemään eteeni...!
Jos mun mielenterveys kestää tälläsen pompottamisen niin se kestää vaikka mitä!
Työterveys runnoo väkisin mulle masennusta!
nytensuostu
1
192
Vastaukset
- TONIDONITSI
No onpa törkeet ä =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848