Mistä on kyse..

Vähänhukassaolo

Hei minulla on ollut ongelmia muslimi miehen kanssa ja lisäksi odotan vauvaa hänelle. Suhteemme on nyt kärjistynyt ja mies on varmistanut kaikin keinoin että pysyn alistettuna ja en voi tehdä mitään. en ymmärrä mihin kykyni on tuntunut kadonneen... Mies huijaa ja peittelee tilannetta muillekkin vanhemmille muslimimiehille ja kavereille omaksi edukseen tietenkin.
Itsellä tullut umpikuja totaalisesti.. hän on pilannut kunniaani ja mainettani.. varmaan että kukaan ei usko minua ja että hän pääsee karkuun omia ongelmiaan takaisin kotomaahansa plus jättää omat ongelmansa minun niskaan..
Hän ei ole rukoillut. En ymmärrä hänen islamia.. vai onko kulttuuria? Hän on vähän väliä hirveässä paineessa ja syyllistää minua.. ja miksi hän pimittää minulta islamilaista tietoa vaikka olen kiinnostunut? Miksi hän ei halua hyödyttää minua elämässäni? Toiset muslimi ja kristityt miehet oli toista maata ja auttoi ja puhui avoimesti omista uskoistaan. Tietenkään tämä tilanne ei jatku ikuisuuksia mutta miten minulle käy kun mies lykkää pahan olonsa minuun ja haukkuu kun harjoitan omaa uskoani.

12

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erg44g4g

      alat vain herätä suvakismista ja kyseenalaistaa asioita.

    • Mikset_nauti

      nyt siitä ihanasta monikulttuurisuudesta, jota niin kovasti hehkutetaan ??
      Menit sitten ihan itse tekemään mukulaa islamistin kanssa? Onnea vaan.

    • suomiämmä

      Pakko olla provo.

    • Pahaltanäyttää

      Sanot harjoittavasi omaa uskoasi - oletko kristitty vai kääntynyt muslimiksi? Miehesi ei hyväksy vääräuskoisia, vaikka ei itse sanojesi mukaan noudata esim. islaminuskoisten rukoussääntöjä. Kyse on kulttuurista. Olet tyypillinen hyväuskoinen suomalainen "suvaitsevainen". Alun huuman jälkeen huomaat, että kertomus "Tuhat ja yksi yötä" onkin vain satu. Jätä miehesi, kun vielä voit. Ajattele edes tulevan lapsesi parasta. Miehesi ei tule koskaan muuttumaan suvaitsevaiseksi.

    • dfghdfhgfdgf

      Islamin noudattaminen on näille monille etelän kulttuurien miehille lähinnä henkilökohtaisen kunnian ylläpitämisen kysymys. Jos loukkaa islamia niin loukkaa häntäkin. Kunnia on paljon suurempi ja herkempi asia näille.
      Uskonto niin ja näin, mutta oman(suvun, itsen, heimon, uskontokunnan) kunnian sitoutuminen siihen on iso asia.

    • Uskokaajo

      Kun lukee noita juttuja näyttää ettei muslimimiehellä ylipäätään ole muuta tekemistä kuin koukuttaa joku nainen, sitten vahtia ja holhota ja hakata häntä päivät ja yöt. Vetää vielä naisen suku ja läheiset mukaan piinaan. Jos tavismuslimi on alistava, millainen on psykopaattimusu?

    • tyhmänpalkka

      kyse on siitä että olet NAINEN, sikaa ja koiraakin alempiarvoinen hyödyke muslimimiehelle.

    • no eipä paljon mies eroa kantaväestön karj.evakon poikalapsen sitten miehen käytöksestä , ehkäpä evakoissa oli muslimi tataarien jälkeläisiä , nämäkin
      käyttäytyy juuri kuten tällä nimimerkillä , naisen paikka on kotona nyrkin
      ja hellan välissä , turpaan tuli jos uskalsi avata suunsa väärässä paikassa,
      valheita levitettiin , maine mustattiin

      • Mistänäitätulee

        Ainakaan enää ei naisen tarvitse alistua ellei vartavasten järjestä itseään loukkuun. On varmaankin jo valmiiksi poikkeuksellisen alistuvaa tyyppiä jos edes harkitsee muslimin kanssa avioitumista.


    • kipa_kiristää

      Ei teillä sionisteila täälä hyvin mee. Muuta Israeliin?

    • Ihminenm

      Voiko loisivilla naisten eläteillä edes olla mitään käsitystä kunniasta?

    • Shocked.Sipilae

      Islam on suomeksi alistuminen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe