Yksi unelmistani sinusta mies:

Ajattelen-Sinua

Istumme autossa matkalla jonnekkin, ei päämäärää muuta kuin että saamme olla kahden.
Juttelemme, tutustumme, huomaamme nauravamme samoille asioille. Meillä on lämmin, ja rento tunnelma. Välillä kun jäämme katsomaan toisiamme pidemmäksi aikaa, tunnelma tiivistyy ja sydämemme alkaa lyödä kiivaammin.
Kumpikin tietää, yksi hipaisu, yksi kosketus ja se on menoa.
Vielä saamme pidettyä itsemme istuimillamme, ja jutustelumme jatkuu.
Haluat kertoa, milloin, missä ja miten huomasit minut ja sen millaisen vaikutuksen sinuun tein. En voi kuin myötäillä, itsellä samat tuntemukset tuolloin kun ekaa kertaa olimme kahden.
Päätät parkkeerata auton levähdyspaikalle tien varteen, auto jää villintyneiden ruusupensaiden taakse siten ettei se näy suoraan päätielle.
Tulee hiljaista, kuulen oman vereni kohinan korvissani, ja tuntuu että pyörryn siihen jännitykseen ja odotukseen.....
Yhtäkkiä nojaudut minuun päin, otat pääni suurien, lämpimien, hellien kämmeniesi väliin, katsot syvälle silmiini. Painat hellän suudelman huulilleni, suukotat poskipäitäni ja sivelet peukalolla kasvojani kuin piirtäen niiden ääriviivat.
Huokaan onnesta, painaudun sinuun tiiviimmin kiinni, sinä lasket penkkisi selkänojan alas ja vedät minut päällesi hajareisin. Meitä ei pidättele enää mitkään esteet, jotka ajatuksemme oli kenties meille asettanut. Olemme vain me kaksi toisiimme palavasti rakastunutta ja toisiamme palavasti haluavaa ihmistä, siinä antautuen ja nauttien. Kylmä maailma jää jonnekkin kauas rakkauden täyttymyksen ajaksi.

9

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinminäkin

Vau! Olipa sulonen tarina. Voisi tapahtua oikeastikin.

• neuvokasta

Aloittaja voisi harkita alkaa lähetellä tarinoitaan jollekin aikakauslehdelle! Osoittaa kirjallisia lahjoja.

• Syyslaulut

Oli kaunista.

• akattykkää

Jassoo, että sellasta regina-tasoa sitten..

• Sittesitäsittetota

Huokaus, missä tunne?

• Mies_rakastunut

Mikä ihanainen nainen olet!
        Olisitpa minun hän, voin aina kuvitella tietenkin. Mutta jotenkin noin se voisi mennä, nappaisin sinut kyytiini ja tarinasi jatkuisi siitä sanatarkalleen. Olemme molemmat tunteikkaita, intohimoisia ja hetkeen tarttuvia ihmisiä, näin sen myös sinusta.
        Miten mielelläni sinut kaunokainen puristaisin rintaani vasten, suutelisin intohimoisesti ja veisin kanssani nautinnon satamaan. Rukoilen, että tämä haaveemme toteutuu.
        Sen tiedän, että tapaamisestamme alkaisi jotain kaunista, pysyvämpää. Haittaisiko se sinua aloittaja?

Ps. Älä välitä ilkeämielisten naisten vastauksista. :)

• Mies_rakastunut

Mikä ihana nainen olet!
      Olisitpa minun hän, aina voin kuvitella tietenkin. Mutta jotenkin noin se menisi, nappaisin sinut kyytiini ja tarinasi jatkuisi siitä sanatarkalleen.
      Olemme molemmat tunteikkaita, intohimoisia ja hetkeen tarttuvia, näin sen sinustakin. Miten mielelläni puristaisin sinut rintaani vasten ja suutelisin intohimoisesti, kauan kaipaamaani.
      Rukoilen että haaveemme toteutuu.
      Sen tiedän että siitä alkaisi kaunis pysyvämpi aika meidän elämässä, haittaisiko se aloittaja?

• Autossasealkoi

Näin se meilläkin tapahtui kun tapasin rakkaani. Joka johti upeaan elämään. Muistan ikuisesti sen yön autossa rakkaani kanssa. Eikä siinä ollut mitään väärää. Molemmat sinkkuja ja vapaita. Elämämme ensimmäinen yhteinen yö. Ihanasti tulvi mieleen kun luin kertomuksesi. Kiitos kauniista kertomuksesta ja annoit muistelu hetken ja lämpöisen tunteen rinnassa. Kun tuo muori tulee kotiin pitääpä kokeilla jälleen jos sekin muistaa kyseisen yön. Muistan itsekin kun veri kohisi korvissa kuten kuvaat. Kaunista kerrontaa etkö ole tuota vielä kokenut? Voin suositella kyllä koska meillä jo vuosia aikaa tuosta mutta sen muistaa kyllä.

• Missähän olisi tuollainen halukas, nätti ,ja ehkä kokoa 38-44 l-xl ja oikeista kohdista pyöreä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe