Pitääkö minun maksaa 30-euroa pakettilaatikosta?

Tuomaskuusela

Hei! Minulla olisi kysymys koskien DNA laajakaista liittymien kokeilua.

Olin alunperin Elisan Saunalahden asiakas....mutta pienessä maalaiskunnassa jossa asuin ilmeni teknisiä häiriöitä käytännössä KAIKKIEN liittymien yhteyksien kanssa!

Joten....satuinn käymään Salossa samoihin aikoihin ihan vaan sattumanavaraisesti asioilla.

Joten...kävin sitten siellä tekemässä DNA sopimuksen...joten kännykkäni taas alkoi toimia.

Vuosia kului...ja DNA alkoi änkyttää ja inttää että kuulemma "tarvitsen" heiltä niin sanotun "mobiilin laajakaistan"

En sellaista halunnut erinäisistä syistä....mutta inttävät... vihjaavat ja ihan suoraan sanoen ANOVAT puhelinsoitit jatkuivat suoraan sanoen vuodesta toiseen.

No....noin 3-kk sitten sain taas uuden puhelinsoitin...jossa soittajana oli kuulemma joku "Pentti DNA:lta tai mitä lie?

No...Pentti intti ja anoi hyvin kohteliaasti että "kokeilisit nyt tuota DNA:n 4G laajakaistaa" ja lopulta suostuikin tarjoukseen.

Teimme asiasta sopimuksenj puhelimen välityksellä

No....siinä on vaan semmoinen juttu...että en oikeasti halua 4G liittymää johtuen "erinäisistä syistä"

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sateilyturvakeskus-reagoi-koulujen-wlan-huoleen-ohjeistus-yksiselitteinen/5535142

http://suomenterveysravinto.fi/blogi/kannykankaytto-lisaa-aivosyopien-riskia

http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/98163-wlan-terveysriski-koulussa-ja-unettomuuden-syy-kotona

No....tilasin paketin...ja sain sen postissa kotiini.

Tai oikeammin kävin hakemassa sen paikallisesta postin pakettiautomaatista.

No...en oikeasti halunnut testata pakettia mitenkään...mutta suuressa ja idioottimaisessa uteliasuudessani pyrin avaamaan sen.

En ollut oikeastaan vielä tässä vaiheessa päättänyt avaisinko paketin "kokeillakseni" sitä vai en....koska DNA myyjä jatkuvasti soitti minulle ja kysyi....olenko jo avannut paketin...halusivat että kytkisin masiinan päälle ja testaisin sitä!

Oikeastaan en halunnut....mutta kun jatkuvasti intti ja vaativat....kirjoitin heille sitten kirjeen syistä....miksi en halua voimakasta WIFI vastaanotinta kotiini.

Paketti oli pakattu TODELLA TIUKASTI....ja vahingossa murrin sen osittain.

Siis osittain....saan kyllä kyseisen Mokkula paketin yhä suljettua...mutta yksi sen sivuista vaurioitui hieman.

Yksi ns "sulkijoista" paketin sivuilla

Oikeastaan niitä ei tarvita paketin sulkemiseen mitenkään....ne ovat suoraan sanoen TIELLÄ ja vaikeuttavat sekä paketin sulkemista että avaamista!

Saan sen siis yhä suljettua...mutta paketti hieman vaurioitui tämän yhteydessä.

En siis halua mitenkään avata ja kokeilla kyseistä 4G laitetta johtuen voimakkaasta radioaaltojen aiheuttamasta säteilyvaarasta.

En ollut kuitenkaan vielä tehnyt tätä päätöstä kun paketti saapui kotiini....DNA kauppiaat jatkuvasti härnäsivät minua soitoillaan ja saivat minut epävarmaaksi vakaumuksestani.

He yrittivät suoraan sanoen PAKOTTAA minut johonkin mitä todella en halunnut....soitot lakkasivat kun selitin vakaumseni heille kattavassa sähköposti viestissäni.

Olen kuitenkin lukenut jostakin että DNA velvoittaa minulta kuulemma 30-euroa jos kyseinen mokkulapaketti on mitenkään vaurioitunut. Pitääkö tämä todella paikkansa?

Pitääkö minun siis sopimuksen mukaan maksaa peräti 30-euroa rikkimenneestä pahvilaatikosta jota en ikinä edes halunnut kotiini?

Paketti ei edes oikeasti ole "rikki" Saan sen suljettua ihan hyvin ilman kyseisiä pahvisia "sulkijaosia" Mutta se ei teknisestä enää ole samassa tilassa kuin missä sen sain. Riittääkö tämä DNA:lta todella lähettämään minulle 30-euron laskun?

0

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
        Ikävä
        41
        2799
      2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
        Seinäjoki
        45
        2767
      3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
        Kotimaiset julkkisjuorut
        123
        2578
      4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        324
        1641
      5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
        Tunteet
        71
        1064
      6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
        Ensitreffit alttarilla
        10
        1041
      7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
        Maailman menoa
        101
        752
      8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
        Suomalaiset julkkikset
        26
        750
      9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
        Perussuomalaiset
        191
        724
      10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
        Sinkut
        97
        667
      Aihe