"Hartolan Kuningaskunta täyttää 30 vuotta
Kuningaskunnan merkkipäivän kunniaksi järjestetään kansalaisille ilotulitus pe 10.11.2017 klo 20:00 markkinakentältä"
Olisipa toden totta mielenkiintoista tietää ketkä ovat olleet tekemässä päätöksiä siitä miten kunnan mukamas "ylijäämä" sijoitetaan hartolalaisten hyväksi ja iloksi. Ensin ajetaan alas vanhuspalveluita ymv. vedoten siihen, ettei ole varaa ja sitten poltetaan sama raha taivaalla olettaen, että vanhukset nauttivat enemmän ilotulituksesta kuin päivätoiminnasta (katsokaa kunnan esityslistat ja pöytäkirjat). Olisihan tuolle rahalle ollut parempaakin käyttöä. Olisi sen voinut laittaa säästöön.
Ilotulituksesta nauttivat vain kunnan päättäjät ja muut kerman kuorijat.
Seuraavalla kerralla kun kunnalla on "löysää" rahaa niin päättäjät voisivat kysyä kuntalaisilta mihin nämä haluaisivat rahan käyttää.
Hartolassa poltetaan rahaa taivaalla tänään
VihaksiPistää
2
220
Vastaukset
- Thankjuu
Näin juuri ammattitaidottomat ryppynaamat hoitavat vanhuksia.Ilo puuttuu hoitajien työstä.Päättäjämme jotka valitsimme muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ovat ahneita omanedun tavoittelija sikoja.
- vittusaatanab
meinaatko että vanhukset katsoivat ilotulitetta iloisin mielin riippumatta siitä oliko kuset vaipassa ja paskat housussa, kyllähän se piristi mieltä varmaan.. kuka otta selvää kuka teki näinkin älyvapan päätöksen kokkarit vai demarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856