Luotettavuus ja vastuuntunto arvioitavina ominaisuuksina ovat keskeisiä kun väen johtamiskoulutuksessa olevia arvioidaan.
Keskustaan voi perustellusti myös nuo ominaisuudet yhdistää.
Keskusta, ylivertaisia ominaisuuksia
11
167
Vastaukset
- Hallituksen.ansiosta
Alkaa tulokset näkymään mm maan hoidossakin.
Kukan tuskin väittää vastaan, ettei talouskasvu ja työllisyys ole noussut.- Melartino
Alkaa alkaa, hyvinvointivaltio on kohta purettu ja jäljelle jäänyt torso yksityistetty.
Ei toki väitä, se vaan ei ole Sipilän eikä hallituksen ansiota. - näinseontänään
Paskaa kirjoitat!!
Talouselämä lehdessä jo keväällä 2015 mainittiin Suomen viennin vetävän hyvin.
Lesta Pöpilän hallituksella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
- MaissAnaalAUJomppeJOHTO
Muistaakseni eräissä arvostelulomakkeissa vastuuntuntoa ja luotettavuutta arvioitiin rasi ruutuun laittamalla.
Ihmisestähän saa kokonaiskuvan melko helposti "summaamalla" yksittäisiä tekoja.- MaissAnaaliAUJomppeJOHT
Vastuuntunnon ja luotettavuuden lisäksi hyvä johtaja tarvitsee paineensietokykyä. Sipilällä sitä on, mutta Sauli Niinistöllä ei.
Myös minulla sitä on, mutta esikuntavanhuksella (evp) EI ja se näkyy. - ohåhi
MaissAnaaliAUJomppeJOHT kirjoitti:
Vastuuntunnon ja luotettavuuden lisäksi hyvä johtaja tarvitsee paineensietokykyä. Sipilällä sitä on, mutta Sauli Niinistöllä ei.
Myös minulla sitä on, mutta esikuntavanhuksella (evp) EI ja se näkyy.Sun paineensietokykysi on nähty ennen viittä aamulla käyt jo paineitasi helpottamassa
- Kepulaista.kunniaa
MaissAnaaliAUJomppeJOHT kirjoitti:
Myös minulla sitä on, mutta esikuntavanhuksella (evp) EI ja se näkyy.Luotettavuutta ei Sipilältä taida löytyä. Luit kai tämän päiväisen tunnustuksen?
- Sipilän_piikkiin
Eurooppaan on syntynyt viimeisen parin vuoden aikana noin 7 000 000 uutta työpaikkaa.
Sipilän ansiota. Euroopan keskuspannkki on pikkutekijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873502Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51729Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51472- 291301
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es51918Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35852Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4767