Vastaako Tuula Huhtala selviin kysymyksiin?

haaaveilija

Haluaisin tietää, saako Tuulan Tarot-istunnoissa vastauksia selvärajaisiin kysymyksiin? Haluaisin tietää, voinko koskaan tavata yhden henkilön uudelleen ja missä. Puhelimessa suoritettavat tulkinnat eivät tunnu hyviltä, sähköpostista puhumattakaan.

Keitä muita näkijöitä/Tarot-tulkitsijoita, joilla on vastaanotto suosittelisitte? En ole vielä koskaan ollut yhteydessä kehenkään.

Ei trollivastauksia, kiitos.

20

4712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttelit

      Laita meilisi yhden hyvän tiedän.

      • Anonyymi

        laitatko tänne...minä olisin myös kiinnostunut.


    • Totuus_2

      Kyseinen ihminen, eli selvänäkijäksi itseään väittävä, ei todellakaan puhu koskaan mitenkään selvärajaisesti ja tarkasti. Puhuu ympäripyöreitä, nk. moni muukin alalla oleva.

    • Sussex

      Itse en kovin kyllä hänen kertomisiinsa luottaisi. Ei ainakaan missään tärkeissä asioissa.

    • Woodhaund

      Eikai kukaan vaan usko tähän huijariin?

      • Minä luotan ainakin.


    • Merkille_pannen

      Kyselee ensin asiakkaalta ovelasti taustatietoja, ja vastaa sitten ympäripyöreästi asiakkaalle eteensä asettelemiin kortteihin ja sovittelee vastauksensa sopivasti, niin ettei jää kiinni valheista.
      Ja muuten ne kaikki tarotkortit tulevat aina täysin sattumanvaraisesti ihan kenen tahansa eteen.
      Kokeilkaa vaikka itse! Tehkää se sama tarottien eteenne asetteleminen vaikka pari kolme kertaa se itse peräkkäin. Samat kortit eivät todellakaan tule joka kertaa peräkkäin. Tulkinta on tosiaankin vain pelkkä "tulkinta"! Ja erittäin kyseenalaista toimintaa.

    • sivustakatsoja

      Olen joskus vuosia sitten saanut häneltä melko täsmällisen vastauksen, joka liittyi rahaan. Ihan sellaisenaan ei toteutunut, vahvasti hänen näkemäänsä suuntaan kyllä. Myöhemmin olen muutaman kerran saanut varsin ympäripyöreitä vastauksia ihmissuhdeasioihin.

    • Eoode

      Huijari se on.

    • IsäMatteontutkimuksia

      kyllä kyllä, vastaa suoraan

    • Suoraan_joo_valehdellen

      Toisinsanoen valehtelee suoraan ja onnistuneesti. Onkien ensin asiakkaalta kysymällä häneltä tarvittavat tiedot, ja sovittaen vastauksensa niin, että täydestä menee.

    • Anonyymi

      Itse kävin vajaat kolme vuotta sitten hänen kojussa Turun Keski-Aikaisten messujen yhteydessä. Ilmoitti, että
      näkee noin kolme vuotta eteenpäin, ja kummasti ovat asiat menneet hänen ilmoittamalla tavalla. Itse kyllä suosittelen.

    • "Vastaako Tuula Huhtala selviin kysymyksiin? "

      Tietenkin vastaa ja vieläpä täysin virheettä.

      Jos vastaus olikin väärä, niin johtuu siitä, että kysymys ei ollut selvä.

    • Kova rahastaja hän on ja puhuu ihmisen pyörryksiin.Iloisuutensa ja sanavalmiutensa hämää vahvasti asiakkaan.
      Hän ei anna täsmällisiä vastauksia mihinkään,vaan selittää kaikki ympäripyöreästi.

      Olen käynyt vastaanotollaan,enkä enää koskaan ota häneen yhteyttä,koska puhui varaamastani ajasta itse vähintäänkin puolet!!! Ja minä maksoin,kalliiksi tuli.

      • Anonyymi

        Täällä saman kokenut:(
        Todella rahastettu ja tyhjä olo jäi hänen luonaan käynnistä.


    • Anonyymi

      Hän liehuu jokaisen julkkiksen perässä kuin perskärpänen ja tietty tuo erinomaisuuttaan esille. Ollut ennen tarjoilijana kapakassa .

    • Anonyymi

      Tämä " tvstäkin tuttu" on kyllä mairea ja rahanahne nainen. Kapakkatarjoilija, jolle tuli vähän " ammattitautia"

    • Anonyymi

      Täys puoskari on. Hymy lehden ennustuksista ei yksikään ,ole sinnepäinkään toteutunut. Käyttää hyväuskoisia hyväkseen..

    • Anonyymi

      En luota. Sain huonoa palvelua messuilla. Halusi minusta eroon.

    • Anonyymi

      Ootko joku vajaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe