S -market pysäköinti

Parkkeeraaja

Minkä vuoksi tuon S -marketin piti muuttaa tuonne liikennesumppuun ja parkkipaikkaongelmaiseen paikkaan. On jääny jo muutama kauppareissu sinne tekemättä, kun ei parkkipaikkaa löydä.

11

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zebbo2

      Mutta sehän on hyvällä paikalla kun voi samalla piipahtaa alkossa naapuritalossa.

    • tuppukylänkeskusta

      Äläpä muuta sano.Koko keskusta on yhtä per..reikää!

    • Maaailmalla

      Mulla jäi asioimatta entisessäkin paikassa, niiden penikoiden takia, jotka valtaa ovensuut. Sama meno jatkuu uudessakin paikassa. Kasvattajilta on jäänyt jotain tekemättä.

      • esimerkinesimerkki

        Miltä kasvattajilta?Kasvattajilla itsellään on jäänyt kasvamatta.


    • badservice

      Tännään kävin uudessa S-kaupassa. Siellä oli joku pinsunoukka leivän ja sienisalaatin esittelijä. Minä tulin ensin esittelyyn, kaksi rouvaa myöhemmin. Näille rouville tarjoiltiin, minulle ei. Sain toki armosta itse ottaa maistiaisen.

      Kurkkua punnitessani hintalaput olivat loppu. Jouduin etsimään pitkään myyjää. Kun hän saapui, hän tokaisi tylysti, että kauempana on muita hintalappuautomaatteja. Mieluiten ottaisin jalkavaivani takia hintalapun lähimmästä automaatista kuin kulkisin siksakkia vihannes/hedelmäosaston läpi oikeita lappuja hakemassa.

      Maksaessani huomasin, että yksi ostoskärryni jälkiruokatölkeistä oli lytyssä. Sanoin kassalle, etten halua sitä. Vierasperäinen kassa nauroi tälle pilkallisesti, ja vitsaili olkani yli asiasta toiselle kassalle. Törkeää! En halunnut vierailleni tarjota jälkiruokaa littaantuneesta purkista, mikä Suomessa kyllä ymmärretään, jossain muualla toki on pakko syödä kaikki mitä käteensä saa.

      • Autoileva-asiakas

        Ei ole kyllä palvelussa moitittavaa, mutta tuo parkkipaikka on aivan liian pieni. Sama juttu k-kaupankin parkissa ja nyt kun nämä on vierekkäin, niin ei hyvä tule. Onneksi on litli, HH ja kohta tokmanni.


    • kauppamatkapiteni

      Pelkäsivät jäävänsä keskustassa itäpuolen ainoaksi elintarvikeliikkeeksi ja syrjäytyvänsä asiakasvirroista. Kauppaliikkeiden keskenkin suunnataan sijoittuminen samoille paikoille kuin muutkin liikkeet, joka ei ole välttämättä asiakkaan etu.

    • Autollakauppaan

      Samaa mieltä parkkipaikoista. Iso osa kaupan edessä olevista vähistä parkkipaikoista varattu työntekijöille. Miksi työntekijöiden paikat eivät voi olla esim. kaupan takana?
      Voisiko olla mahdollista saada lisää parkkipaikkoja asiakkaille. Puolet lisää ei olisi yhtään liikaa.

    • AhdastaOn

      Todellakin liian ahdas parkkipaikka S- marketilla! Entisellä S- marketilla paljon enempi parkki tilaa. Mieluummin ajaa K- marketin parkkipaikalle kun sinne mahtuu paremmin.

    • Marketissa

      S-Marketin sisälläkin on välillä aikamoinen sumppu. Käytävät on niin ahtaita, että ei pääse eteenpäin, jos on muita asiakkaita. Tänäänkin seisoi eläkeläisiä ostoskärryineen ihmettelemässä hyllyjä ja samoin emäntiä muksuineen.

      • ElCapo

        Totta, ahdasta on K-kauppa-ALKO-pankki'n pihalla ja vielä ahtaammalta näyttää S-marketin (vai mikä se oli) piha. Vaikka parkkipaikat on isoja, niin piha on silti hankala, koska tiet on kapeita. Se ei muutu siitä miksikään, joten pitää vain opetella elämään sen kanssa. Vakiokävijät voisivat ajoittaa käyntejään vähemmän ruuhkaiseen aikaan, mistä olisi hyöty heille itselleen ja myös muille tärkeillä ruokapurkki-asioillaan liikkuville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe