Tämä suomi24 meinaan, tekee kaikkensa, että pullauttaisi mustat nimimerkit pois ja saisi kaikki rekisteröitymään siniseksi taudiksi.
Tarjoapa mitä vaan "nimimerkkiä", robo väittää, että nimimerkki on "JO" käytössä!
Valehtelee kuin Sipilä Audin takakontissa.
Kylläpä taas koettelee
53
795
Vastaukset
Voi vakuuttaa, että ongelma koskee sekä mustia, että myös sinisiä nimimerkkejä. Ei meinannut millaan päästä kirjautumaan omalla nikillä ja välillä heitti pois kirjautumisesta, joten kirjoitin välillä mustalla. Että sillai!
- Eppu2itse
Ihan hukassa läppäri pimeni. Eka kertaa täällä älykännyllä, ei kelvannu kirjautuminen
- Nimimerkkini.on.käytössä
Minulla potkaisi pöytäkoneen nettiyhteydet, kaikki pois, kun olin päivällä suomi24 sivuilla.
Alkaa epäilyttämään koko suomi ja 24 ja suomi100 vuotta ja nenupäivät päälle. - Nimimerkkini.on.käytössä
Nimimerkkini.on.käytössä kirjoitti:
Minulla potkaisi pöytäkoneen nettiyhteydet, kaikki pois, kun olin päivällä suomi24 sivuilla.
Alkaa epäilyttämään koko suomi ja 24 ja suomi100 vuotta ja nenupäivät päälle.Jatkan.
Niin. Kun siirryin läppärille, se läksi päivittämään pitkää "rästiketjua" sisältäen windows10 uusimman päivityksen.
Jätti kaiken kesken ja katkaisi wlanit sekä purkista että irto mokkulasta. Lopulta kun sain avattua nettiyhteydet (2 kertaa) päivitykset meni läpi, mutta molemmista printtereistä hävisi scanneri toiminnot sekä toisesta wlan. Ei toimi piuhallakaan.
Toisella sain skannattua tärkeän paperin nettiyhteyden yli. En tiedä mitä tapahtui, älkää kysykö.
Ei ongelmia minulla.
Siihen on varmaan syynsä.
H.KolavanKotka kirjoitti:
Mitäpä ongelmia ylläpitoon kuuluvalla olisi kirjautumisessa:)
Nii että sillee :D.
Sama täällä, moneen tuntiin ei päässyt "pirttiin":)
Koettelee koettelee, vaan ei hylkää herra.
- Hopoti.hoi
Ei pahemmin koettele joskus ylläpito hylkää.
Muttei tyhjänhöpinät kiinnosta eikä palsta ole minusta kiinni.- Hopoti.hoi
hunksz kirjoitti:
"Hopoti.hoi"
Hyvä kuitenkin on, että sinun tyhjän-höpinät antavat elämällesi suuntaa.
H.Nii olisi pitäny jättää kommentoimatta, onneksi sinulta tuli järkevä kommetti pitkästä aikaa.
Kun menin tänään eka kertaa älykännyllä googleen, heti tuli sivulle vilkkuva ´´nappi´´ ja teksti, Telian käyttäjä, olet voittanut Ipadin. Empä avannut, tuli tunne, että oli huijaus.
Tää läppäri toimii joatin mautta muutaman minuutin ja menee taas ihan pimeeksi.- 1eero
Vanhemmiten ilmaantuu vikoja joita äkkinäinen ei tajua, mullaki pöytäkoneeseen pitäis ajaa tehdasetukset uudestaan kun takkuilee ja jotain virusohjelmia on ilmenny.
Ei mulla vaan ole takkuillu.
- 1eero
Onko puukiulu löytynyt 🙄
1eero kirjoitti:
Onko puukiulu löytynyt 🙄
Taikinasaavi kannellinen kyllä joo. En minä sitä itelle vaan kaveri kyseli et oisko tietoa et mistä. JOksu sitteen tiesi niin nyt tiedän minäki.
Taikinasta puheenollen nyt minä lähden leipomaan Helemin kans korvapuusteja :). Saamma sitten juoda iltateet Idolsin suoraa lähetystä katsellessa :D korvapuustin kera..- 1eero
siilenämää kirjoitti:
Taikinasaavi kannellinen kyllä joo. En minä sitä itelle vaan kaveri kyseli et oisko tietoa et mistä. JOksu sitteen tiesi niin nyt tiedän minäki.
Taikinasta puheenollen nyt minä lähden leipomaan Helemin kans korvapuusteja :). Saamma sitten juoda iltateet Idolsin suoraa lähetystä katsellessa :D korvapuustin kera..Kahvit korva pläjäyksellä, minnee ostin puodista kolme munkkia ja ison tölkin olutta saunaa varten, tietysti muutakin.
- 1eero
1eero kirjoitti:
Kahvit korva pläjäyksellä, minnee ostin puodista kolme munkkia ja ison tölkin olutta saunaa varten, tietysti muutakin.
Vai teen kera
- hytinäx1
siilenämää kirjoitti:
Taikinasta puheenollen nyt minä lähden leipomaan Helemin kans korvapuusteja :). Saamma sitten juoda iltateet Idolsin suoraa lähetystä katsellessa :D korvapuustin kera..Näätkö nää Idolsi ohjelman? Eikö ole ollutkin kertakaikkiaan aivan mahtavan musikaallisia ja hyviä osallistujia tänä vuonna. Toivon että Jemina tai Hanna voittaa koko shown. Heistä on ainesta maailmallekin esiintymään.
- Puukiuluista-kesään
1eero kirjoitti:
Onko puukiulu löytynyt 🙄
Minulla on takkutukka.
Etenkin saunan ja yön yli nukkumisen jälkeen.
Ei meinaa oieta kuin melkein puutarhasaksilla. - 1eero
Puukiuluista-kesään kirjoitti:
Minulla on takkutukka.
Etenkin saunan ja yön yli nukkumisen jälkeen.
Ei meinaa oieta kuin melkein puutarhasaksilla.Kerihtimet on paremmat ainaki lampaan kerihtimessä :)
- Taikuritässä
Puukiululle: Jospa antaisit hiusten rastoittua. Sitähän voisi ajatella, että silloin olisi ainavalmiskampaus.
- Puukiuluista-kesään
Taikuritässä kirjoitti:
Puukiululle: Jospa antaisit hiusten rastoittua. Sitähän voisi ajatella, että silloin olisi ainavalmiskampaus.
Pistänpä asian mielenhäiriöitteni perukoille, jos ensi kesänä olisi rastat.
Ettei siihen sitten lentäisi rastaat? Ja paskoisi piloille. 1eero kirjoitti:
Kahvit korva pläjäyksellä, minnee ostin puodista kolme munkkia ja ison tölkin olutta saunaa varten, tietysti muutakin.
Minun pitää ajaa vielä kuskata porukkaa pois pikkujouluista joten tee sai nyt kelvata saunajuomaksikin.
hytinäx1 kirjoitti:
Näätkö nää Idolsi ohjelman? Eikö ole ollutkin kertakaikkiaan aivan mahtavan musikaallisia ja hyviä osallistujia tänä vuonna. Toivon että Jemina tai Hanna voittaa koko shown. Heistä on ainesta maailmallekin esiintymään.
Nään. Lahjakkaita laulajia. Vaikea valita kuka ois paras.
- hompsantuusa
Minun läppärin takkuamiseen auttoi, kun poistin akun. Nyt läppäri on suoraan seinässä ja pelaa ihan hyvin.
- Akunkestollehyväksi
Jos läppäriä käyttää pääasiassa pöytäkoneena piuhan päässä, akku kannattaa irrottaa muutenkin. Laittaa sen paikalleen vain tarvittaessa.
- hompsantuusa
Akunkestollehyväksi kirjoitti:
Jos läppäriä käyttää pääasiassa pöytäkoneena piuhan päässä, akku kannattaa irrottaa muutenkin. Laittaa sen paikalleen vain tarvittaessa.
Kiitos neuvosta! Taisi tulla neuvo vaan liian myöhään sillä luulen tuon akun olevan jo finaalissa. Harvemmin tätä kannettavaa enää kannankaan mihinkään joten ei sillä akulla enää käyttöäkään ole.
- Akunkestollehyväksi
Irrotettu akku saattaa elpyä kun tyhjenee tykkänään. Kokeile. Esimerkiksi viikko.
- pompep
hompsantuusa kirjoitti:
Kiitos neuvosta! Taisi tulla neuvo vaan liian myöhään sillä luulen tuon akun olevan jo finaalissa. Harvemmin tätä kannettavaa enää kannankaan mihinkään joten ei sillä akulla enää käyttöäkään ole.
Saahan siihen uuden akun vaikka Kiinasta tilaamalla.
- 1eero
Toiseen tablettin tilasin akun netin kautta, jostain ulkomailta se tuli viikon sisällä ja ite vaihdoin.
- hompsantuusa
Minulla on HP-läppäri. Tästä on jo aikaa, kun tuo akkuongelma alkoi. Katselin netistä akkuja, sitten soitin HP:lle. Eipä enää valmisteta kertoi asiakaspalveluhenkilö. Oliko hän oikeassa, en ole tarkistanut, koska olen tällä pärjännyt ilman akkuakin.
Kokeilen tuota akkua josko se olisi eheytynyt. Ihmeitä tapahtuu. Onhan mulla tabletti ja älykännykkä jos tämä prakaa, mutta niillä tärkeät asioinnit ovat vähän kömpelöitä.
- Heikunkeikku
On mukavaa, kun rekisteröimättömän ei enää tarvitse kruksailla niitä älyttömiä liikennemerkkejä tai kauppojen ovia tai vuoria ja mitä niitä nyt olikaan.
Mä laitan tuohon "nimimerkki"-kohtaan vaan H-kirjaimen, niin mun nimimerkkini tulee heti näkyviin siihen alle. Knaps vaan ja saan siirrettyä sen "nimimerkki"-laatikkoon.
Kun tulin vähän aikaa sitten palstalle, ajattelin lukasta, josko joku olisi kommentoinut mun aikaisemmin kommentoimaan tekstiini.
Kyse "mennäporvooseen"-nimimerkin aloituksesta "Minne et halua matkustaa toista kertaa?"
Vähäkö mä vahtasin sitä ketjua ja krapsutin päätäni, että mihin heevetti se mun kommenttini on mennyt lymyhyn, kun en sitä huomaa. Rullausta ylös, rullausta alas, taas ylläälle taas allaalle.
Ja minä kun niin kovasti tykkään plarailla ketjua ylös-alas :/
Lopuksi äkkäsin, että mun kommenttini olikin poistettu. Ylläpito pätkässy tekstit pois.
Olen suorastaan ÄLLIKÄLLÄ lyöty.
Täällä palstalla saa mojua jos jonkinmoiset paska-kommentit, suorastaan ala-arvoisia ivailu-haukkumis-kuole pois-ihinen-viestejä ja niitä ei vetästä pois.
Minä kirjoitin "mennäporvoolle" Teide tulivuoresta ja Puerto de la Cruzista ja Teidellä tehtyjen elokuvakuvauksesta , niin MITÄ HÄH, ilmoitetaan että se on sääntöjen vastainen kommentti.
Vaikka edelliset kommentoijat ovat samoista asioista kirjoittaneet ja ne ovat vielä tallella.
Olen tuohtunut tästä asiasta.
Harmittaa kovasti. Melkeen menee loukkaantumisen puolelle tämä mun tuohtuminen.
En minä Niin paljon tänne eri ketjuihin tekstiä suolla, että niitä pitäisi ruveta pois nyppimään.
Enkä taatusi hyppele muiden silmille sihinät sormissa.
BUUUUUU poistajalle. Suuri BUU !!!!!Nykyään nuo robotit sekoittelee kaiken, ei mitään tolkkua.
Mulla on ruvennut sähköpostissa menemään roskapostiin kaikkein tärkeimmät postit, kuten esim. vastaus eläinlääkäriltä ja Telian lasku.- Heikunkeikku
eppu2 kirjoitti:
Nykyään nuo robotit sekoittelee kaiken, ei mitään tolkkua.
Mulla on ruvennut sähköpostissa menemään roskapostiin kaikkein tärkeimmät postit, kuten esim. vastaus eläinlääkäriltä ja Telian lasku.Korjaan, että siinä ei lukenut, että Ylläpito on poistanut viestin, vaan : Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Ei todellakaan ollut sääntöjen vastainen.
Joo, ei mitään tolkkua.
Outoa jos sähköpostissa tärkeitä posteja menee roskapostiin.
Huh Huh. - 1eero
Heikunkeikku kirjoitti:
Korjaan, että siinä ei lukenut, että Ylläpito on poistanut viestin, vaan : Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Joo, ei mitään tolkkua.
Huh Huh.Heikku
Et ole ainut jolta oudosti tehhää poisto aiheettomasti. 1eero kirjoitti:
Heikku
Et ole ainut jolta oudosti tehhää poisto aiheettomasti.Äsken just heti poistettiin saunaosiosta viestini, kun kommentoija kysyi linkkiä, sen laitoin saatesanoin. Ein ymmärrä poistoa.
Laitoin toisen linkin, joka kertoo saman asian, saas nähdä saako olla,- nimimerkitönmyös
Heikunkeikku kirjoitti:
Korjaan, että siinä ei lukenut, että Ylläpito on poistanut viestin, vaan : Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Joo, ei mitään tolkkua.
Huh Huh.Kyseisen alottajan ketjut puhdistuvat viesteistä jotka eivät miellytä aloittajaa.
- 1eero
Ai niikö ?
Yhtä kummallista kuin liisa ihmemaassa meinaan nämä poistot, eilen iltasella väsäsin asia palstalla pitkää sepostusta niin äsken vilkasin nii koko aloitus ol hävinny, hatanneeko jotakuta. - hompsantuusa
Buuuu sanon minäkin, kun en ehtinyt lukea Heikun kommenttia. Heräsin varhain ja nyt olisi aikaa lueskella mukavia juttuja.
Heikunkeikku
Jos yhtään lohduttaa, luulen ettei paljoakaan, mutta kerron joka tapauksessa että kerkesin lukemaan mitä mukavimman viestisi. Se oli juuri sellaista viehättävää ja nostalgista muistelua, mitä toivoin avauksen lukijoilta saavani. Kiitos.
- ettäjoo
Jahas! Ettäkö on ollut ongelmia? Eipä ole haitannut kun en ole avannut konettakaan pariin päivään.
- YLE_YKKÖNEN
koettelee tarjoamalla taas murhaa ja kuolleita ruumiita.
Marraskuu syvenee.
Ja jos yrittää sunnuntaina katsoa N.S. Kotikatsomoa, niin
v-sanat lentävät televisiosta sen ajan, kunnes saat toosan kiinni.
Ja tuollaisesta maksamme kalliit verot!
Rahamme käytetään murhaohjelmiin ja v-sanoihin!
...- Vain.yksi.kanavako
Mun teeveestä muitakin kanavia
- Trumpinkannattaja
Vittu, samaa koen joka päivä. Kotimaiset terroristit ruotivat kaikki aiheet pois, jotka sotivat heidän sairasta politiikkaansa vastaan.
- näilläeväillämennään
Usko minua,ei robotilla ole mitään tekemistä kommenttien kanssa, siellä toimistossa on "kyttiä", joille on annettu tarkat neuvot mitä julkaistaan ja mitä ei. Tiedän sen siitä, että jos vedän uskonnosta todistettavat raamatulliset asiat esille, niin se menee takuulla "Mappi vitoseen" pöydän alle roskiin. Siksi uskon siellä toimistossa olevan uskonnollisia "kyttiä", jotka eivät hyväksy muuta kuin sitä tavallista harhaoppia, mihinkä he itse ovat sortuneet. Näillä mennään myöskin poliittisissa NATO-asioissa.
Huvittaa, kun aloitus on palstan toimimattomuudesta ja tuonne loppuun, kun on lisätty tämä ´´aiheesta muualla´´ niin nyt siellä on kaikkea muuta, mikä ei liity ketjun aloitukseen ollenkaan.
- hompsantuusa
Saitkos eppu sen läppärin toimimaan? Meinaan jos sinulla on myös siinä akkuongelma, niin tuolla ylempänä on hyviä vinkkejä.
hompsantuusa kirjoitti:
Saitkos eppu sen läppärin toimimaan? Meinaan jos sinulla on myös siinä akkuongelma, niin tuolla ylempänä on hyviä vinkkejä.
Kyllä tää nyt aika hyvin toimii, tosin pätkii vähän välillä ja avautuu välillä erilailla.
Nytkin tulin palstalle toista kautta, kun ennen ja sitten taas itsekseen muuttui tavalliseksi malliksi.
Täytyy katsoo missä se akku luuraa, jos alkaa kovin temputtaa.
- irtt
Miljonääriksi ohjelma oli mahtava, jännittävä.
Aika kului kivasti vastaukset keksimällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812