Jos kissallenne tehdään laboratoriokokeita, niin pyydättekö niistä itsellenne tulosteet tai s-postiin tiedot? Sen lisäksi että suullisesti saatte tutkimustuloksista tiedon? Vai onko jossakin tapana antaa automaattisesti kissanomistajalle nämä tiedot mustaa valkoisella? Mietin, että pyydänkö s-postiin tiedot vai vaikuttaako se niuhottamiselta? Miten ihmiset yleensä tekevät? Ajattelin lähinnä sitä, että jos jostain syystä joudun käymään jossakin toisella eläinlääkärillä.
Pyydättekö kopiot laboratoriotuloksista?
kissimii
2
110
Vastaukset
- aikiss
Tietysti pyydän labrojen tulokset itselleni tulosteena ellei niitä ei heti kättelyssä anneta, mutta yleensä aina olen ne pyytämättä saanut. Kannattaa pyytää, sillä ties vaikka joutuisit kissan vaikka päivystävälle viemään ja toisaalta, paremmin itselläkin muistissa pysyy kun on mustaa valkoisella.
- kisupipi
Aina on kaikki annettu paperilla tai sitten sähköpostiin tullut kun tulokset tulleet.
Pyytämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1241640
- 1381230
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858