Kirje rakkaudelle

WithloveP

Hiljainen välinpitämäyyömyys tekee surulliseksi. Vihaiseksikin. Ihmetyttää ja itkettää. Alkaa epäillä muistojaan ja itseään. Miten voi mennä niin metsään.

Ajattelee toisen olevan omahyväinen, pitävän itseään parempana, halveksivan ja aliarvostavan. Minua. Rakkauttani.

En ymmärrä sinua. Miksi et välitä yhden sanan vertaa? Siksikö, että pelkäät minun hyppäävän silmillesi, pimahtavan, räjähtävän?

En tiedä. En ehkä osaisikaan ottaa vastaan. En mitään, en yhtään sanaa. Minkäänlaista.

Tiedän, ettet rakasta minua. Sanoisit sen minulle, elän ja rakastan elämää. Rakastan sinua, mutta päästäisit minut siitä. Päästä minut sinusta. Kerro, ettet välitä, et kaipaa etkä rakasta.

Näin puutteellinen on ymmärrykseni mutta juuri siksi pyydän täydennystä.

Muistan sen miehen, muistan sinut, tiedän, miksi rakastan. Tiedän, ettet ole omahyväinen, tiedän, ettet nosta itseäsi muiden yläpuolelle, tiedän sinun olevan hyvin viisas ja järkevä. Siksi sinua rakastan. Siksi (kai) teit kuten teit.

32

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniistikirjoitat

      Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

      • WithloveP

        Olen. 🙁

        Kiitos.🙂


      • Kauniistikirjoitat
        WithloveP kirjoitti:

        Olen. 🙁

        Kiitos.🙂

        Mitä hän vastasi?


      • WithloveP
        Kauniistikirjoitat kirjoitti:

        Mitä hän vastasi?

        Ei mitään. Hiljeni niin kuin Ruukin nimismies.

        Vastaushan se on sekin.


    • hiljainenaika

      Onko P sinun hellittelynimestäsi alkukirjain?

      • WithloveP

        Ei. Se on ristimänimeni alkukirjain.


    • SamojaAjatuksia

      Voisin kirjoittaa samoin eräälle miehelle.

      • SamojaAjatuksia

        Etenkin hiljainen välinpitämättömyys raastaa.


      • Eivastausta

        Niin minäkin.


    • ainalöytyyvertaisia

      Olen aina ihmetellyt näitä "henkilökohtaisia" avautumisia täällä. Ne provosoivat toisia samankaltaisessa tilanteessa olevia reagoimaan herkästi näihin viestiehin. Samaistumisen kohteita löytyy helposti. Siitä syystä niihin kannattaisi laittaa tosi selkeät tunnisteet tai laittaa ne suoraan sille ihmiselle joille ne on tarkoitettu. Turhaa kierrättää palstalla herättämässä herkkien ihmisten tunteita vielä lisää.

      • perkele.prkl

        Niin.


      • WithloveP

        Tiedätkö. Hän, jolle aloitukseni on, tunnistaa sen 100% varmasti. 100% varmasti hän on täällä ollut.

        Vasta tulin itsekin täällä provosoituneeksi pitkästä pitkästä aikaa. Mutta se ei kannata.

        Suora yhteys ei kannata. Ei enää.
        Saan purkaa tänne, sillä tämä surullinen paikka on ainoa paikka enää.


      • WithloveP kirjoitti:

        Tiedätkö. Hän, jolle aloitukseni on, tunnistaa sen 100% varmasti. 100% varmasti hän on täällä ollut.

        Vasta tulin itsekin täällä provosoituneeksi pitkästä pitkästä aikaa. Mutta se ei kannata.

        Suora yhteys ei kannata. Ei enää.
        Saan purkaa tänne, sillä tämä surullinen paikka on ainoa paikka enää.

        Elikkä voit vain todeta

        https://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM


      • WithloveP


      • etvoitehdämitään
        YksK-Nainen kirjoitti:

        useasti kun se on niin pirun vaikeaa

        https://www.youtube.com/watch?v=0uKKvBV34b8

        Kenenkään yksittäisen henkilön ei tarvitse pyytää anteeksi, vain niiden jotka pilasivat taloudellisen tilanteen. Kenenkään muun kanssa en halua keskustella suhdeasioista. Ainoa toive on saada elää rauhassa niin lähellä kuin missä muualla tahansa.


    • Entiedätotuutta

      Hiljainen välinpitämättömyys ja sulkeutuminen.. kannattaako enää omalta osalta elvyttää tunne-elämäämme vai onko minut jo ääneen sanomattomasyi jätetty?

      • hiljaiset

        Jos molemmat on hiljaa, niin ehkä toinen kokee itsensä jätetyksi sinun puolelta. Olitko miettinyt sitä?


    • ainalöytyyvertaisia

      Kannattaa kysyä niiltä oikeilta ihmisiltä.Täältähän ei kukaan meistä voi saada mitään oikeaa, rehellistä ja aitoa vastausta mihinkään. Mistä syystä edes kysyä täällä?Itse olisin soittanut tai kirjoittanut jos olisin saanut yhteyden.

    • Pöööööö

      Kuinka vaikeata on lähettää esim WhatsApp viesti? Mitä järkeä viestiä täällä kun voi viestiä henk.kohtasesti?

      • WithloveP

        Mahtaa olla parempi antaa elää rauhassa.


    • Yhdso

      Ehkä hän on uudessa parisuhteessa

      • WithloveP

        Ehkä. Mutta ei se estä kertomasta.


      • kerrohänelle

        No kerro sitten sille ihmiselle nuo ajatuksesi suoraankin! Ei ole oikein, ettei hän saa noista koskaan tietää.


      • WithloveP
        kerrohänelle kirjoitti:

        No kerro sitten sille ihmiselle nuo ajatuksesi suoraankin! Ei ole oikein, ettei hän saa noista koskaan tietää.

        Kyllä hän tunteeni tietää. Ja tarkoitin, ettei hänenkään mahdollinen parisuhde estä häntä sanomasta minulle, että ois jo aika antaa olla...


    • KirjoitanNyt

      Saatan kuulosta tylyltä. Sinun on tehtävä se itse. Sinun on otettava itse vastuu itsestäsi ja elämästäsi.
      Otat häneen yhteyden ha selvität tai sitten toinen vaihtoehto on luovuttaa jörjellä vai haluatko roikkua jossain epämääräisessä. Tuskin tuota haluat.

      Rakensin pyramidia hiekan jyvistä.
      Jokaista päivää kohden yksi rakkaudenjyvä.
      Olisin ollut jo vanha huippua lähestyessäni,
      Kuolemaaniko asti häntä olisin kaivannut.
      Rakentanut tyhjän päälle.
      Jälkeeni olisi jäänyt pyramiidi huijaus..
      Rakkaus, joka ei koskaan saanut vastakaikua.
      Sitäkö olisin halunnut, sitäkö sinä haluat?
      Jatkaminen ei olisi ollut rakentavaa.
      Luovuin hullusta unelmastani, järjettömästä.
      Irrotin itseni vapaaksi.
      Järkeni, ihana pelastajani,
      Voin luottaa sen selkeään kaavaan,
      tasaisen rytmikkääseen arkeen.
      Tehokkaaseen pohjapiirustukseen,
      jossa ei ole hukkaneliöitö
      ja jonne ei eksy.

      Vahvuutta ja voimia sinulle. Olet sen arvoinen..

      • WithloveP

        Kenellehän sinäkin puhut, et ainakaan minulle, joka aloitin. Olen ottanut yhteyttä. Ikävöin täällä, muuta en voi,
        muuta tapaa ei ole.

        Sydämeni on rikki, sisimpäni surun murtama kuten useimmilla täällä.

        Kai se on se, kun on kerran saanut rakastaa..

        Järkeni valo palaa välillä säästöliekillä himmeästi, siksi eksyilen tänne.


      • KirjoitanNyt
        WithloveP kirjoitti:

        Kenellehän sinäkin puhut, et ainakaan minulle, joka aloitin. Olen ottanut yhteyttä. Ikävöin täällä, muuta en voi,
        muuta tapaa ei ole.

        Sydämeni on rikki, sisimpäni surun murtama kuten useimmilla täällä.

        Kai se on se, kun on kerran saanut rakastaa..

        Järkeni valo palaa välillä säästöliekillä himmeästi, siksi eksyilen tänne.

        Sinulle kirjoitin. Ainoa ulospääsy tilanteessasi on ottaa ohjat omiin käsiisi. Ymmärrän, että stdämesi on rikki, vie aikaa toipua siittä.Olin samassa tilanteessa, kuin sinä.
        Järjen avulla pääsin siittä pohjattomasta vuosia kestäneestä kierteestä. Yhtäkkiä tuli mitta täyteen, heräsin. Ahattelin, ettei enää tätä, en enää suostu tähän. Ansaitsen parempaa. En enää alentunut kaipaamaan mahdottomia.
        Päätin selvitä.


      • WithloveP

        Vaatauksesi on ihana ja kaunis, mitä antaisinkaan, jotta se olisi häneltä. Häneltä, jota aina ja jokapaikassa kaipaan.


      • WithloveP
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Sinulle kirjoitin. Ainoa ulospääsy tilanteessasi on ottaa ohjat omiin käsiisi. Ymmärrän, että stdämesi on rikki, vie aikaa toipua siittä.Olin samassa tilanteessa, kuin sinä.
        Järjen avulla pääsin siittä pohjattomasta vuosia kestäneestä kierteestä. Yhtäkkiä tuli mitta täyteen, heräsin. Ahattelin, ettei enää tätä, en enää suostu tähän. Ansaitsen parempaa. En enää alentunut kaipaamaan mahdottomia.
        Päätin selvitä.

        Kuitenkin olet täällä. Tiedostan sanasi.


      • KirjoitanNyt
        WithloveP kirjoitti:

        Kuitenkin olet täällä. Tiedostan sanasi.

        Käyn täällä ajankuluksi. Tunnen itseni nyt vapaaksi, aivan yhtä hyvin voisin olla käymättäkin.
        Vielä tuosta ajasta, kun olin järjettömän ihastunut. Huomasin, ettei se ollut hyväksi minulle, eikä muille. Käytökseni alkoi muuttua, silloin päätin, että jotain on tehtävä, eikä sitä voinut tehdä kukaan muu, kuin minä.
        En halunnut olla sellainen, kuin olin. Tilanne vei myös energiaani liikaa.
        Kun päätin systemaattisesti luovuttaa, putosin melko pohjalle, mutta olen nyt entistä vahvempi.
        Voimia sinulle!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe