Katsokaa kellonaikoja !
Tänään 13.11
KERRANKIN KEPULAINEN OIKEASSA
Aamun uutisissa kerrottiin kepulaisten tyytyväisyyttä Sipilän toimintaan kun tekee niin kuin lupasi.Senhän kyllä on toteuttan
5
Tänään 13.11
Sipilän hallitus on saanut aikaan voimakkaan...
..talouskasvun! Ja mikä parasta, tämä on täysin Sipilän ansiota. Vielä 2 seuraavaakin vuotta mennää lähes
8
Tänään 13.11
Mikä on kepulien suurin aikaansaannos Suomessa?
Kepulien suurin aikaansaannos on jättimäiset maataloustuet. Maataloustukiin menee vuosittain n. 10% Suomen valtion budjetista eli n. 5 milja
0
Palstahäirikkö vaudissa !
6
107
Vastaukset
- S24uomlaineN
Apollonkadultahan nuo ovat. Tasoltaankin Sipilistien luokkaa.
Valhetta ja epämääräistä Sipilän ylistämistä.
Pakkohan Laanisen on hommansa käynnistää.
Sipilän harjaaminen, mutta luulisi käyttävän edes täysipäisiä trolleja ja trollauksia.- S24uomlaineN
Katos kun Hakaniemen punikki on tullut suojatyöpaikkaansa. Mitä mieltä olet onko Hus otettava piankin maakunnan haltuun, kun ei näytä "johtavilta" lääkereiltä onnistuvan kuin oman aseman puolustaminen?
S24uomlaineN kirjoitti:
Katos kun Hakaniemen punikki on tullut suojatyöpaikkaansa. Mitä mieltä olet onko Hus otettava piankin maakunnan haltuun, kun ei näytä "johtavilta" lääkereiltä onnistuvan kuin oman aseman puolustaminen?
Onko tuo trollaamisesi sitä Laanisen spesiaalia?
HUS ? oletko ihan pelissä ?S24uomlaineN kirjoitti:
Katos kun Hakaniemen punikki on tullut suojatyöpaikkaansa. Mitä mieltä olet onko Hus otettava piankin maakunnan haltuun, kun ei näytä "johtavilta" lääkereiltä onnistuvan kuin oman aseman puolustaminen?
Tuo oli kyllä hyvä. Teit taas kertaheitolla keputrollauksen typeryys ennätyksen.
- Kukaviitsiikin
istua jopa yötä myötä trollaamassa keskustaa !!!!!!!!1
- MaisAnaalAUJomppeJOHTO
Jorma Kalevi on tänään vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429