Vielä vähän yli kuukausi komennusta jäljellä ja sitten viimeinkin pääsee lopullisesti pois täältä takapajulasta. Aluksi kesällä tänne tullessani vaikutti vähän aikaa kivalta paikalta mutta se johtui kai lomalaisista.
Lieksa taakse jää
25
468
Vastaukset
- Scodakuski
Kuukausi sutten ei ollut kesä. Tarkkuutta trolleihin
- Åååååååhhhh
Sanoi että kuukausi on jäljellä, ei sanonut tulleensa kuukausi sitten.
- kiva.kun.kävit
Kaatopaikan vahtijaa ei todellakaan Lieksassa talvella tarvita. Toivottavasti saat jonkinlaista työttömyyspäivärahaa joutenolostasi Enossa.
- Aamukampa
Sekin on ihan hyvä työ tai ainakin parempi kuin ei mitään. Minun alani on aivan toisenlainen eikä tarvitse olla jouten kotiseudullani Tampereella. Eno on toki parempi kuin Lieksa sehän on lähempänä Joensuuta.
- Mikäjuntti
Perinteinen peräkammarin poika"Eno lähempänä Joensuuta".Varmaan ainut paikka jossa uskallat käydä on Motonet,sinunlaiselle Joensuu aivan liian iso metropoli.
- Hehhehehhhh
Liekaperikset kimpaantuivat kun joku ulkopuolinen uskalsi arvostella tätä maailman napaa, Liekaa.
- missä.lienee.Lieka
Ei haittaa meitä lieksalaisia kun arvostelette Liekaa ja liekaperiksiä. Vaikka arvostelisitte meitä lieksalaisiakin ja Lieksaa, ei sekään vaikuta millään tavalla meihin.
- säälittäviä.tapauksia
Lieksan ulkopuoliset ovat sisäsiittoisia, ja pahenevat kokoajan risteytymällä matujen kanssa!
- SääOotJurpo
Juuri tuollaisia "viisauksia" lieksalaiset laukovat
- kauheeläävä
Lieksa on junttien junttikylä
- edfgbnm
Enempäsä... V....taa noi äidinkielen nerot...
- ei.oppi.ojaan.kaada
edfgbnm kirjoitti:
Enempäsä... V....taa noi äidinkielen nerot...
Sait tikistettyä kaksi sanaa lisää ja ihan oikin kirjoitettuina.
- Aamukampa
Homo mä oon
- leivänantaja
Mistähän te ruokanne revitte kun tämä yhteiskunta romahtaa? Ja se romahtaa.
- metkatmutkat
Hyvä aamukampa. Oletko kammannut punertavaa kuontaloasi aamukammallasi? En toki tiedä, että kampasi olisi minkäänvärinen, saati tukkasi. Avainajaus kuitenkin on se, että mikä väri tahansa, on ajatuksesi suistunut oikealta radalta jossakin mutkassa.
- talovaipaju
Tuliko takapajula ajatusdeeseihisi paikkakuntalaisista vai metkatalosta?
- Utelias-Suomalainen
Minne päin ajattelit muuttaa? Menetkö Välimeren yli vai militantiksi Lähi-itään?
- Hahhahahahaaaa
Hyvin sai aloittaja provosoitua pöljät vähäpojat :D
- Rassetprovosoituu
Siihen ei paljoa tarvita.
- gafgfgsffffddd
Sisäsiittoisilla lieksan ulkopuolisilla on halvat huvit,,mutta ei teiltä voi paljon vaatiakkaan!
- Ei.ole.ikävä
Lieksan sisäänpäinlämpiävä ja sisäsiittoinen junttikansa on herännyt, kun joku uskaltaa kertoa helpotuksestaan päästessään pois Lieksasta. Itse vahingossa eksyin Lieksaan vuosia sitten, sain jopa töitä ja asuin useita vuosia siellä. Mutta koskaan en kokenut olevani lieksalainen vaan pelkästään asuin Lieksassa. Onnistuin kuitenkin saamaan töitä muualta ja onnellisena pakkasin muuttoauton ja jätin Lieksan taakseni, takaisin en ole kaivannut. Lieksalaisten kannattaisi pikkuhiljaa alkaa ymmärtää, ettei entiset suuruuden ajat tule koskaan takaisin, Pankakosken tehtaalla töissä oleminen ei enää ole mikään statussymboli. Dyö eddä pojat diiä, miden sidä paperi dehhään....
- ei.myö.tiijetä
Pankakosken tehtaalla ei ole milloinkaan valmistettu paperia.
- Voisin
Onnittelut
- koomista-porukkaa
Mikähän noilla ns. "ehkä" pois muuttajilla on hirveä pätemisentarve toitottaa jos sattuisi uskaltamaan lieksasta muuttaa muualle? Taitavat olla niitä äidin helmoissa pyörijöitä jotka uhittelevat,,,muutan pois pahasta lieksasta! Mutta jatkossakin ne kitisee samaa asiaa lieksa palstalla,,eri nimimerkillä vain!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943712
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453104Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.942687Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1252305
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070