Jouluksi Sol Dunas Resort, kokemuksia

EkoMarke

Hei. Eka kertaa Kap Verdelle, täysin löhöloma allinclusivella. Onko ai-kokemuksia kellään tästä hotellista? Oletko käynyt jollain kalastusretkellä, kokemuksia? Tarviiko malarialääkityksen, en löytänyt oikein tietoa? Onko hyttysiä - tarviiko sängyssä olla moskiittoverkko, joka on käsitelty hyttysmyrkyllä, entäs hyttysmyrkkyä illalla ihoon? Gambiassa oli ihan välttämätön, ainakin minulla.

4

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväälomaasiulle

      Moikka,
      Itse olin Dunas de sol hotellissa huhtikuussa ja tykkäsin. Yhtään hyttystä en nähnyt matkan aikana. Itselläni ei ole malaria rokotusta enkä usko että tarvitseekaan.. En tosiaan nähnyt ötökän ötökkää huoneessa, tai muutenkaan yleisillä paikoilla. Kap verde on kiva rauhallinen paikka, itse lähden taas nyt marraskuussa. Halpa paikka juomat, ruuat ym. Ihanat rannat ja varma aurinko. Muutama kulkukoira kaduilla mutta hyvin vähän, kissoja ei laisinkaan. Kohde retket ovat aika kalliita oppailta ostettuina (100e paikkeilla) kannattaa itse vuokrata auto ja käydä omatoimisesti, näkee koko saaren. Sen ajelee päivässä läpi. Eurothan tässä maassa käy maksuvälineenä, mutta saatat saada escudoja takaisin. Ei tarvitse miettiä valuutanvaihtoa. Hyvän kohteen valitsit et tule pettymään.

    • MarkeEko

      Kiitos "hyväälomaasiulle" ja hauskaa lomaa sinullekin. Et kai satu olemaan Itä-Suomen jostain kolkasta:)

    • Inkku--89

      Kyseiseen paikkaan kap verdelle mennään 27.2.2018 ja ollaan viikko. Rustailen tänne kokemuksia. Itsellä ei ole kuin jäykkis rokotus. Egyptin hurghada ja kanarian ingles koettu.

    • Inkku--89

      Nyt melkeen viikko oltu Dunas de sal hotellissa. Ihan ok. Alkuillastakin voi 2naista kävellä rauhassa. Päivällä ei mitään pelättävää. Kaikki pelottelut mitä olin ennen matkaa lukenut on turhia. Kannataa ruoka paikoissa seurata trip advisorin tauluja ravintoloiden seinillä.. Omassa hotellissa kaikkea on voinut syödä eikä oireista tietoakaan. Taksilla ei olla kuljettu. Täälä paljon urheilullista porukkaa niin turisteissa kuin paikallisissakin. Englantia täällä välttävästi osataan mutta esim apollon buggy ride opas ei osannut sanoa oikeen mitään. Rantakirppu oli meille 158cm pitkille liian iso. Ei jalat ja kädet meinannu ylettyä.. Aavikko ajelu niillä oli silleen kiva että osasi pyörällä liikkua myöhemmin aavikoiden läpi rannalle. Näky siellä lehmiä, käytiin vuoren päällä, yms. Tekemistä on. Kaikennäköistä. Nähtyjä eläimiä:Kulkukoirat ja kissat, joku pikkulisko jota rotta jahtasi, kimalaisia, kukka ampiaisia,pitkä musta lentävä ötökkä? Ja pienen pienet muurhaiset hotellin kylpyhuoneen lattialla. 2 krs. Tämän hotellin 4 tähden luokitus on ehkä enemminkin 3. Ja kannattaa käydä eläin/kasvipuistossa. Lähellä santa mariaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe