Tappajaturvatyynyt iskivät taas: Volkswagen kutsuu takaisin lähes 5 miljoonaa autoa
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tappajaturvatyynyt-iskivat-taas-volkswagen-kutsuu-takaisin-lahes-5-miljoonaa-autoa-kiinassa/6575548#gs.L8qH5pY
Reistailevista turvatyynyistä kallis lasku: Volkswagen vetää takaisin yli 400 000 autoa:
http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/reistailevista-turvatyynyista-kallis-lasku-volkswagen-vetaa-takaisin-yli-400-000-autoa-3328411
https://www.google.fi/search?biw=1802&bih=1286&ei=VfUBWs-0N4jEkgWwx4GQDg&q=Turvatyynyt takata volkswagen&oq=Turvatyynyt takata volkswagen&gs_l=psy-ab.3...10788.13744.0.14495.7.7.0.0.0.0.113.672.4j3.7.0....0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.2rgez4qS7dg
Volkswagen tappaa ihmisiä
16
352
Vastaukset
- DeutscheFlammenwerfer
Teinien ja hevosmiesten merkit taas werffaa flammee:
Mercedes-Benzin emoyhtiö Daimler on ilmoittanut takaisinkutsuvansa miljoona vuosien 2015 ja 2017 välillä valmistettua Mercedeksen C-, E-, CLA-, GLA- ja GLC-sarjan mallia liittyen starttimoottoreihin liittyvään tulipalovaaraan.
Takaisinkutsun kohteena on starttimoottori, joka saattaa ylikuumentua moottorin toistuvista käynnistysyrityksistä ongelmatilanteissa. Ylikuumenemistilanteessa starttimoottorin viallinen sulake ei toimi oikein, johtaen starttimoottorin viereisten komponenttien sulamiseen.
Tähän mennessä ongelma on aiheuttanut ainakin 51 tulipaloa.
Saksalainen BMW kutsuu Yhdysvalloissa yhteensä 670 000 3-sarjan vuosimallien 2006-2011 autoa korjauksiin ilmastointilaitteen johdotusongelmien tarkistamiseksi. Johdot voivat ylikuumentua ja kasvattaa tulipalon vaaraa.
Toinen takaisinkutsu koskee 740 000 vuosimallien 2007-2011 autoja. Niissä on venttiiliongelmia. Ne voivat ruostua ja aiheuttaa tulipalon. Takaisinkutsu koskee suurta osaa malleista 128i, 3-sarja, 5-sarja, X3, X5 ja Z4.- mesopotamia.2017
Eiks tää oo Volkswagen palsta, tossa sun puurossa ei ollut sanaakaan volkkareista mutta kaikkia muita merkkejä vilisi silmissä, oletkohan ihan terve kaveri vai mikä ihme siinä on ettei volkkarista saa tiedottaa mitään ilman että yks ja sama pelle alkaa vertailemaan muihin? Ei meitä kiinnosta kuin volkkarin viat, niille on kiva nauraa. Jos sua ei nää naurata lainkaan niin mene sinne mese ja BMW osastolle vittuilemaan mitä sä täällä mesoot? ei meitä kiinnosta tietää että sua vituttaa me tiedetään se jo monen vuoden ajalta, mutta volkkari taas on mielenkiintoinen tapaus kun koko ajan tulee uutta paskaa tekniikka mille voi hirnua urakalla. HIRNUA URAKALLA VOLKKARILLE ON PARASTA!
- ottiko_pattiin
mesopotamia.2017 kirjoitti:
Eiks tää oo Volkswagen palsta, tossa sun puurossa ei ollut sanaakaan volkkareista mutta kaikkia muita merkkejä vilisi silmissä, oletkohan ihan terve kaveri vai mikä ihme siinä on ettei volkkarista saa tiedottaa mitään ilman että yks ja sama pelle alkaa vertailemaan muihin? Ei meitä kiinnosta kuin volkkarin viat, niille on kiva nauraa. Jos sua ei nää naurata lainkaan niin mene sinne mese ja BMW osastolle vittuilemaan mitä sä täällä mesoot? ei meitä kiinnosta tietää että sua vituttaa me tiedetään se jo monen vuoden ajalta, mutta volkkari taas on mielenkiintoinen tapaus kun koko ajan tulee uutta paskaa tekniikka mille voi hirnua urakalla. HIRNUA URAKALLA VOLKKARILLE ON PARASTA!
Mahto osua hermoon kun aloit tollai räkyttämään, mutta ihmisiä saattaa kiinnostaa nämä saksalaisautojen erittäin vaaralliset viat. Ja miljoonien autojen takaisinkutsut. En tiedä mihin viittaat että "yksi ja sama", lienee pahoja harhoja sulla. En ole aikaisemmin näistä tänne kirjoitellut, nyt vaan sattui uutinen silmään, että hapankaalivankkurit harrastaa spontaania kombustiota...
- olemmeherrasmiehiä
Tojotallahan niitä takaisinkutsuja eniten on ollut vuosien saatossa, joten turhaa on hirnua.
Miksei niitä saisi olla? Kaasupolkimia jumittuu. Samat turvatyynyt on ongelmana autossa kuin autossa. Auto syttyy tuleen , kun sivulasia nostetaan ja kaikkea muuta. Runko ruostuu alta pois ja uutta tilalle,
Kaikkihan nää takaisinkutsut on turvallisuuden takia, ei trollien irvailun, jos ette ole ymmäräneet.
Jos tää olisi tojopalsta, hirnunta torpattaisiin 44 kohtaisella fanaattisuusviestillä.
Onneksi me volkkarin omistajat olemme herrasmiehiä, emmekä harrasta tuollaista mielenvikaista lahkolaisuutta, kuten tojotan leirissä on tapana. - tappaja_vaginat
Unohtuiko mainita että tuhannet kuolevat ennenaikaisesti kun vaginat tupruttavat hurjia määriä typenoksideita ilmoille?
- onhanviherpiipertäjä
Niinkö meinaat, ettei "rehelliseti" huijaavat niitä päästelisi myös, enemmän kuin laki sallisi??
Jos "automiehestä" kehittyy tuollainen kukkahattuinen ympäristöneiti, niin en haluaisi olla
missään tekemisissä kanssasi.
Jos olet tosissasi viherkommari ja ilman autoa, niin voin ymmärtää näkökantasi, en muuten.
Autoilun saaste tappaa ihmisiä, vaikka volkkareita ei olisi koskaan keksittykkään.
Jos tuon asian saat korjattua piakkoin, niin en enää pidä sinua tyhjää puhuvana luuserina.
Ilmoittele, kun muiden automerkkien saasteisiin ei ketään enää kuole, niin sitten yhdessä ilomielin hautaan kanssasi volkkaritehtaat.- vaihda.levy
Mikset alkaisi puolustamaan vaikka Rolls Roycea, sitä ei kellään ole varaa haukkua koska laatu on niin kovaa luokkaa, tai miten olisi Ferrari, ajattele miten helpolla pääsisit jos puolustaisit Ferraria jolla ei juuri vastustajia ole, mieti edes. Monet valitsee suosikikseen voittajajoukkueen koska voittajien puolella on helppo olla, miksi sinä haluat olla heikon häviäjän puolella ja ottaa kaiken loan niskaan, miksi?
Ihan oikeesti, mene lukemaan sellaisia juttuja joista tykkäät, täällä ei tunnu olevan sinulle mitään mielekästä, netti on täynnä VW kehumista, vai onko ja eikö mistään löydy rehellistä ja aitoa kehuvaa positiivista uutista volkkareista ja olet aivan hukassa ja yksin tuon paatoksesi kanssa. Uskomatonta että sama hyypiö ei löydä netistä muuta luettavaa kuin sellaista mitä ei halua lukea, minun mielestäni kaikki kirjoittelu on pääosin todella asiallista ja täysin tosiseikkoihin perustuvaa, jos et usko niin ketä kiinnostaa sinun uskosi, ei ketään. Sanon tämän ihan kaverina että hakeudu hoitoon ja pidä pikku breikki, olet kuin peliriippuvainen, tuota on melko huvittava katsoa mihin jamaan joku itsensä ajaa jotakin automerkkiä puolustaessaan.
Et sinä voi tulla sanomaan muille ettei volkkarista saa kertoa mitään negaa, sehän olisi sananvapauden riistoa. Kyllä muistan hyvin kuinka itse kehuin uudenkarheaa tehdastilaus Volkswagen Polo GTI autoani vuonna 2011 noin reilun kuukauden kunnes alkoi se öljyhelvetti joka ei loppunut koskaan. Jos maahantuoja olisi korjannut auton kuntoon niin kaikki olisi ollut ok, mutta he pitivät valmistus ja suunnitteluvirheitä normaaleina ominaisuuksina ja näyttää siltä, etteivät he osaa valmista mitään auton osia edes lähes yhtä hyvin kuin muut vaan ovat kaikessa täysiä amatööreja, alihankkijat tekee kaikki vaikeimmat duunit kun ne ei itse osaa, valitettavasti kaikki teetetään mahdollisimman halvalla ja laatu on sen mukaista.
Volkswagen ei tule millään selviämään, vielä syyskuussa se hehkutti kuinka panostaa täyssähkö autoihin ja porhaltaa maailman ykköseksi silläkin saralla, realismi taisi olla liikaa ja nyt siitä on jo luovuttu ja Dieseleillä mennään, piti sitten Tiguan myös tehdä uudella nimellä kun auton maine meni paskan laadun takia, aivan kuin uusi T-Roc olisi yhtään parempi, samaa paskaa eri nimellä älkää sortuko volkkareihin ja kiertäkää audit, skodat ja seatitkin kaukaa koska niissä on VAG tekniikka. Paska on paskaa.
- Kaikissa.olosuhteissa
Vaaraksi ovat muille
https://www.youtube.com/watch?v=h_viOCxshX0 - Japanissa_tehty
Ja kukakohan nuo turvatyynyt VW:lle valmisti. ??
"....Syynä ovat surullisenkuuluisat Takatan valmistamat turvatyynyt. Volkswagenin Kiinassa käyttämistä turvatyynyistä on löytynyt mahdollinen vika.
Japanilaisen Takatan valmistamat turvatyynyt ovat maailmanlaajuisesti jo 16 kuoleman ja 180 loukkaantumisen takana...."- miksi.osti
Kukakohan ne tyynyt on ostanut ja asentanut volkkariin? Onko joju pakottanut? Kuka asensi sen tarkoituksellisen huijausohjelman volkkariin, Montako ennenaikaista lähtöä aiheutti?
- katse.pintaa.syvemmälle
Alat vihdoinkin saada kiinni kupletin juonesta, hurraa!
Tätä olemme juuri yrittäneet takoa päähäsi, Volkswagenin laatu on paskaa, Volkswagen on kasvanut maailman suurimmaksi vain sillä konstilla, että se ostaa autoihin osat ja tekniikan sieltä mistä halvimmalla saa, Takata on nyt halpaa, ehkä halvinta mitä saa.
Siis kysymys kuuluu, että miksi volkswagen edelleen käyttää näitä Takatan turvatyynyjä, onhan tiedossa että ne eivät ole turvallisia, onko sopimuksissa pykälä että jos Takatasta haluttaisiin eroon niin se maksaisi Volkswagen konsernille niin paljon, että mieluummin toimitetaan noita vaarallisiksi tiedettyjä turvatyynyjä edelleen ja toivotaa ettei kenellekään satu mitään?
Volkswagen teettää ja ostaa autoihinsa osat sieltä mistä saa ne kaikkein halvimmalla, siksi Takata turvatyynyt Volkkareissa. Volkswagen ei ilmeisesti välitä asiakkaiden turvallisuudesta tuon taivaallista. Tekee vain lakien sanelemat pakolliset jutut ja nekin siis mahdollisimman halvalla.
Älä siis koskaan puhu laatuautosta kun puhut Volkkarista, puhu vain mahdollisimman halvalla valmistetusta kulkineesta jossa voisi olla leima "Made in Hong Kong".
Suunnittelijat Volkswagenilla suunnittelee vain auton ulkokuoren ja sisustan eli sen miltä auto näyttää ostajan silmissä. Auton pellit sekä sisustan, jotka ei siis ole muuta kuin kuoret autolle.
Kaikkein tärkein osa autoa on se tekniikka jota autossa matkustavat eivät näe eivätkä tekniikkaan perehtymättömät osaa juuri arvostella. Usein huonokin tekniikka on ihan uutena ok, mutta jos osat on halvoista materiaaleista valmistettu, niin ne kuluvat todella nopeasti ja autosta tulee melkoinen rimpula kuten Volkkarin DSG vaihteisto ja TSI jakoketju aikanaan jo näytti. Se oli uutena tosi hyvä, alle 50 tkm oli jo tuhoutunut sisuskalut vaikka pitäisi kestää vähintään 200 tkm lähes muuttumattomana jos huolletaan hyvin. Huoltokaan ei ole pelastanut Volkswagenien huonoa tekniikkaa joten siihen ei valmistaja voi vedota ettei olisi ajallaan huollettu, mutta silti vetoaa. Valmistajan mukaan kaikki autot ovat yksilöitä vaikka ne valmistetaan täysin samalla reseptillä ja toleranssit on tarkkoja. - tarkentaja
Lisättäköön tähän vielä tieto, että edellinen kommentti koskee siis myös Audia, Skodaa ja Seattia, sillä VAG konserni on kaikessa viisaudessaan rakentanut kaikki uudet automallit samalle alustalle ja kaikissa on samat moottorit ja vaihteistot ym. osat, alusta on nimetty MQB jos joku kaipaa lisätietoja. Tämä siis tarkoittaa käytännössä sitä, että VAG konsernin autot eroaa keskenään vain ulkonäön osalta, kaikissa on samat viat. Audi on siis ihan yhtä paska kuin Seat ja toisinpäin Seat on yhtä hyvä kuin Audi.
- Tojotissa-samaapasska
katse.pintaa.syvemmälle kirjoitti:
Alat vihdoinkin saada kiinni kupletin juonesta, hurraa!
Tätä olemme juuri yrittäneet takoa päähäsi, Volkswagenin laatu on paskaa, Volkswagen on kasvanut maailman suurimmaksi vain sillä konstilla, että se ostaa autoihin osat ja tekniikan sieltä mistä halvimmalla saa, Takata on nyt halpaa, ehkä halvinta mitä saa.
Siis kysymys kuuluu, että miksi volkswagen edelleen käyttää näitä Takatan turvatyynyjä, onhan tiedossa että ne eivät ole turvallisia, onko sopimuksissa pykälä että jos Takatasta haluttaisiin eroon niin se maksaisi Volkswagen konsernille niin paljon, että mieluummin toimitetaan noita vaarallisiksi tiedettyjä turvatyynyjä edelleen ja toivotaa ettei kenellekään satu mitään?
Volkswagen teettää ja ostaa autoihinsa osat sieltä mistä saa ne kaikkein halvimmalla, siksi Takata turvatyynyt Volkkareissa. Volkswagen ei ilmeisesti välitä asiakkaiden turvallisuudesta tuon taivaallista. Tekee vain lakien sanelemat pakolliset jutut ja nekin siis mahdollisimman halvalla.
Älä siis koskaan puhu laatuautosta kun puhut Volkkarista, puhu vain mahdollisimman halvalla valmistetusta kulkineesta jossa voisi olla leima "Made in Hong Kong".
Suunnittelijat Volkswagenilla suunnittelee vain auton ulkokuoren ja sisustan eli sen miltä auto näyttää ostajan silmissä. Auton pellit sekä sisustan, jotka ei siis ole muuta kuin kuoret autolle.
Kaikkein tärkein osa autoa on se tekniikka jota autossa matkustavat eivät näe eivätkä tekniikkaan perehtymättömät osaa juuri arvostella. Usein huonokin tekniikka on ihan uutena ok, mutta jos osat on halvoista materiaaleista valmistettu, niin ne kuluvat todella nopeasti ja autosta tulee melkoinen rimpula kuten Volkkarin DSG vaihteisto ja TSI jakoketju aikanaan jo näytti. Se oli uutena tosi hyvä, alle 50 tkm oli jo tuhoutunut sisuskalut vaikka pitäisi kestää vähintään 200 tkm lähes muuttumattomana jos huolletaan hyvin. Huoltokaan ei ole pelastanut Volkswagenien huonoa tekniikkaa joten siihen ei valmistaja voi vedota ettei olisi ajallaan huollettu, mutta silti vetoaa. Valmistajan mukaan kaikki autot ovat yksilöitä vaikka ne valmistetaan täysin samalla reseptillä ja toleranssit on tarkkoja.HUOM !!! Takata on toimittanut turvatyynyjä ainoastaan kiinassa valmistettuihin volsuihin. Euroopassa valmistettuihin VW:hin turvatyynyt tekee Bosch.
Ja samaa takata paskaa on mm. toyotissa. Miksi hekin tilaavat osia samalta kuratoimittajalta ??????!! (Tai oikeastaan tilaavat kaikki autonsa osat jaappanin passkatehtailta !!!) - hiiltyy.helposti.vv
Miksi hiillyit, menikö hermot?
- tehtaat.seisoo
En oikein ymmärrä miksi VW tekniikkaa pitäisi puolustaa jos se olisi hyvää laatua, ilmeisesti kauppa ei käy eli tehtaat seisoo.
- Vain.kiinassa
Juurikin näin. Koskee ainoastaan viittä miljoonaa (5000 000) se takaisinkutsu, Miksiköhän ei sitten käyttänyt siellä Kiinassa niitä Boshin tyynyjä? Olivatko liian kalliitaa? Eli VW kulkee katastrofista katastrofiin. Uutta pukkaa ennen kuin vanhastakaan on päästy kuiville, niin tai oikeastaan vanhoista, jos tarkkoja ollaan. Meno on kuin takavuosien Opelilla, joka myös oli TM:n
palvoma, niinkauan kuin oli jotenkin uskottava, kunnes laatu floppasi totaalisesti. Saksalaista feikkipremiumia sekin. Niin ja tietenkin jakohihna surkeimmasta päästä, joka kiristettiin vesipumpulla. Olihan se remmi saksalainen huippukeksintö, Todellinen lahja autokorjaamoille ja varaosamyyjille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849