Jouluksi Sol Dunas Resort, kokemuksia

EkoMarke

Hei. Eka kertaa Kap Verdelle, täysin löhöloma allinclusivella. Onko ai-kokemuksia kellään tästä hotellista? Oletko käynyt jollain kalastusretkellä, kokemuksia? Tarviiko malarialääkityksen, en löytänyt oikein tietoa? Onko hyttysiä - tarviiko sängyssä olla moskiittoverkko, joka on käsitelty hyttysmyrkyllä, entäs hyttysmyrkkyä illalla ihoon? Gambiassa oli ihan välttämätön, ainakin minulla.

4

1661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväälomaasiulle

Moikka,
      Itse olin Dunas de sol hotellissa huhtikuussa ja tykkäsin. Yhtään hyttystä en nähnyt matkan aikana. Itselläni ei ole malaria rokotusta enkä usko että tarvitseekaan.. En tosiaan nähnyt ötökän ötökkää huoneessa, tai muutenkaan yleisillä paikoilla. Kap verde on kiva rauhallinen paikka, itse lähden taas nyt marraskuussa. Halpa paikka juomat, ruuat ym. Ihanat rannat ja varma aurinko. Muutama kulkukoira kaduilla mutta hyvin vähän, kissoja ei laisinkaan. Kohde retket ovat aika kalliita oppailta ostettuina (100e paikkeilla) kannattaa itse vuokrata auto ja käydä omatoimisesti, näkee koko saaren. Sen ajelee päivässä läpi. Eurothan tässä maassa käy maksuvälineenä, mutta saatat saada escudoja takaisin. Ei tarvitse miettiä valuutanvaihtoa. Hyvän kohteen valitsit et tule pettymään.

• MarkeEko

Kiitos "hyväälomaasiulle" ja hauskaa lomaa sinullekin. Et kai satu olemaan Itä-Suomen jostain kolkasta:)

• Inkku--89

Kyseiseen paikkaan kap verdelle mennään 27.2.2018 ja ollaan viikko. Rustailen tänne kokemuksia. Itsellä ei ole kuin jäykkis rokotus. Egyptin hurghada ja kanarian ingles koettu.

• Inkku--89

Nyt melkeen viikko oltu Dunas de sal hotellissa. Ihan ok. Alkuillastakin voi 2naista kävellä rauhassa. Päivällä ei mitään pelättävää. Kaikki pelottelut mitä olin ennen matkaa lukenut on turhia. Kannataa ruoka paikoissa seurata trip advisorin tauluja ravintoloiden seinillä.. Omassa hotellissa kaikkea on voinut syödä eikä oireista tietoakaan. Taksilla ei olla kuljettu. Täälä paljon urheilullista porukkaa niin turisteissa kuin paikallisissakin. Englantia täällä välttävästi osataan mutta esim apollon buggy ride opas ei osannut sanoa oikeen mitään. Rantakirppu oli meille 158cm pitkille liian iso. Ei jalat ja kädet meinannu ylettyä.. Aavikko ajelu niillä oli silleen kiva että osasi pyörällä liikkua myöhemmin aavikoiden läpi rannalle. Näky siellä lehmiä, käytiin vuoren päällä, yms. Tekemistä on. Kaikennäköistä. Nähtyjä eläimiä:Kulkukoirat ja kissat, joku pikkulisko jota rotta jahtasi, kimalaisia, kukka ampiaisia,pitkä musta lentävä ötökkä? Ja pienen pienet muurhaiset hotellin kylpyhuoneen lattialla. 2 krs. Tämän hotellin 4 tähden luokitus on ehkä enemminkin 3. Ja kannattaa käydä eläin/kasvipuistossa. Lähellä santa mariaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe