Vastaako Tuula Huhtala selviin kysymyksiin?

haaaveilija

Haluaisin tietää, saako Tuulan Tarot-istunnoissa vastauksia selvärajaisiin kysymyksiin? Haluaisin tietää, voinko koskaan tavata yhden henkilön uudelleen ja missä. Puhelimessa suoritettavat tulkinnat eivät tunnu hyviltä, sähköpostista puhumattakaan.

Keitä muita näkijöitä/Tarot-tulkitsijoita, joilla on vastaanotto suosittelisitte? En ole vielä koskaan ollut yhteydessä kehenkään.

Ei trollivastauksia, kiitos.

21

5685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttelit

Laita meilisi yhden hyvän tiedän.

• Anonyymi

laitatko tänne...minä olisin myös kiinnostunut.

• Totuus_2

Kyseinen ihminen, eli selvänäkijäksi itseään väittävä, ei todellakaan puhu koskaan mitenkään selvärajaisesti ja tarkasti. Puhuu ympäripyöreitä, nk. moni muukin alalla oleva.

• Sussex

Itse en kovin kyllä hänen kertomisiinsa luottaisi. Ei ainakaan missään tärkeissä asioissa.

• Woodhaund

Eikai kukaan vaan usko tähän huijariin?

• Merkille_pannen

Kyselee ensin asiakkaalta ovelasti taustatietoja, ja vastaa sitten ympäripyöreästi asiakkaalle eteensä asettelemiin kortteihin ja sovittelee vastauksensa sopivasti, niin ettei jää kiinni valheista.
      Ja muuten ne kaikki tarotkortit tulevat aina täysin sattumanvaraisesti ihan kenen tahansa eteen.
      Kokeilkaa vaikka itse! Tehkää se sama tarottien eteenne asetteleminen vaikka pari kolme kertaa se itse peräkkäin. Samat kortit eivät todellakaan tule joka kertaa peräkkäin. Tulkinta on tosiaankin vain pelkkä "tulkinta"! Ja erittäin kyseenalaista toimintaa.

• sivustakatsoja

Olen joskus vuosia sitten saanut häneltä melko täsmällisen vastauksen, joka liittyi rahaan. Ihan sellaisenaan ei toteutunut, vahvasti hänen näkemäänsä suuntaan kyllä. Myöhemmin olen muutaman kerran saanut varsin ympäripyöreitä vastauksia ihmissuhdeasioihin.

• Eoode

Huijari se on.

• IsäMatteontutkimuksia

kyllä kyllä, vastaa suoraan

• Suoraan_joo_valehdellen

Toisinsanoen valehtelee suoraan ja onnistuneesti. Onkien ensin asiakkaalta kysymällä häneltä tarvittavat tiedot, ja sovittaen vastauksensa niin, että täydestä menee.

• Anonyymi

Itse kävin vajaat kolme vuotta sitten hänen kojussa Turun Keski-Aikaisten messujen yhteydessä. Ilmoitti, että
      näkee noin kolme vuotta eteenpäin, ja kummasti ovat asiat menneet hänen ilmoittamalla tavalla. Itse kyllä suosittelen.

• "Vastaako Tuula Huhtala selviin kysymyksiin? "

Tietenkin vastaa ja vieläpä täysin virheettä.

Jos vastaus olikin väärä, niin johtuu siitä, että kysymys ei ollut selvä.

• Kova rahastaja hän on ja puhuu ihmisen pyörryksiin.Iloisuutensa ja sanavalmiutensa hämää vahvasti asiakkaan.
      Hän ei anna täsmällisiä vastauksia mihinkään,vaan selittää kaikki ympäripyöreästi.

Olen käynyt vastaanotollaan,enkä enää koskaan ota häneen yhteyttä,koska puhui varaamastani ajasta itse vähintäänkin puolet!!! Ja minä maksoin,kalliiksi tuli.

• Anonyymi

Täällä saman kokenut:(
        Todella rahastettu ja tyhjä olo jäi hänen luonaan käynnistä.

• Anonyymi

Hän liehuu jokaisen julkkiksen perässä kuin perskärpänen ja tietty tuo erinomaisuuttaan esille. Ollut ennen tarjoilijana kapakassa .

• Anonyymi

Tämä " tvstäkin tuttu" on kyllä mairea ja rahanahne nainen. Kapakkatarjoilija, jolle tuli vähän " ammattitautia"

• Anonyymi

Täys puoskari on. Hymy lehden ennustuksista ei yksikään ,ole sinnepäinkään toteutunut. Käyttää hyväuskoisia hyväkseen..

• Anonyymi

En luota. Sain huonoa palvelua messuilla. Halusi minusta eroon.

• Anonyymi

Ootko joku vajaa?

• Anonyymi

Ishtar-Maria,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe