Hei! Löytyiskö ketään joka haluaisi vapaa- ajallaan puuhastella ja lenkittää keksikokoista aktiivista paimenkoiraa Helsingissä?
Koira on kaksi vuotias narttu, tosi kiltti, ihmisille sekä toisille koirille tosi ystävällinen mutta virtaa riittää. Koirani kanssa saisi puuhata niin paljon kun itse haluaa, saa myös käyttää esim. agility kursseilla jos haluu kun on vähän ensin totutellut ja tutustunut koiraan. Itse olen käynyt koiran kanssa kolmella agilitykurssilla ja kahdella toko alkeiskurssilla eli alkeet ja intoa löytyy. Tässä ois oivallinen mahdollisuus jollekkin joka haluaisi oman koiran mutta aikaa ei riitä tai sitten jollekkin joka on harkinnut oman koiran hankkimista mutta haluaisi ensin vähän kokeilla minkälaista oman koiran omistaminen on :) Mahdollisuus myös ottaa koira hoitoon vuodeksi kun lähden ulkomaille vaihtoon ( Kesä 2018 --> Kesä 2019) . Etsin siis tosiaan ihmistä joka haluaisi pari kertaa viikossa lenkittää koiraani koska juuri nytten elämäntilanteessani minusta tuntuu että oma aika ei oikein riitä kunnolla tälle ihanalle mutta aktiiviselle koiralle. Pärjään siis itse kyllä koirani kanssa, mutta jos joku haluaisi auttaa ulkoilutuksessa niin minun sekä koirani arki helpottuisi paljon!
Koiran lenkittäjää pk seudulla?
11
303
Vastaukset
- pimutjakoizut
Kannattaa miettiä ennenkuin ottaa koiran. Tosi harmittavia tuollaiset tapaukset kun nuoret tytöt ottavat innoissaan koiria ja sitten parin vuoden kuluttua kaikki muu onkin kiinnostavampaa kuin sen ihqun koiran h oito. Mikäli otat oiran, vastaat myös itse sen hoidosta etkä missään nimessä kysele muita ihmusiä lemmikkiäsi hoitamaan.
- Älä_liioittele
Kyllä on ihmisellä oikeus kysyä myös tällaista asiaa, vaikka periaatteessa olet kyllä oikeassa siinä että omistajan tulisi kyetä ottamansa elukka hoitamaan ihan itse vanhaikäiseksi ja hautaan asti.
- UuniKuumaksi
Älä_liioittele kirjoitti:
Kyllä on ihmisellä oikeus kysyä myös tällaista asiaa, vaikka periaatteessa olet kyllä oikeassa siinä että omistajan tulisi kyetä ottamansa elukka hoitamaan ihan itse vanhaikäiseksi ja hautaan asti.
Aina voi syödä sen, jos ei huvita katsella sitä enää.
- hjhjhjh
Ihan normaaliahan se on että koiraa hoitaa monta henkilöä. Koirakin saa tuplamäärän rakkautta.
Aikamoisia sekopäitä täällä vastanneet henkilöt ovat. Hävetkää! Suvaitsevaisuutta pitäisi jokaisen suomalaisen harjoitella. - Koiranlenkittäjaloittaja
Ihan loppuun asti olen kyllä hoitamassa koiraani, kiitos vain :) Koirani ilosta riittäisi vain jollekin toisellekin ihmiselle iloa ja seuraa, jos joku sitä haluaisi.
Ei ole kyse siitä että luopuisin koirastani/ ei olisi tarpeeksi aikaa tai halua, minulla sattuu vaan olemaan erittäin- paljon- aikaa- ottava toinen harrastus, ja tämän ohella aktiivisen koiran hoito voi välillä olla haastavaa kun aika ei joskus meinaa riittää. Mutta tähän asti ollaan selvitty hyvin, niin varmaan jatkossakin :) Ja voin sen sanoa vielä että usein nuorilla/ koulussa käviöillä on enemmän aikaa koiralle, kuin esim aikuisilla jotka ovat töissä ja jättävät koiransa yksin koko päiväksi pitkälle iltapäivään. Mutta se on joo sitten toinen asia jos ns. "kyllästyy" lemmikkiinsä ja jättää hoitamatta kun toiset asiat alkaa kiinnostaa, mutta siitähän ei nyt tosiaankaan ole kyse! - haasteellista
Koiranlenkittäjaloittaja kirjoitti:
Ihan loppuun asti olen kyllä hoitamassa koiraani, kiitos vain :) Koirani ilosta riittäisi vain jollekin toisellekin ihmiselle iloa ja seuraa, jos joku sitä haluaisi.
Ei ole kyse siitä että luopuisin koirastani/ ei olisi tarpeeksi aikaa tai halua, minulla sattuu vaan olemaan erittäin- paljon- aikaa- ottava toinen harrastus, ja tämän ohella aktiivisen koiran hoito voi välillä olla haastavaa kun aika ei joskus meinaa riittää. Mutta tähän asti ollaan selvitty hyvin, niin varmaan jatkossakin :) Ja voin sen sanoa vielä että usein nuorilla/ koulussa käviöillä on enemmän aikaa koiralle, kuin esim aikuisilla jotka ovat töissä ja jättävät koiransa yksin koko päiväksi pitkälle iltapäivään. Mutta se on joo sitten toinen asia jos ns. "kyllästyy" lemmikkiinsä ja jättää hoitamatta kun toiset asiat alkaa kiinnostaa, mutta siitähän ei nyt tosiaankaan ole kyse!Käytettävien psykoosilääkkeiden vaikuttavuudessa on suuria eroja.
- OletkoVähän
Päästä se rakki ulos ja anna olla. Ei siihen muita tarvita.
- tiramizzu
Oisko 4H yhdistyksestä apua? Facebookissa on myös annetaan ja otetaan hoitoon palsta, mikä tuntuu olevan aktiivinen. Pääsisikö näillä alkuun?
- aloitttaja
kiitos!
- VaikutatLaiskalta
Jos sulle olisi syntynyt kakara niin varmaan senkin sysäisit toiselle katsottavaksi? Otahan vastuuta nyt edes vähän....ehdit kyllä sinne terasseille/Kuppiloihin ihan hyvin vielä lisäämään sitä siiderikerrosta vyötäröllä...
- aloittajaa
no tämä ei nyt ollenkaan liity aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990