Tällä viikolla (ulkona ei niin kovin sateistakaan ole ollut, jos nimittäin ajattelis jotain talon homeongelmia esim. ulkopintojen kuten parvekkeen suhteen - punertunutta harmaata betoniseinää) asuntoon ilmaantui taas sellaista kitkerää hajua sisäilmaan. Lievempänä tällä kertaa kuin aikaisemmilla kerroilla, jolloin haju on selvästi ollut sisätiloissa tupakointiin viittaavan oloista kitkerää käryä. Mutta tätä kitkeryyttä on sitten koko päivän ja se aiheuttaa suoranaista pahoinvointia... Pahoinvointia siinä mielessä että on jotensakin tokkurainen olo, ajatus ei juokse, kurkussa tuntuu ikävää tunnetta, ikään kuin olis jotain karvoja kurkussa, pakko yskiä vaikkei siis limaa irtoakaan. Pää tuntuu raskaalta.
Ja kummallisesti se olo helpottaa, suorastaan pää kevenee ja hengitys helpottuu, kurkun karheus häviää, kun menee raikkaaseen ulkoilmaan. Mun mielestä tässä sisäilmassa on pakko olla jotain myrkkyä! Eilen ulkoa tullessa tämä sama ilman kitkeryys iski heti vastaan kun avasi talon ulko-oven, heti ala-aulassa kävi nenään.
Tämä talo on kyllä jollain tavalla sisäilmasairas! Kuten sanottu, talossa asuu ilmeisestikin henkilö(itä) jotka tupakoivat omistusasunnossaan, ja lisäksi talossa asuu (tiedettävästi) jonkun sortin huumeiden käyttäjiä! En tiedä millaista katkua jostain kannabiksesta leviää, mutta näistä kämppään tunkevista myrkyistä tosiaan menee polla raskaaksi ja ajatuskin rupeaa juoksemaan hitaammin.
Onko ilma myrkyllistä?
pöllyssä_ilmasta
1
116
Vastaukset
- x300
Mulla on sama ongelma, varmaankin tosin eri talo. Paha haju, enkä tiedä, mistä tulee, mutta pöllähtää aika ajoin. Epäilen myös pilven polttoa, koska tulee myös makea tuoksu. Alkanut tänä syksynä. Asuntokohtaiset ilmanvaihtokoneet, eikä mistään pitäisi tulla hajua (muutenhan paineet ovat päin seiniä) - eikä muuta hajua, mm. ruokaa, tulekaan. Aiemmin tuli kylpyhuoneeseen, mutta se on nyt hävinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla392703- 382487
- 961801
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881343Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511330Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51225Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2881157- 561058
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38809- 31790