Kirje rakkaudelle

WithloveP

Hiljainen välinpitämäyyömyys tekee surulliseksi. Vihaiseksikin. Ihmetyttää ja itkettää. Alkaa epäillä muistojaan ja itseään. Miten voi mennä niin metsään.

Ajattelee toisen olevan omahyväinen, pitävän itseään parempana, halveksivan ja aliarvostavan. Minua. Rakkauttani.

En ymmärrä sinua. Miksi et välitä yhden sanan vertaa? Siksikö, että pelkäät minun hyppäävän silmillesi, pimahtavan, räjähtävän?

En tiedä. En ehkä osaisikaan ottaa vastaan. En mitään, en yhtään sanaa. Minkäänlaista.

Tiedän, ettet rakasta minua. Sanoisit sen minulle, elän ja rakastan elämää. Rakastan sinua, mutta päästäisit minut siitä. Päästä minut sinusta. Kerro, ettet välitä, et kaipaa etkä rakasta.

Näin puutteellinen on ymmärrykseni mutta juuri siksi pyydän täydennystä.

Muistan sen miehen, muistan sinut, tiedän, miksi rakastan. Tiedän, ettet ole omahyväinen, tiedän, ettet nosta itseäsi muiden yläpuolelle, tiedän sinun olevan hyvin viisas ja järkevä. Siksi sinua rakastan. Siksi (kai) teit kuten teit.

32

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniistikirjoitat

Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

• WithloveP

Olen. 🙁

Kiitos.🙂

• Kauniistikirjoitat
        WithloveP kirjoitti:

Olen. 🙁

Kiitos.🙂

Mitä hän vastasi?

• WithloveP
        Kauniistikirjoitat kirjoitti:

Mitä hän vastasi?

Ei mitään. Hiljeni niin kuin Ruukin nimismies.

Vastaushan se on sekin.

• hiljainenaika

Onko P sinun hellittelynimestäsi alkukirjain?

• WithloveP

Ei. Se on ristimänimeni alkukirjain.

• SamojaAjatuksia

Voisin kirjoittaa samoin eräälle miehelle.

• SamojaAjatuksia

Etenkin hiljainen välinpitämättömyys raastaa.

• Eivastausta

Niin minäkin.

• ainalöytyyvertaisia

Olen aina ihmetellyt näitä "henkilökohtaisia" avautumisia täällä. Ne provosoivat toisia samankaltaisessa tilanteessa olevia reagoimaan herkästi näihin viestiehin. Samaistumisen kohteita löytyy helposti. Siitä syystä niihin kannattaisi laittaa tosi selkeät tunnisteet tai laittaa ne suoraan sille ihmiselle joille ne on tarkoitettu. Turhaa kierrättää palstalla herättämässä herkkien ihmisten tunteita vielä lisää.

• perkele.prkl

Niin.

• WithloveP

Tiedätkö. Hän, jolle aloitukseni on, tunnistaa sen 100% varmasti. 100% varmasti hän on täällä ollut.

Vasta tulin itsekin täällä provosoituneeksi pitkästä pitkästä aikaa. Mutta se ei kannata.

Suora yhteys ei kannata. Ei enää.
        Saan purkaa tänne, sillä tämä surullinen paikka on ainoa paikka enää.

• WithloveP kirjoitti:

Tiedätkö. Hän, jolle aloitukseni on, tunnistaa sen 100% varmasti. 100% varmasti hän on täällä ollut.

Vasta tulin itsekin täällä provosoituneeksi pitkästä pitkästä aikaa. Mutta se ei kannata.

Suora yhteys ei kannata. Ei enää.
        Saan purkaa tänne, sillä tämä surullinen paikka on ainoa paikka enää.

Elikkä voit vain todeta

https://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM

• WithloveP
        YksK-Nainen kirjoitti:

Elikkä voit vain todeta

https://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM

Juuri noin. Löytäköön onnensa toisen sylissä.

• etvoitehdämitään
        YksK-Nainen kirjoitti:

useasti kun se on niin pirun vaikeaa

https://www.youtube.com/watch?v=0uKKvBV34b8

Kenenkään yksittäisen henkilön ei tarvitse pyytää anteeksi, vain niiden jotka pilasivat taloudellisen tilanteen. Kenenkään muun kanssa en halua keskustella suhdeasioista. Ainoa toive on saada elää rauhassa niin lähellä kuin missä muualla tahansa.

• Entiedätotuutta

Hiljainen välinpitämättömyys ja sulkeutuminen.. kannattaako enää omalta osalta elvyttää tunne-elämäämme vai onko minut jo ääneen sanomattomasyi jätetty?

• hiljaiset

Jos molemmat on hiljaa, niin ehkä toinen kokee itsensä jätetyksi sinun puolelta. Olitko miettinyt sitä?

• ainalöytyyvertaisia

Kannattaa kysyä niiltä oikeilta ihmisiltä.Täältähän ei kukaan meistä voi saada mitään oikeaa, rehellistä ja aitoa vastausta mihinkään. Mistä syystä edes kysyä täällä?Itse olisin soittanut tai kirjoittanut jos olisin saanut yhteyden.

• Pöööööö

Kuinka vaikeata on lähettää esim WhatsApp viesti? Mitä järkeä viestiä täällä kun voi viestiä henk.kohtasesti?

• WithloveP

Mahtaa olla parempi antaa elää rauhassa.

• Yhdso

Ehkä hän on uudessa parisuhteessa

• WithloveP

Ehkä. Mutta ei se estä kertomasta.

• kerrohänelle

No kerro sitten sille ihmiselle nuo ajatuksesi suoraankin! Ei ole oikein, ettei hän saa noista koskaan tietää.

• WithloveP
        kerrohänelle kirjoitti:

No kerro sitten sille ihmiselle nuo ajatuksesi suoraankin! Ei ole oikein, ettei hän saa noista koskaan tietää.

Kyllä hän tunteeni tietää. Ja tarkoitin, ettei hänenkään mahdollinen parisuhde estä häntä sanomasta minulle, että ois jo aika antaa olla...

• KirjoitanNyt

Saatan kuulosta tylyltä. Sinun on tehtävä se itse. Sinun on otettava itse vastuu itsestäsi ja elämästäsi.
      Otat häneen yhteyden ha selvität tai sitten toinen vaihtoehto on luovuttaa jörjellä vai haluatko roikkua jossain epämääräisessä. Tuskin tuota haluat.

Rakensin pyramidia hiekan jyvistä.
      Jokaista päivää kohden yksi rakkaudenjyvä.
      Olisin ollut jo vanha huippua lähestyessäni,
      Kuolemaaniko asti häntä olisin kaivannut.
      Rakentanut tyhjän päälle.
      Jälkeeni olisi jäänyt pyramiidi huijaus..
      Rakkaus, joka ei koskaan saanut vastakaikua.
      Sitäkö olisin halunnut, sitäkö sinä haluat?
      Jatkaminen ei olisi ollut rakentavaa.
      Luovuin hullusta unelmastani, järjettömästä.
      Irrotin itseni vapaaksi.
      Järkeni, ihana pelastajani,
      Voin luottaa sen selkeään kaavaan,
      tasaisen rytmikkääseen arkeen.
      Tehokkaaseen pohjapiirustukseen,
      jossa ei ole hukkaneliöitö
      ja jonne ei eksy.

Vahvuutta ja voimia sinulle. Olet sen arvoinen..

• WithloveP

Kenellehän sinäkin puhut, et ainakaan minulle, joka aloitin. Olen ottanut yhteyttä. Ikävöin täällä, muuta en voi,
        muuta tapaa ei ole.

Sydämeni on rikki, sisimpäni surun murtama kuten useimmilla täällä.

Kai se on se, kun on kerran saanut rakastaa..

Järkeni valo palaa välillä säästöliekillä himmeästi, siksi eksyilen tänne.

• KirjoitanNyt
        WithloveP kirjoitti:

Kenellehän sinäkin puhut, et ainakaan minulle, joka aloitin. Olen ottanut yhteyttä. Ikävöin täällä, muuta en voi,
        muuta tapaa ei ole.

Sydämeni on rikki, sisimpäni surun murtama kuten useimmilla täällä.

Kai se on se, kun on kerran saanut rakastaa..

Järkeni valo palaa välillä säästöliekillä himmeästi, siksi eksyilen tänne.

Sinulle kirjoitin. Ainoa ulospääsy tilanteessasi on ottaa ohjat omiin käsiisi. Ymmärrän, että stdämesi on rikki, vie aikaa toipua siittä.Olin samassa tilanteessa, kuin sinä.
        Järjen avulla pääsin siittä pohjattomasta vuosia kestäneestä kierteestä. Yhtäkkiä tuli mitta täyteen, heräsin. Ahattelin, ettei enää tätä, en enää suostu tähän. Ansaitsen parempaa. En enää alentunut kaipaamaan mahdottomia.
        Päätin selvitä.

• WithloveP

Vaatauksesi on ihana ja kaunis, mitä antaisinkaan, jotta se olisi häneltä. Häneltä, jota aina ja jokapaikassa kaipaan.

• WithloveP
        KirjoitanNyt kirjoitti:

Sinulle kirjoitin. Ainoa ulospääsy tilanteessasi on ottaa ohjat omiin käsiisi. Ymmärrän, että stdämesi on rikki, vie aikaa toipua siittä.Olin samassa tilanteessa, kuin sinä.
        Järjen avulla pääsin siittä pohjattomasta vuosia kestäneestä kierteestä. Yhtäkkiä tuli mitta täyteen, heräsin. Ahattelin, ettei enää tätä, en enää suostu tähän. Ansaitsen parempaa. En enää alentunut kaipaamaan mahdottomia.
        Päätin selvitä.

Kuitenkin olet täällä. Tiedostan sanasi.

• KirjoitanNyt
        WithloveP kirjoitti:

Kuitenkin olet täällä. Tiedostan sanasi.

Käyn täällä ajankuluksi. Tunnen itseni nyt vapaaksi, aivan yhtä hyvin voisin olla käymättäkin.
        Vielä tuosta ajasta, kun olin järjettömän ihastunut. Huomasin, ettei se ollut hyväksi minulle, eikä muille. Käytökseni alkoi muuttua, silloin päätin, että jotain on tehtävä, eikä sitä voinut tehdä kukaan muu, kuin minä.
        En halunnut olla sellainen, kuin olin. Tilanne vei myös energiaani liikaa.
        Kun päätin systemaattisesti luovuttaa, putosin melko pohjalle, mutta olen nyt entistä vahvempi.
        Voimia sinulle!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4330
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      334
      2169
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2044
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1871
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1790
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      479
      1604
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1429
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      476
      1330
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe