Asiaa teille :)

Murmeli12

Eli pojat, haluaisin tietää kelpaisinko teille. Ihan mielenkiinnosta vaan enkä yritä kohottaa itsetuntoani joten siitä on turha puhua.
Elikkä kasvoilta ja hiuksilta olen kaunis. Painoa on hieman enemmän kuin mitä pitäisi mutta ylipainoinen en ole. Luonteeltani olen pirtsakka ja iloinen energiapilleri. Tykkään puhua mutta myös kuunnella muita. Harrastan teatteria ja kitaran soittoa. Osaan soittaa myös rumpuja ja pienoa. Minulla on kuulemma kaunis lauluääni. Erityisen hyvä en liikunnassa muita joitain lajeja osaan kohtuullisen hyvin kuten; tennis, tanssiminen, uiminen ja koripallo. Tykkään kuunnella musiikkia, lukea ja kirjoittaa enkä viihdy suurten ihmismassojen luona. Koulussa olen kutakuinkin keskiverto oppilas. Tykkään läheisyydestä joten joskus kun poikaystävän saan, on käsistä pitämistä tiedossa.

15

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murmeli12

Ja lisäisin vielä että olen aika ujo uusia ihmisiä kohtaan.

• Vötys

Minä voisin kertoa itsestäni totuuden mukaisen kuvauksen kohottaakseni itsetuntoa: eli olen iho ongelmainen(aknearpia poskissa), järkyttävän ruma kulmakarva ja hius yhdistelmä, hampaat järkyttävän rumat, todella karvainen, huonot sosiaaliset keskustelu taidot, vätysmäinen luonne kun en lue tarpeeksi kokeisiin ja tuhlaan aikaani lueskelemalla jotain suomi24 sivustoa johon ei olisi pitäny mennä.

• Kehut itseäsi liikaa. Siinä on jotain kieroa piilossa.

• Murmeli12

Kerroin vaan asioita mitä muut on mulle sanoneet. Tietääkseni keskiverto koulussa ja hieman liikaa painoa ei ole kehumista?

• Murmeli12 kirjoitti:

Kerroin vaan asioita mitä muut on mulle sanoneet. Tietääkseni keskiverto koulussa ja hieman liikaa painoa ei ole kehumista?

Mutta keskiverto ei ole huono, ja painostakin huomautit, että et ole ylipainoinen.
        Kaikki tietävät, että tuolla kuvauksella kelpaat kaikille. Kaikki myös tietävät, että tuossa on vain hyvä puolesi.

• Murmeli12

No jatkekaan sitä listaa sitten:
        Oon asperger vaikkei se erityisemmin päälle näy. Oon myös aistiyliherkkä (jonka takia en suurten ihmismassojen keskellä viihdy). Keskivertoa huonompi olen aineissa: ruotsi, fysiikka, matikka ja biologia. Keskivertoa parempi olen äidinkielessä ja historiassa. Oon amerikan kansalainen ja matkustelen jonkin verran. Kelpaako lista nyt?

• Murmeli12
        Murmeli12 kirjoitti:

No jatkekaan sitä listaa sitten:
        Oon asperger vaikkei se erityisemmin päälle näy. Oon myös aistiyliherkkä (jonka takia en suurten ihmismassojen keskellä viihdy). Keskivertoa huonompi olen aineissa: ruotsi, fysiikka, matikka ja biologia. Keskivertoa parempi olen äidinkielessä ja historiassa. Oon amerikan kansalainen ja matkustelen jonkin verran. Kelpaako lista nyt?

Niin ja siis musiikissa olen myös keskivertoa parempi :)

• Ainakin noilla tiedoilla täytät omat kriteerini täysin :) Itse ainakin tykkään todella paljon musikaalisista ihmisistä ja tuo että sulla olis vähän muka liikaa painoa ei todellakaan ole mikään ongelma. Luonne on ihmisessä ylivoimaisesti tärkein asia

• Nniiin ja vikoja oli?

• Näkemykseni

Khyl omat hyvän puolen kriteerit täytit, mutta jätit kaikki huonot puolet kertomatta. Ja tiedetään että kukaan ei halua kertoa niitä huonoja puolia itsestään! No, en minäkään kertoisi. Mutta vaikutat olevan silti halukas tietämään muitten mielipiteet, mutta nykyään valitettavasti ei hirveästi katsota sitä mitä osaa vaan siltä miltä näyttää.

Vaikka mielestäsi vaikutat kauniilta niin se on vähä niiku oma mielipide, enkä nyt väitä ettetkö sit näyttäs kauniilta, koska enhän oo nähny sua taikka tuntenut. Mutta niin monille ulkonäkö on se kaiken A ja O. Se on fakta. Mun lähipiirissä moni poika alkaa sellasen tytön kanssa, joka meikkaa (muun muassa nyxin meikeil), harrastaa salil käymist, hyvä perse, laiha, isot rinnat ja puhuu tosi paljon. Varsinkin lukiossa ollessani olen huomannut tätä hyvinkin paljon.

Se, miten jotkut väittää niiku perus tyypit, jotka ei sillain ole kiinnostuneita pojista, mutta ovat kiinnostuneita tulevaisuudesta niin luulevat löytävän pojan luonteen mukaisesti ja se on ainut oikea tapa olla onnellinen sitten myöhemmin kun on sen X pojan kans.

Niin siis, vaikka kertoisitkin täällä mielipiteitä ja niitä hyviä puolia siitä miltä voisit ehkä näyttää niin valitettavasti paras tapa on jätkiin tutustua on täyttää niitä nykyajan kriteiireitä. Jos on niin välttämätöntä todella nopee saada poika lähelles/poikaystäväks!

Joka tapauksessa tämä oli mun näkemys sekä mielipide.

• Murmeli12

Huonoja puolia kerroin uudessa viestissä kun niitä kysyttiin :)
        Ja muut on sanonut että mun kasvot ja hiukset ovat kauniita :)

• tyran.banksit
        Murmeli12 kirjoitti:

Huonoja puolia kerroin uudessa viestissä kun niitä kysyttiin :)
        Ja muut on sanonut että mun kasvot ja hiukset ovat kauniita :)

Yksittäinen hius ei ole kyllä paljon sen mielenkiintoisemman näköinen kuin jauhonaamainen haukotteleva mummoetana, mutta niin se vaan tuhansien kuolemantylsän näköisten hiusten kokoelma eli tukka on saanut itselleen vallan kaunistaa ja uhkeuttaa kasvot kuin kasvot

• Mitähelevettiä

Kys.

• No oon tyttö mutta kelpaisit ;)

• andrukela

>pirtsakka ja iloinen energiapilleri

Et

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6208
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2089
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1437
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1336
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1276
    Aihe