PATTAYALTA ONNELLISUUTTA.

MaijaEronenAnal2010

Hei kaikki Rakkaat Pattayan ystäväni, eli minun kaikki nimimerkkini, sekä kolme sydäntäni lähellä olevaa Numba, Aviomies ja tämän vaimo.

Minun on aivan pakko kertoa, että Pattaya on tuonut elämääni onnellisuuden yhden korkeimman tason ja todisteellisesti todistin sen testaamalla itseni ja suosittelen sitä kaikille oheisen linkin testillä:

http://tieku.fi/ihminen/aivot/kuinka-onnellinen-olet

Olen siis niin onnellinen, että tahdon Teidänkin kaikkien olevan onnellisia ja siksi hieman seuraavassa linkkiin viitaten minun onnellisuuden tilaani ja miten tämän onnellisuuteni koen:

1. Haluan jakaa onnellisuuttani muiden kanssa ja sen johdosta jaan sitä lukuisia kertoja päivässä Teille.

4. Olen ylpeä muiden onnistumisista, siksi kirjoitan parodioita.

6. Ihmissuhteeni on terveitä, onhan minulla Teidät vaikka Teillä ei olekaan minua vilkkaan nimimerkkivaihdokseni johdosta.
On minulla tosin muistoja vuokraihmissuhteista.

7. En anna stressille valtaa muulloin kun paniikkihäiriö päivittäin pukkaa päälle.

8. En hae onnea materiasta vaikka minulla onkin rahaa ostaa kenet haluan ym. ja jne. jotka olen Teille useita kertoja pullistellut.

11. Uusiin ihmisiin tutustuminen on minulle helppoa, olenhan tutustunut Teihin kaikkiin minulle rakkaisiin.

13. Hymyilen valokuvissa ja olenhan Teille lähettänyt valokuvankin hymyilevästä keskisormestani.

14. Nukun sikeästi ja aina näen unta Numbasta, Aviomiehestä ja mainitusta vaimosta.

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014012217959688_fd.shtml

OLKAA TEKIN ONNELLISIA MINUN TAVOIN JA ONNELLISEKSI TEKEE MYÖS SE ETTÄ USKALTAA RAKASTUA.

8

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaijaEronenAnal2010

      Nukuin niin levollisen yön nähden unta niin minulle rakkaasta Pattayasta taas kuten jokainen yö ja tämän tahdon Teille minun kaikille nimimerkeilleni kertoa.

      Olen tämän viikon lomalla,mutta en pääse rakkaani luokse koska ostin 100 golfkengät.

      Minä sain uniini viestin, että valehtelu keskustelupalstoilla on toki sallittua, mutta jos sillä valehtelulla koetetaan loukata muita ihmisiä, niin silloin se ei ole fiksu.
      Tämän johdosta viisastuneena en enää Lerpata, enkä loukkaa Aviomiestä, kuin myöskään hänen vaimoaan, jotka kaikki minulle tuntemattomia ihmisiä.

      Olen niin onnellinen kun aamutuimaan kaiholla muistelin aikoja kun minulla oli 40 vuotias tyttöystävä 4 vuoden ajan, joka oli 10 vuoden peppustyöskentelyllä rahoittanut itselleen talon polkupyöräkorjaaja isänsä asuessa tuon talon puutarhan puussa.

      Erityisen onnellinen olen vieläkin siitä, että sain olla tuon 40 vuotiaan peppustyöläisen ykköspoikakaveri aina kun muut ykköspoikakaverinsa eivät olleet läsnä ja kun en ollut läsnä, niin aina hän soitti skypepuheluita kuitenkin minulle kertoen minun olevan poikakaveri numero 2.

      Ajatelkaa rakkaat muut nimimerkkini, en koskaa tipahtanut sijalle 3.

      Olen niin onnellinen.

      • Aviomiehen-unelmat

        Täällähän tulee kakkendaalia niskaan heti ennen kello kasia aamulla, Suomessa? Pärähtikö oksennuskellosi vai mikä sinut herätti noin aikaisin?

        Yritä nyt muistaa, että sinulla ei ole työpaikkaa, voit nukkua niin pitkään kun haluat. En nyt viitsi alkaa luettelemaan, mitä muutakaan sinulla ei ole.

        Juo nyt aamuteesi rauhassa, ota lääkkeesi ja lähde selvittämään Kalliossa duuninsa tällä viikolla aloittaneiden tyttöjen omistus suhteita ja varallisuutta Vaasankadun paikkoihin.


      • Aviovelvollisuudethiitee

        Loppuuko Onnelliselta aviomieheltä, "jonka hammaslääkäri vaimo ei ole huora"
        jutut, vai miksi postailet vanhoja juttujasi uudelleen? Pelkäätkö että palstalaiset ovat unohtaneet sinut ja hauskat tarinasi parissa päivässä? Vai mietitkö ehkä palstaa, ja mielisairaalatasoisia aamu seiskasta kolmeen asti yöllä? Samalla eläen onnellista avioelämää? Uskon että palsta on tälläkin hetkellä se prioditeetti numero 1 sinun elämässäsi, Onnellinen avioelämä tulee ajankäyttösi huomioon ottaen kaukana perässä? Mutta kiva, jos olet oikeasti onnellinen

        Johtuu se sitten onnellisesta liitostasi hammaslääkäri vaimosi kanssa " joka ei ole huora"
        Tai sosiaalisen elämäsi vilkastumisesta ja uusista ystävistäsi tällä löytämälläsi, kanssasi samanmielisten mielisairaiden täyttämän matkailu foorumista.

        Käytät aikaasi ihan kivasti palstan eduksi, onnelliseen liittoosi nähden???


      • MaijaPepputyöläisenOma
        Aviovelvollisuudethiitee kirjoitti:

        Loppuuko Onnelliselta aviomieheltä, "jonka hammaslääkäri vaimo ei ole huora"
        jutut, vai miksi postailet vanhoja juttujasi uudelleen? Pelkäätkö että palstalaiset ovat unohtaneet sinut ja hauskat tarinasi parissa päivässä? Vai mietitkö ehkä palstaa, ja mielisairaalatasoisia aamu seiskasta kolmeen asti yöllä? Samalla eläen onnellista avioelämää? Uskon että palsta on tälläkin hetkellä se prioditeetti numero 1 sinun elämässäsi, Onnellinen avioelämä tulee ajankäyttösi huomioon ottaen kaukana perässä? Mutta kiva, jos olet oikeasti onnellinen

        Johtuu se sitten onnellisesta liitostasi hammaslääkäri vaimosi kanssa " joka ei ole huora"
        Tai sosiaalisen elämäsi vilkastumisesta ja uusista ystävistäsi tällä löytämälläsi, kanssasi samanmielisten mielisairaiden täyttämän matkailu foorumista.

        Käytät aikaasi ihan kivasti palstan eduksi, onnelliseen liittoosi nähden???

        Olen niin onnellinen kun minulla kerran oli 40 vuotias, ajatelkaa 40 vuotias pepputyöläinen tyttöystävänä jolla oli Kalliossa perseellään tienattu maatila Isaanissa.

        Olen niin onnellinen että se saa minut kirjoittamaan onnesta eihan kaikkea kun paniikkihäiriö iskee päälle.


      • vertaistukeakylllöytyisi

        En tiedä, mutta jotenkin ymmärrän sinua, tai ainakin haluaisin auttaa.


      • MaijaPeppuduunarinOma
        vertaistukeakylllöytyisi kirjoitti:

        En tiedä, mutta jotenkin ymmärrän sinua, tai ainakin haluaisin auttaa.

        Kiitos että tahdot auttaa.

        Autat kaikkia tätä palstaa lukevia ja jopa itseäsikin lopettamalla homottelun ja huorittelun, sekä molemmat myös rivien välistä.


      • vertaistukeakylllöytyisi

        Anteeksi, että edes yritin ymmärtää. Voi poika poloa.


      • Anonyymi
        Aviomiehen-unelmat kirjoitti:

        Täällähän tulee kakkendaalia niskaan heti ennen kello kasia aamulla, Suomessa? Pärähtikö oksennuskellosi vai mikä sinut herätti noin aikaisin?

        Yritä nyt muistaa, että sinulla ei ole työpaikkaa, voit nukkua niin pitkään kun haluat. En nyt viitsi alkaa luettelemaan, mitä muutakaan sinulla ei ole.

        Juo nyt aamuteesi rauhassa, ota lääkkeesi ja lähde selvittämään Kalliossa duuninsa tällä viikolla aloittaneiden tyttöjen omistus suhteita ja varallisuutta Vaasankadun paikkoihin.

        Katsos niskalima, juttu on niin että kuten yksikin tuotantolinjalainen tietää ja varmasti yrittäjät, että joskus kellonajat ei ole este työnteolle ja kun itse saa valita tehtävänsä ja niiden tekoajat niin se ei aina ole 7 -16.

        KHIAI !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe