Siis tämä on niin uskomaton juttu, en meinaa ittekkään uskoa et on totta!
Lähdin kokeilutyöpaikasta takasi omaan paikkaani, mikä on fyysisesti raskaampi mutta mulle tutumpi ja rakkaampi. No sehän ei työterveys porukoille ollut hyvä, olisi pitänyt alkaa psykologilla juosta, en suostunut kun en tunne tarvetta.
Rr välillä ollut muutamia kertoja koholla, stressin takia muista syistä niin heti kirjotetaan tietoihin että rr tauti... voi vitsi!
Alan vältellä työterveyttäni, menen vaikka terveyskeskuksen luukulle joka kerta jonottamaan. Olisivat varmasti onnellisia jos alakaisin itkeä ja valitella kuinka en jaksa mitään enää. Hoitaisivat vaan ne hommat jotka tulis hoitaa.
Eikä sen alan ihmisen tarttis alkaa vittuilla päin asiakkaan naamaa vastaanotolla, ihmetellen mitä kuvittelen heidän muka pystyvän vielä tekemään eteeni...!
Jos mun mielenterveys kestää tälläsen pompottamisen niin se kestää vaikka mitä!
Työterveys runnoo väkisin mulle masennusta!
nytensuostu
1
213
Vastaukset
- TONIDONITSI
No onpa törkeet ä =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183