vakituinen, miksi kampitat sijaista

sinultapois

miksi joka koulussa on joku
joka vihaa kaikkia sijaisia?

ja kampittaa niiden mahdollisuuksia?

Onko se sinulta jotenkin pois?
sinullahan on jo virka ja paskaduuni
josta et pidä muutenkaan?

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukamitämilloin

jos se sijainen olet sinä, kirjoituksesi asusta päätelllen oikein on tehty...

• Pitää sinänsä paikkansa, että joka koulussa on aina joku sijaisten vuoksi itsensä pahoittanut. Melko paljon sijaisuuksia tehneenä voin kuitenkin sanoa, ettei sijaisilla mitään mahdollisuuksia muutenkaan ole, eivätkä he sellaisia tarvitsekaan. Hehän vain käyttävät vakituisen tekemiä materiaaleja, täyttävät tuntilistansa ja ottavat helpot rahat pois.

• Empsupempsu

"Hehän vain käyttävät vakituisen tekemiä materiaaleja, täyttävät tuntilistansa ja ottavat helpot rahat pois. "

HÄH? Minä olen sijaisuuksia tekevä ja ihan itse hommaan materiaalini, opetan rehtorin tekemän lukkarin mukaan ja helppo raha.... No, miten ihmeessä minun rahani olisi helpompaa kuin vakiopen, kun teen saman työn, mutta pienemmällä palkalla (ikälisät) ja vielä olen kesät työtön?

Olen huomannut saman. Aloitin uudessa työssä (lisäkouluttauduin uuteen) nyt syksyllä ja koulussa on kaikilla ikälisillä oleva vakituinen toisena vastaavana opettajana. Mitään ei uskalla kysyä, koska yrmyilee, ivallisesti huomauttaa tietämättömyyttään tulleista virheistä. Mitään materiaalia ei minulla ole, rehtorin mukaan niitä on kyllä ostettu koululle, mutta tämä yksi hautoo niitä omissa varastoissaan sen sijaan, että katsottaisiin, mitä tavaraa koululta löytyy. Rehtorikaan ei uskalla käskeä tuota hapannaamaa. Minä en käsitä tätä. Hänellä on virka, parempi palkka ja kaikki. Ymmärtäisin asenteen, jos minä olisin siinä keltanokkana kaikilla eduilla ja hän kokeneena pätkätöissä. Mutta kun nokkimisjärjestys on täysin selvä ja olen kesänkin taas työtön. En todellakaan tarvi jatkuvasti apua, mutta esimerkiksi koululle tilatut havaintomateriaalit yms. ovat vain hänellä ja minulla ei ole mitään asiaa niihin. Tai testit, joita on tilattu isolla rahalla ja minä pidän sitten netistä etsittyjä testejä, koska tämä yrmy ei suostu näyttämään minulle, missä ne laajat ja viralliset testipaketit on.

• tuntiope

eipä se ainakaan helpompaa rahhaa tuntiopettajalle ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      5495
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2460
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1823
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1467
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1009
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      970
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      909
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      823
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      691
    Aihe