Kerro ihastuksestasi

Katsotaan josko saataisiin tästä keskustelua aikaiseksi 😊
Kerro siis jotain ihastuksestasi esim. millainen ihastuksesi kohde on ja mihin hänessä ihastuit? Oletteko työkavereita, ystäviä, muutoin tuttuja.

22

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi.ihastunut

      Ihastuksellani on mustat ja pitkät hiukset. Hän pukeutuu yleensä tummiin vaatteisiin. Olemme samassa työpaikassa, mutta teemme eri työtä. Näemme muutaman kerran päivässä. Hän vaikuttaa olevan aika ujo ja rauhallinen ainakin työpaikalla. En tiedä hänestä vielä paljoakaan, mutta olen vain niin ihastunut!

    • Semysteeri

      Näemme lähes päivittäin, asioin hänen työpaikallaan. Ihastuin hänen höpsöyteensä ekoina kertoina kun hänen kanssaan työn merkeissä juttelimme. Nyt hän suorastaan välttelee minua töissä. Tuskaista. Olen kuitenkin sen pistänyt merkille, että hän hakee katsekontaktia jos vaan mahdollista ja pukeutuminen muuttui yht’äkkiä. ;)

      • Tuttutilanne

        Millaisessa työpaikassa olet?


      • Semysteeri
        Tuttutilanne kirjoitti:

        Millaisessa työpaikassa olet?

        Varastoympäristössä.


    • Ahdistuss

      Työpaikallani on yksi tosi suloinen tyttö kenet tahtoisin pyytää ulos mutta olen saanut aikalailla ristiriitaisia signaaleja kyseiseltä henkilöltä. :(
      Tahtoisin kovasti mennä juttelemaan enempi ja pyytämään esimerkiksi numeroa, mutta hyvin harvoin tulee vastaan sellaisia tilanteita missä olisimme kaksin. Pelkään että tunteeni ovat vain yksipuolisia.

      • Tietämätön_oon

        Mitä tarkoittaa sohlo? Etsin googlaten, mutta en löytänyt merkitystä. Sohlo on kylläkin suomalainen sukunimi. Minulle tulee mieleen, että se voisi tarkoittaa samaa kuin sählä, mutta saatan olla väärässä.


    • Ahdistuss

      Työpaikallani on yksi tosi suloinen tyttö kenet tahtoisin pyytää ulos mutta olen saanut aikalailla ristiriitaisia signaaleja kyseiseltä henkilöltä. :(
      Tahtoisin kovasti mennä juttelemaan enempi ja pyytämään esimerkiksi numeroa, mutta hyvin harvoin tulee vastaan sellaisia tilanteita missä olisimme kaksin. Pelkään että tunteeni ovat vain yksipuolisia.

    • ainamielessäni

      Ihana, fiksu, hauska ja kaunis, vähän juron oloinen sohlo nainen

      • VoitkoAvata

        Heräsi mielenkiinto, millainen on juro ja sohlo nainen :D


      • VoitkoAvata kirjoitti:

        Heräsi mielenkiinto, millainen on juro ja sohlo nainen :D

        Mulle tulee tästä mieleen "sohlottaa (menemään)" Ajattelen sen sellaisena vähän sinnepäin menemisenä. Tai niin että tekee/menee sen enempiä ajattelematta. Joku joka tietää paremmin, voi varmaan korjata jos olin aivan hakoteillä 😊 Juro nyt on taas on kai sellainen jurottaja. Hiljainen tyyppi. Ehkä myös mököttävä 😊


      • VoitkoAvata
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulle tulee tästä mieleen "sohlottaa (menemään)" Ajattelen sen sellaisena vähän sinnepäin menemisenä. Tai niin että tekee/menee sen enempiä ajattelematta. Joku joka tietää paremmin, voi varmaan korjata jos olin aivan hakoteillä 😊 Juro nyt on taas on kai sellainen jurottaja. Hiljainen tyyppi. Ehkä myös mököttävä 😊

        Erikoinen yhdistelmä on hiljainen mököttäjä joka sohlottaa ajattelematta menemään...?

        Mutta ehkä "ainamielessäni" tarkentaa vielä millainen sohlo on kyseessä :)


      • VoitkoAvata kirjoitti:

        Erikoinen yhdistelmä on hiljainen mököttäjä joka sohlottaa ajattelematta menemään...?

        Mutta ehkä "ainamielessäni" tarkentaa vielä millainen sohlo on kyseessä :)

        Tuolla tavoin kun sen esittää, laittamalla mun arvaukset peräkkäin, niin kyllähän se hieman erikoiselta kuulostaa 😁 Saattaa se sohlo olla vaan sellanen hassu säheltäjäkin. Mutta tosiaan, parempi etten arvaile enempää ja sohlon kirjoittaja availee itse enemmän 😉


    • Olipa mukava huomata, että keskustelua on syntynyt 😊
      Niin mä vähän arvelinkin, että meitä ihastuneita on paljon tälläkin palstalla. Monesti näyttää toistuvan tuo, ettei tunteista uskalleta kertoa. Se on kyllä aika harmittavaa 🙄 mutta toisaalta kyllä monesti ihan ymmärrettävääkin. Olisipa kiva, kun jotkut toisiinsa ihastuneet löytäisivät toisensa vaikka tästä ketjusta. Aika epätodennäköistä se tietysti on.

      Koska kuulun itse myös näihin ihastuneisiin, niin vastailen sitten itsekin tähän 😊
      Meillä on ihastukseni kanssa sama työpaikka mutta työskentelemme eri tehtävissä. Emme siis ole lähityökamuja. Emme ole jutelleet paljoakaan. Oikeastaan ainoastaan työasioista. Näen häntä harvakseltaan, ohimennen tai joskus hetken pidempään, silloin kun mulla on työasiaa hänen osastolleen. Ihastuksellani on ruskeat pitkät hiukset. Hänellä on nätti, jollain tavoin hieman ujo hymy. Hän on kaikin puolin ihanan oloinen nainen ❤️😊

    • Nytkö jo ihastuneet hiljeni 🙄 Vai onkos kaikki ihastuneet niin ihastuneita "ettei sanotuksi saa" 😊
      Sohlo tarkennuskin jäi vielä puuttumaan 😉

      • SiisJosAikaVaanRiittää

        Jääkö sohlo tosiaan verbaalisesti avaamatta? Mut sullahan jo pyörii pari aika kiivaana käyvää
        monologia samasta aiheesta ni eikös kolmaskin mene siinä sivussa?


      • SiisJosAikaVaanRiittää kirjoitti:

        Jääkö sohlo tosiaan verbaalisesti avaamatta? Mut sullahan jo pyörii pari aika kiivaana käyvää
        monologia samasta aiheesta ni eikös kolmaskin mene siinä sivussa?

        No ei se mua nyt niin kauheasti haittaa, vaikka se sohlo jäisi täällä avaamattakin. Joku muuhan sitä täällä kyseli.
        Sä voisit kyllä availla nuo monologi-juttusi.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ei se mua nyt niin kauheasti haittaa, vaikka se sohlo jäisi täällä avaamattakin. Joku muuhan sitä täällä kyseli.
        Sä voisit kyllä availla nuo monologi-juttusi.

        Sä=Mä=Pari_muuta_tyyppiä 😉
        Monologillakin on päivitetty merkitys 😂


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Sä=Mä=Pari_muuta_tyyppiä 😉
        Monologillakin on päivitetty merkitys 😂

        Tämä kävi kyllä mulla mielessä. Mutta aattelin, että tuon "toitottaja" olisi jo tajunnut, kuinka hölmöltä homma kuulostaa. Hauska ajatus sinänsä, että me oltaisiin sun kanssa silleen yhtä 😁


    • Ai, kenestä niistä? :D

      Ihastukseen nro yhteen tutustuin peruskoulussa. Todella komea ruskeine silmineen, kiltti ja huomaavainen. En millään uskaltanut mennä silloin teininä juttuihin! No, luulin että hänestä ei enää ole "vaivaa", mutta vuosien jälkeen tavattiin taas sattumalta, ja voi että <3 No, hän on nykyään suhteessa, joten haaveiluksi näemmä jää.

      Nro kakkoseen tutustuin opiskellessa, hän oli todella fiksu ja persoonallinen ihminen. Myös kiltti ja kaikista huolehtiva. Ja todella rohkea, kun uskalsi näyttää heikkoutensa. Lisäksi hänen tukkansa oli aivan mieletön! Häntäkään en uskaltanut päästää lähelle oman epävarmuuteni takia, vaikka luulen että hän oli minuun ihastunut. Ja nykyään hän on suhteessa, joten game over hänenkin suhteensa :')

      Nro kolmosen tapasin yhteisen harrastuksen kautta. Hänellä oli ihana ääni ja hän ymmärsi pakkomielteeni harrastustani kohtaan paremmin kuin kukaan muu. Hän on luonnostaan kaunis ja pidän hänen luonnollisuudestaan. Hän oli myös tosi hauska ja hänen kanssaan vain oli helppo olla oma itsensä. No, asumme nyt eri puolilla Suomea, mutta kaikkea toivoa ei kai ole menetetty :D

      • Määrää ei ole rajoitettu eli saa sitä useammastakin kertoa, jos niin on päässyt käymään 😁


    • Hänjavieläenemmän

      Ihastuksellani on vaaleanruskeat puolipitkät hiukset, yleensä hiukset kiinni. Valloittava hymy ja ihanan tarttuva nauru, niihin varmaan ensin ihastuinkin.:) Huumorintaju ja tilannetaju kohdillaan. Sporttimimmi ja sen mukaisesti usein pukeutuva. Luonnonkaunis, vähäisesti meikkiä käyttää. Samassa työpaikassa olemme; eri tehtävissä, emme näe päivittäin.

      • En ihmettele pätkääkään, että olet ihastukseesi ihastunut 😊 Mun mielestä nuo luettelemasi piirteet kuulostavat näet todella hyviltä. Erityisesti huumorintajuisuus, valloittava hymy ja luonnonkauneus ovat isoja plussia.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe