Ikäero. ...

Ikä_vain-numeroita

Voisitko rakastua paljon vanhempaan tai nuorempaan?

104

3676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon_vanhempaan

      Rakastuin kerran, en usko että enää kävisi niin.

      • jaskarijaakko

        hyvcä esimerkki on Danny ja Erika ikäero eihaittaa yhtään
        vuosi sitten naapuriin seinän taakse muutti pariskunta jossa nainen oli 19v mies jo kylläkin kypsässä iässä eli 72v todella onnellinen pari. Ainakin siitä päätellen että lähes joka yö sieltä kantautuu rakastelun ääniä. Naisen voihkinta erityisesti. Mieskin on äänekäs juuri silloin makeimmalla hetkellä.

        En ole kateellinen pikemminkin hämmästynyt että 72v papparainen pystyy tyydyttämään noinkin nuoren naisen. Mutta onhan niitä potenssilääkkeitä mene ja tiedä onko ne syynä moiseen Ja toisekseen, kyllähän seksikäs todella nuori nainen saa vanhankin miehen kalun iloisesti pystyyn


    • vanhana.ukkona.sitten

      En usko että suuren ikäeron omaavaan. Korkeintaan ehkä 10 vuotta vois se ikäero olla. Jotenki luonnollisempaa..

    • Knainen

      Ikää ylöspäin ehkä joku max 5-6 vuotta ja alaspäin vain vuosi.


      Miehet on niin lapsellisia niin pitkälle aikuisuuteen joten ei parane laskee ikää alaspäin kuuri yhtään ettei joudu äidiksi uhmaikäiselle teinille joka vaan uhoo, panee, bailaa ja asennoituu elämään itsekkäästi vailla vastuuta

      • jotka.bailaa.vaan

        Ei piä yleistää. On niitä naisissakin.


      • kolkytonmiehenikä

        Joo, minustakin nainen on parhaimmillaan kymmenen vuotta tai sillee vähintään nuorempana.

        Oman ikäiset tätöset esittävät aikuista ja ovat sellaisia tätösiä (30 ) vaikka edelleen leikitään prinsessaleikkejä.

        Se huomio ja seura mitä saa parikymppisiltä naisilta niin miksi huolisin jotain 30-vuotiasta vanhaa kuivakkaa ämmää?


      • Knainen
        jotka.bailaa.vaan kirjoitti:

        Ei piä yleistää. On niitä naisissakin.

        Niin on mutta itse olen nainen ja etsin hiukan aikuisempaa kun olen itsekin vanhempi


        Miehet niin kauan ja pitkälle aikuiseksi haluaa polttaa uhossaan kirkkoja jne. Oman ikäisten taikka hiukka vanhempien kanssa saa kypsempiä keskusteluja aikaan ja sen jo näkee että miehestä on kasvanut mies eikä mikään ole enää uhoava pikkupoika


      • HerraXtässä
        Knainen kirjoitti:

        Niin on mutta itse olen nainen ja etsin hiukan aikuisempaa kun olen itsekin vanhempi


        Miehet niin kauan ja pitkälle aikuiseksi haluaa polttaa uhossaan kirkkoja jne. Oman ikäisten taikka hiukka vanhempien kanssa saa kypsempiä keskusteluja aikaan ja sen jo näkee että miehestä on kasvanut mies eikä mikään ole enää uhoava pikkupoika

        Totta. Vielä 5. Vuotta sitten jaksoin riekkua ja roikkua ja heilua siellä sun täällä. Nyt haluttais vaan olla rauhallisesti ja kotona vapaailtana saunaa lämmittäen olla kultasein kanssa käsikyhmyssä muutama lasi viiniä napostellen. Kaikenlaista semmosta 'aikuismaista' touhuilla.
        Kuinka vanha sinä knainen olet ja oletko varattu, vapaa vai siltä väliltä? 🙂


      • Knainen
        HerraXtässä kirjoitti:

        Totta. Vielä 5. Vuotta sitten jaksoin riekkua ja roikkua ja heilua siellä sun täällä. Nyt haluttais vaan olla rauhallisesti ja kotona vapaailtana saunaa lämmittäen olla kultasein kanssa käsikyhmyssä muutama lasi viiniä napostellen. Kaikenlaista semmosta 'aikuismaista' touhuilla.
        Kuinka vanha sinä knainen olet ja oletko varattu, vapaa vai siltä väliltä? 🙂

        30-35 v haarukassa ja oon ollut sydämeltä varattu jo kauan.


      • HerraXtässä
        Knainen kirjoitti:

        30-35 v haarukassa ja oon ollut sydämeltä varattu jo kauan.

        Olet minua 5-10.vuotta nuorempi. Hyvä että olet saanut sen mitä haluat, toisilla se on vielä etsinnässä. Ei muuta kuin matoa koukkuun ja pipo päähän....


      • Minä olen samaa mieltä, että miehet ovat lapsellisia naisia pitempää. Itse olen esimerkiksi yli 30 vuotta, mutta tunnen niin, että henkisesti kypsyydeltä taidan päästä vasta vähän yli 20 vuoden. Olisin monelle ikäiselleni naiselle liian epäkypsä.

        Toisaalta tämä toimii toiseen suuntaan. Nyt kypsä 18-20-vuotias nuori nainen voi kokea minut henkisesti ikäisekseen. Itseäni tässä lähestyi 18-vuotiaana ihastunut abiturientti viime keväänä. Tarjosi puhelinnumeroaan, sillä ei kokenut keskustelumme perusteella ikäeroa liian suureksi. Kenties väitteeni 20 kypsyydestäni pitää paikkansa. Epäröin ottaa puhelinumeroa kumminkin vastaan, sillä hän oli valmistumassa ylioppilaskirjoituksiin ja minä olin yli 10 vuotta häntä vanhempi yliopisto-opiskelija. Annoin hänelle sähköpostiosoitteeni, vaikka hän tarjosi omaa sähköpostiosoitettaan puhelinnumeron lisäksi. Hän oli se, joka ihastuneena lähestyi minua. Koskaan en sähköposti häneltä saanut eli olin antanut mahdollisesti vääränsähköpostiosoitteeen kiireessä tai hän tuli toisiin ajatuksiin.

        Minusta nuorempi nainen ja vähän vanhempi mies on aivan mahdollista. En suostuisi treffeille lukion eka ja ilmeisesti en myöskään tokaluokkalaisen kanssa, mutta ylioppilaskirjoituksiin valmistuva kypsän oloinen kolmasluokkalainen voi olla mahdollinen rakkauden kohde yliopisto-opiskelijalle, joka on jo täyttänyt 30 vuotta. Kypsyystaso on mahdollisesti kylläkin 20 eli tässä aikaisemmin kirjoittanut nainen on oikeassa siitä, että monet miehet ovat naisia kypsymättömiä.

        Olisin voinut ilmeisesti rakastua häneen ja kenties hän minuun, mutta ehkä se rakkaus ei olisi avioliittoon asti yltänyt, sillä kyllä se ikäero jotain merkkaa.


      • tässäyksmielipide
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä, että miehet ovat lapsellisia naisia pitempää. Itse olen esimerkiksi yli 30 vuotta, mutta tunnen niin, että henkisesti kypsyydeltä taidan päästä vasta vähän yli 20 vuoden. Olisin monelle ikäiselleni naiselle liian epäkypsä.

        Toisaalta tämä toimii toiseen suuntaan. Nyt kypsä 18-20-vuotias nuori nainen voi kokea minut henkisesti ikäisekseen. Itseäni tässä lähestyi 18-vuotiaana ihastunut abiturientti viime keväänä. Tarjosi puhelinnumeroaan, sillä ei kokenut keskustelumme perusteella ikäeroa liian suureksi. Kenties väitteeni 20 kypsyydestäni pitää paikkansa. Epäröin ottaa puhelinumeroa kumminkin vastaan, sillä hän oli valmistumassa ylioppilaskirjoituksiin ja minä olin yli 10 vuotta häntä vanhempi yliopisto-opiskelija. Annoin hänelle sähköpostiosoitteeni, vaikka hän tarjosi omaa sähköpostiosoitettaan puhelinnumeron lisäksi. Hän oli se, joka ihastuneena lähestyi minua. Koskaan en sähköposti häneltä saanut eli olin antanut mahdollisesti vääränsähköpostiosoitteeen kiireessä tai hän tuli toisiin ajatuksiin.

        Minusta nuorempi nainen ja vähän vanhempi mies on aivan mahdollista. En suostuisi treffeille lukion eka ja ilmeisesti en myöskään tokaluokkalaisen kanssa, mutta ylioppilaskirjoituksiin valmistuva kypsän oloinen kolmasluokkalainen voi olla mahdollinen rakkauden kohde yliopisto-opiskelijalle, joka on jo täyttänyt 30 vuotta. Kypsyystaso on mahdollisesti kylläkin 20 eli tässä aikaisemmin kirjoittanut nainen on oikeassa siitä, että monet miehet ovat naisia kypsymättömiä.

        Olisin voinut ilmeisesti rakastua häneen ja kenties hän minuun, mutta ehkä se rakkaus ei olisi avioliittoon asti yltänyt, sillä kyllä se ikäero jotain merkkaa.

        Anteeksi nyt että joudun rikkomaan haaveesi, lukion käynyt ei ole sen parempi kuin muutkaan ja ainakin kun katselee näitä 10 vuotta nuorempia ja lukiolaisia, ovat heistä iso osa kypsymättömempiä kuin minun ikäluokkani 15 vuotiaana, ehkä sitä on ollut vanha sielu aina tai jotain, ainakin piti ottaa jo vastuuta lapsena että se opetti jo kypsyyttä, lisäksi se että kokenut rankkoja juttuja elämässä tuo oman elämänkokemuksensa, näin kolmekymppisenä voin sanoa että olen kypsempi kuin osa ikäisitäni miehistä mutta on tullut vastaan niitä 40 vuotiaitakin naisia jotka elävät jossain ihme haavemaailmassa ja mutuenkin epäkypsiä henkisesti ja tosi huonolla itsetunnolla varustettuja (mikä toki voi olla osin huonojen miehien syytä).

        Nykyaikana taitaapi tulla liian helposti osalle nuorista kaikki ja sen huomaa esim siitä miten paljon itsekkäämmäksi ja pinnalliseksi on meininki mennyt, lisäksi stereotyyppinen ajattelu lisääntynyt liikaa, maalaisjärki puuttuu ja mustavalkosta on kaikki, luullaan että media kertoo miten asiat on eikä ees uskalleta sdanoa mielipidettänsä varsinkaan jos se eriää suurimman osan mielipiteestä, sekin on epäkypsää.

        Kun on kokenuyt elämässä huonoja juttuja sen verran että opetti i8telle ainakin nöyryyttä, sekä kasvoin henkisesti erittäin vahvaksi, mitä olen tainnut aina olla mutta nuissa jutuissa se tuli esiin enemmän, oppinu myös ajattelamaan maalaisjärjellä, enkä stereotypisoi, nytkin tarkotan osaa ihmisistä. Kannattaa ihan yksilönä tutustua siihen ihmiseen koska se kypsyyskin voi näkyä vasta kun on suhteessa ja tulee ongelmia että miten ne hoitaa yhdessä. KOva koulu takana kuitenkin herkkyys ja kiltteys säilynyt, kuitenkaan ei kukaan kävele yli kun osaan puoleni pitää, osaan myös käytöstavat, uskallan olla oma itseni välittämättä mitä muut ajattelee, sekä olen sinut itteni kans, vahvuuteni ja heikkouteni tiedostaen, se tekee minusta kypsän ja moni muukin asia mutta tuossa pari tärkeää asiaa.


      • tässäyksmielipide kirjoitti:

        Anteeksi nyt että joudun rikkomaan haaveesi, lukion käynyt ei ole sen parempi kuin muutkaan ja ainakin kun katselee näitä 10 vuotta nuorempia ja lukiolaisia, ovat heistä iso osa kypsymättömempiä kuin minun ikäluokkani 15 vuotiaana, ehkä sitä on ollut vanha sielu aina tai jotain, ainakin piti ottaa jo vastuuta lapsena että se opetti jo kypsyyttä, lisäksi se että kokenut rankkoja juttuja elämässä tuo oman elämänkokemuksensa, näin kolmekymppisenä voin sanoa että olen kypsempi kuin osa ikäisitäni miehistä mutta on tullut vastaan niitä 40 vuotiaitakin naisia jotka elävät jossain ihme haavemaailmassa ja mutuenkin epäkypsiä henkisesti ja tosi huonolla itsetunnolla varustettuja (mikä toki voi olla osin huonojen miehien syytä).

        Nykyaikana taitaapi tulla liian helposti osalle nuorista kaikki ja sen huomaa esim siitä miten paljon itsekkäämmäksi ja pinnalliseksi on meininki mennyt, lisäksi stereotyyppinen ajattelu lisääntynyt liikaa, maalaisjärki puuttuu ja mustavalkosta on kaikki, luullaan että media kertoo miten asiat on eikä ees uskalleta sdanoa mielipidettänsä varsinkaan jos se eriää suurimman osan mielipiteestä, sekin on epäkypsää.

        Kun on kokenuyt elämässä huonoja juttuja sen verran että opetti i8telle ainakin nöyryyttä, sekä kasvoin henkisesti erittäin vahvaksi, mitä olen tainnut aina olla mutta nuissa jutuissa se tuli esiin enemmän, oppinu myös ajattelamaan maalaisjärjellä, enkä stereotypisoi, nytkin tarkotan osaa ihmisistä. Kannattaa ihan yksilönä tutustua siihen ihmiseen koska se kypsyyskin voi näkyä vasta kun on suhteessa ja tulee ongelmia että miten ne hoitaa yhdessä. KOva koulu takana kuitenkin herkkyys ja kiltteys säilynyt, kuitenkaan ei kukaan kävele yli kun osaan puoleni pitää, osaan myös käytöstavat, uskallan olla oma itseni välittämättä mitä muut ajattelee, sekä olen sinut itteni kans, vahvuuteni ja heikkouteni tiedostaen, se tekee minusta kypsän ja moni muukin asia mutta tuossa pari tärkeää asiaa.

        Kiitos vastauksesta. Pitää lukea tekstisi paremmin sitten, kun enemmän aikaa. Nukuin viime yönä vain viisi tuntia, joten nyt menen aikaisemmin sänkyyn.

        Hyvää yötä ja viikonloppua!


      • Derui
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä, että miehet ovat lapsellisia naisia pitempää. Itse olen esimerkiksi yli 30 vuotta, mutta tunnen niin, että henkisesti kypsyydeltä taidan päästä vasta vähän yli 20 vuoden. Olisin monelle ikäiselleni naiselle liian epäkypsä.

        Toisaalta tämä toimii toiseen suuntaan. Nyt kypsä 18-20-vuotias nuori nainen voi kokea minut henkisesti ikäisekseen. Itseäni tässä lähestyi 18-vuotiaana ihastunut abiturientti viime keväänä. Tarjosi puhelinnumeroaan, sillä ei kokenut keskustelumme perusteella ikäeroa liian suureksi. Kenties väitteeni 20 kypsyydestäni pitää paikkansa. Epäröin ottaa puhelinumeroa kumminkin vastaan, sillä hän oli valmistumassa ylioppilaskirjoituksiin ja minä olin yli 10 vuotta häntä vanhempi yliopisto-opiskelija. Annoin hänelle sähköpostiosoitteeni, vaikka hän tarjosi omaa sähköpostiosoitettaan puhelinnumeron lisäksi. Hän oli se, joka ihastuneena lähestyi minua. Koskaan en sähköposti häneltä saanut eli olin antanut mahdollisesti vääränsähköpostiosoitteeen kiireessä tai hän tuli toisiin ajatuksiin.

        Minusta nuorempi nainen ja vähän vanhempi mies on aivan mahdollista. En suostuisi treffeille lukion eka ja ilmeisesti en myöskään tokaluokkalaisen kanssa, mutta ylioppilaskirjoituksiin valmistuva kypsän oloinen kolmasluokkalainen voi olla mahdollinen rakkauden kohde yliopisto-opiskelijalle, joka on jo täyttänyt 30 vuotta. Kypsyystaso on mahdollisesti kylläkin 20 eli tässä aikaisemmin kirjoittanut nainen on oikeassa siitä, että monet miehet ovat naisia kypsymättömiä.

        Olisin voinut ilmeisesti rakastua häneen ja kenties hän minuun, mutta ehkä se rakkaus ei olisi avioliittoon asti yltänyt, sillä kyllä se ikäero jotain merkkaa.

        Tuo voi olla sinun kohdallasi totta mutta on kyllä miehiäkin jotka taas kokee naiset jollain tapaa henkisesti lapsekkaammiksi, tunsi jo yläasteella että ikäiseni tytöt oli tosi lapsellisia itseeni verrattuna, tosin niin koin myös monesta kaveristani.
        Joskus ihan muutenkin noin yleisellä tasolla mietin että jotkut on tosi lapsellisia läpi elämän, tuntuu että jotkut ei kasva mieleltään koskaan kunnolla aikuisiksi.


      • Derui kirjoitti:

        Tuo voi olla sinun kohdallasi totta mutta on kyllä miehiäkin jotka taas kokee naiset jollain tapaa henkisesti lapsekkaammiksi, tunsi jo yläasteella että ikäiseni tytöt oli tosi lapsellisia itseeni verrattuna, tosin niin koin myös monesta kaveristani.
        Joskus ihan muutenkin noin yleisellä tasolla mietin että jotkut on tosi lapsellisia läpi elämän, tuntuu että jotkut ei kasva mieleltään koskaan kunnolla aikuisiksi.

        Derui: "...kyllä miehiäkin jotka taas kokee naiset jollain tapaa henkisesti lapsekkaammiksi, tunsi jo yläasteella että ikäiseni tytöt oli tosi lapsellisia itseeni verrattuna, tosin niin koin myös monesta kaveristani."

        Itse puhuin lukionkolmasluokkalaisesta ja yliopistoajan loppuopiskelijasta, jotka voivat rakastua toisiinsa, sillä molemmat ovat ehkä siinä 20-vuotiaan tasolla. En vertaisi yläasteen ikäistä kypsyystasoa ollenkaan tai mitä silloin oltiin. Kirjoittamastasi tulee mieleen yhden yläasteen luokkani tytön puheet noin 14-vuotiaana ja 20-vuotiaana minusta.

        14-vuotias teinityttö minulle: "Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvatkin. Minä inhoan sinua."

        20-vuotias nuori nainen ravintolassa tutulleen: "Minua hävettää. Minä kiusasin tuota miestä koulussa. Miten hyvännäköinen."

        Hän oli kasvannut siis henkisesti ja minä olin muuttunut fyysisesti kauniimmaksi hänen silmissään. Yläasteella ollaan vielä melkoisia pentuja, miksi en sieltä lähtisi vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä.


      • Knainen
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Derui: "...kyllä miehiäkin jotka taas kokee naiset jollain tapaa henkisesti lapsekkaammiksi, tunsi jo yläasteella että ikäiseni tytöt oli tosi lapsellisia itseeni verrattuna, tosin niin koin myös monesta kaveristani."

        Itse puhuin lukionkolmasluokkalaisesta ja yliopistoajan loppuopiskelijasta, jotka voivat rakastua toisiinsa, sillä molemmat ovat ehkä siinä 20-vuotiaan tasolla. En vertaisi yläasteen ikäistä kypsyystasoa ollenkaan tai mitä silloin oltiin. Kirjoittamastasi tulee mieleen yhden yläasteen luokkani tytön puheet noin 14-vuotiaana ja 20-vuotiaana minusta.

        14-vuotias teinityttö minulle: "Sinussa ei ole mitään kaunista. Sinulla on paholaismaiset korvatkin. Minä inhoan sinua."

        20-vuotias nuori nainen ravintolassa tutulleen: "Minua hävettää. Minä kiusasin tuota miestä koulussa. Miten hyvännäköinen."

        Hän oli kasvannut siis henkisesti ja minä olin muuttunut fyysisesti kauniimmaksi hänen silmissään. Yläasteella ollaan vielä melkoisia pentuja, miksi en sieltä lähtisi vetämään minkäänlaisia johtopäätöksiä.

        Ehkä olen pikkutarkka mutta siis likkahan ei ollut tuossa kuvauksessa kypsynyt yhtään!

        Häntä hävetti koska olit vuosien varrella muuttunut ulkonäöllisesti, mutta hänestä kiusaaminen olisi ollut ok, jos olisit ollut samannäköinen vieläkin kuin joskus nuorempana!

        Jos tämä 20 v tyttö olisi aikuistunut hän ymmärtäisi että oli ihminen sitten hänestä ruma tai kaunis, rikas tai köyhä, massasta poikkeava jne. niin ei se oikeuta kiusaamaan. Erilaisuus on rikkautta ja kaikkenlaiset ihmiset on hyväksyttävä.

        Minusta kuvauksesi tytöllä oli sama aate edelleen. Rumia saa kiusata.


      • Knainen kirjoitti:

        Ehkä olen pikkutarkka mutta siis likkahan ei ollut tuossa kuvauksessa kypsynyt yhtään!

        Häntä hävetti koska olit vuosien varrella muuttunut ulkonäöllisesti, mutta hänestä kiusaaminen olisi ollut ok, jos olisit ollut samannäköinen vieläkin kuin joskus nuorempana!

        Jos tämä 20 v tyttö olisi aikuistunut hän ymmärtäisi että oli ihminen sitten hänestä ruma tai kaunis, rikas tai köyhä, massasta poikkeava jne. niin ei se oikeuta kiusaamaan. Erilaisuus on rikkautta ja kaikkenlaiset ihmiset on hyväksyttävä.

        Minusta kuvauksesi tytöllä oli sama aate edelleen. Rumia saa kiusata.

        Niin minäkin vähän ajattelin silloin paikan päällä - ajattelin sen, että häntä hävetti sen takia, että olin hyvännäköinen. Mutta tarkemmin ajateltuaan ymmärsin, että hävetti se kiusaaminen ja esimerkiksi nuo sanat, jos hän muisti "sinussa ei ole mitään kaunista, minä inhoan sinua".

        Yläasteikäisenä minusta tykkäsi vain yksi tyttö, sillä olin ruma. Hänkin tykkäsi minusta sen takia, että olin kuvataiteellisesti lahjakas. Olimme samassa kuvataidekoulussa ja samalla yläasteella eri luokilla. En ollut hyvännäköinen lukiossa. Täytin tammikuussa ensimmäisenä yliopistolukukautena 20 vuotta. Siihen mennessä minuun ei ollut ihastunut mahdollisesti yhtään suomalaista naista. En ollut hyvännäköinen, mutta sitten ulkonäköni alkoi parantua. Silloin 20 ikävuoden lopulla se kiusaajakin piti minua hyvännäköisenä. Tuo nickin kuvan olen piirtänyt itsestäni muutama viikko aikaisemmin kuin entinen kiusaaja häpesi kiusaamistaan.


      • Knainen
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Niin minäkin vähän ajattelin silloin paikan päällä - ajattelin sen, että häntä hävetti sen takia, että olin hyvännäköinen. Mutta tarkemmin ajateltuaan ymmärsin, että hävetti se kiusaaminen ja esimerkiksi nuo sanat, jos hän muisti "sinussa ei ole mitään kaunista, minä inhoan sinua".

        Yläasteikäisenä minusta tykkäsi vain yksi tyttö, sillä olin ruma. Hänkin tykkäsi minusta sen takia, että olin kuvataiteellisesti lahjakas. Olimme samassa kuvataidekoulussa ja samalla yläasteella eri luokilla. En ollut hyvännäköinen lukiossa. Täytin tammikuussa ensimmäisenä yliopistolukukautena 20 vuotta. Siihen mennessä minuun ei ollut ihastunut mahdollisesti yhtään suomalaista naista. En ollut hyvännäköinen, mutta sitten ulkonäköni alkoi parantua. Silloin 20 ikävuoden lopulla se kiusaajakin piti minua hyvännäköisenä. Tuo nickin kuvan olen piirtänyt itsestäni muutama viikko aikaisemmin kuin entinen kiusaaja häpesi kiusaamistaan.

        Kaikki ei koskaan aikuistu. Kyllähän aikuisetkin saattavat kiusata toisiaan. Henkinen kypsyys on silloin jäänyt yläasteen tasolle.

        Täytyy kyllä silti sanoa että jos minulla on kaksi eri miestä juttuseurana. 8-vuotta nuorempi ja 8-vuotta vanhempi, niin kyllä minä yhteistä löydän enemmän sen 8-vuotta vanhemman miehen kanssa enempi, kuin sen 8-vuotta nuoremman.


      • kuhanjutustelen
        Knainen kirjoitti:

        Niin on mutta itse olen nainen ja etsin hiukan aikuisempaa kun olen itsekin vanhempi


        Miehet niin kauan ja pitkälle aikuiseksi haluaa polttaa uhossaan kirkkoja jne. Oman ikäisten taikka hiukka vanhempien kanssa saa kypsempiä keskusteluja aikaan ja sen jo näkee että miehestä on kasvanut mies eikä mikään ole enää uhoava pikkupoika

        Taidat ny vähän liioitella. On niitä mukaviakin, kuhan vai sattuisi sellainen kohdalle. Minun kohdalla nainen. On vain varattuja ne mukavat.


      • Knainen kirjoitti:

        Kaikki ei koskaan aikuistu. Kyllähän aikuisetkin saattavat kiusata toisiaan. Henkinen kypsyys on silloin jäänyt yläasteen tasolle.

        Täytyy kyllä silti sanoa että jos minulla on kaksi eri miestä juttuseurana. 8-vuotta nuorempi ja 8-vuotta vanhempi, niin kyllä minä yhteistä löydän enemmän sen 8-vuotta vanhemman miehen kanssa enempi, kuin sen 8-vuotta nuoremman.

        Minusta tuntuu siltä, että minä alan vähitellen kypsyä, sillä täällä minun suosikki mies- ja naiskirjoittaja ovat noin 40-vuotiaita. Heidän kanssaan tulen hyvin juttuu. Sillä perusteella itsekin en ole enää alle 20 ikävuoden tasolla. Molemmalla noin 40-vuotiaalla on kaksi lasta, joten eivät ole keskenkasvuisia.

        Olet oikeassa omista havainnoistasi, että naiset ovat monesti kypsempiä kuin miehet. Itseeni on esimerkiksi muutama ulkomaalainen nainen ihastunut, mutta vähän turhaan sillä olen aikaisemmin ollut melko poika ja epäkypsä. Paljolti sen takia en ole edes suudellut yhtään ulkomaalaista naista. En ole ollut alkukaan omasta mielestäni niitten nuorten naisten kypsyystasolla. Joskus ihastuneen ulkomaalaisen naisen tilanteessa on ollut löytää mies ja perustaa perhe. Minusta ei ole kypsyyttä edes sinne päin näitä vaatimuksia täyttämään. Mutta onneksi en ole enää poika vaan jonkinlainen mies ja jossain määrin aikuinen. Minä taisin sittenkin aikuistua vähitellen.


    • Eivoivalitaei

      Kuka tahansa voi.

    • KirjoitanNyt

      Minulle on useampi nuorempi mies whdottanut seksiä, rakkaudesta siinä ei varmasti ole kyse. Tietenkin olen kieltäytynyt. Tuo on varmaan yleistä, koska en ole mitenkään ihmeellinen nainen...
      En osaa oikein kuvitella kyseistä tilannetta, että rakastuisin paljon nuorempaan, vanhempaan. Ei ole sattunut kohdalleni, hankala sanoa, miten reagoisin. Voisin kuvitella, ettei se täysin mahdotontakaan voi olla kenenkään kohdalla kuitenkaan.

    • Kahdeksanvuottanuorempin

      Kahdeksan vuotta nuorempi mies näyttää silmissäni hyvältä. Sitä en todellakaan tiedä mitä hän minussa näkee. Hivelee kyllä itsetuntoa.

    • pohjoisensinistä

      Olen rakastunut itseäni vanhempaan ja
      nuorempaan.Rakkaus ei kysy ikää..

    • Enmissääntapauksessa

      Ja niin vaan kävi😂

      • Nuorempaanihastunut

        Sama juttu!


      • Eimeeohikaan

        Samassa veneessä siis ollaan😂


      • Eipämeneohiei

        Nonnii, hyvä ettei ny tarvii ainoana tällaista ihmetystä 😂


      • leMMensairasko

        Juu, ei se kysy lupaa, vaan tulee yllättäen ja pyytämättä. Eikä auta, vaikka koittais miten potkiutua vastaan.

        Se 6,5-vuotta nuorempi mies on edelleen sitkeesti sydämessäni....


    • toivo.muksia

      Voihan sitä ihastua vaikka kehen. Kumppanuussuhteen solmiminen on sitten eri juttu. Mieluiten muutaman vuoden sinne tänne rajoissa.

    • Kiteytettynä_

      Paljon vanhempaan voisin rakastua, mutta paljon nuoremman kanssa (aikuinen kuitenkin) voisin harrastaa seksiä.

    • RaikkaitaTuulahduksia

      Ei ikäero ole mikään este, eikä edes hidaste. Ensin tietyisti ihastutaan, ja sitten pikkuhiljaa rakastutaan. Ja kun molemmat ymmärtävät heti alusta asti että liitto ei välttämättä kestä ikuisesti, vaan nuorempi hakeutuu jossain vaiheessa ikäistensä seuraan, niin elämä on ihanaa niin pitkään kun sitä kestää. Ja senkin jälkeen jää paljon rakkaita muistoja.

      Itselläni on aiemmin suurimmat ikäerot olleet 17 ja 19 vuotta. Mutta nyt on osunut kohdalle 26 vuotta. Minä lienen se vakaa kallio jota hän etsii ja hän edustaa minulle sitä raikasta tuulahdusta nuoruudesta. Ja me molemmat pidämme siitä.

      • muttauskomitähaluat

        Hyi yäk. Tollaset papat on säälittäviä. Statuksen vuoksi se mimmi sun kanssa on. Bemarin nahkapenkillä on niin kiva matkustaa ja kesällä käydä veneilemässä. Oikeasti sitä ällöttää sängyssä sun ei enää niin timmit rintalihakset.


      • Nää.on.näitä
        muttauskomitähaluat kirjoitti:

        Hyi yäk. Tollaset papat on säälittäviä. Statuksen vuoksi se mimmi sun kanssa on. Bemarin nahkapenkillä on niin kiva matkustaa ja kesällä käydä veneilemässä. Oikeasti sitä ällöttää sängyssä sun ei enää niin timmit rintalihakset.

        Niin taisit kertoa oman mielipiteen mutta ei voida yleistää; makuja on niin monta kuin on ihmisiäkin😉.


      • IkäloppuNettiinVaan
        muttauskomitähaluat kirjoitti:

        Hyi yäk. Tollaset papat on säälittäviä. Statuksen vuoksi se mimmi sun kanssa on. Bemarin nahkapenkillä on niin kiva matkustaa ja kesällä käydä veneilemässä. Oikeasti sitä ällöttää sängyssä sun ei enää niin timmit rintalihakset.

        Papat joutuu sit vaan tyytymään netin livechatteja katselemaan, kun oikeassa elämässä ei suurta ikäeroa katsota hyväksyttävästi.


      • Ikäväon
        muttauskomitähaluat kirjoitti:

        Hyi yäk. Tollaset papat on säälittäviä. Statuksen vuoksi se mimmi sun kanssa on. Bemarin nahkapenkillä on niin kiva matkustaa ja kesällä käydä veneilemässä. Oikeasti sitä ällöttää sängyssä sun ei enää niin timmit rintalihakset.

        Ei voi yleistää. Minäkin kuvittelin pitäväni vain ja ainoastaan hyväkroppaisista miehistä. Mutta rakastuin minua 19,5 vuotta vanhempaan mieheen, joka oli vatsakas.
        Tiedän olevani ikäisekseni todella hyvässä kunnossa ( 45v ja 50 kg) ja varsin nättikin. Mies ei todellakaan ollut rikas, ei ollut mersua, venettä tai hulppeaa taloa. Mutta osasi käsitellä hevosia ja ennen kaikkea minua. Ei ollut mikään pompoteltavissa oleva poikanen vaan miehekäs Mies !


    • 10vnuorempaan

      Nuorempaan rakastuin.

    • samoillataajuuksilla

      En rakastua, sellainen olisi pelkkää ihastumista ja tietäisin että se olisi ohimenevää. On hyvin harvinaista että ihastun ylipäätään ja tykästyn kunnolla sellaisiin ihmisiin jotka tunnen entuudestaan.

    • Enpaljon

      kumpaankaan suuntaan. Paljon nuoremmat kyllä karsiutuu heti, ja vanhemmassakin on sentään joku raja.

    • mikäviilis

      RANKKAUS ON TÄRKEIN
      Niinkun ap-kin sanoo tai kirjoittaa "ikä on vain numerita".
      Ei se se kuulu sivullisille tippaakaan mitä kaksi ihmistä tuntee toisiaan kohtaan.
      Vikinät pois! 😎

      • Hihhiiih

        Rankkaus on tärkein. Itse rankkaan iän mukaan pois ja sisään.


    • AikaaOn_

      Ehkä sellaiset noin 10 vuotta on maksimi, näin naisena en kyllä 10 vuotta nuorempaa ottaisi, vanhemman kylläkin.

    • Eihaittaaaa

      10 vuotta vanhempaan ihastunut. Enkä sitä edes koe ikäeroksi, en siis mieti asiaa.

      • Fkkkkfkflf

        Kiitos, t Samppa


    • VainNumeroita

      10-15 v. vanhemmat miehet tasapainoisia, elämää nähneitä, kypsempiä kuin ikäiseni miehet. T. Keski-iän ylittänyt rva

      • IkäEroOnRatkaiseva

        Tuskinpa aisaan suhtauduttaiin noin myönteisesti, jos oltaisiin keski-iän alapuolella, vaikkapa 45 v mies rakastuisi 25-30 vuotiaaseen nuoreen naiseen.
        Varmasti saisi kuulla haukkumisia.
        Eikös se ole ihan sama, jos 70 vuotias pappa rakastuisi 50 vuotiaaseen naiseen.
        Ehkä asian pointti on se, ettei vanhana enää jatketa sukua ja silloin on hyväksytympää yli 20 vuoden ikäerotkin.


    • KyImis_

      Mielellään reilusti nuorempaan. Kysytkin vielä..

    • nevereverr

      En voisi. Max 10 vuotta ja siis nuorempi mies. Oon aina ollu vanhemman, tosin ei paljoo ikäeroa vanhemman miehen kanssa, joten ei enää niitä.

    • Kyllä voisin 20-45 vuotiaaseen nättiin naiseen,silloin naiset on kaikkein kiihkeimmillään. Yli 50v naiset kyselee omaisuutta, tuloja ym, ei niinkään miehen ulkonäköä. jukkap9 at luukku.com

    • Omavalta

      Onhan se imartelevaa kun parikymppinen poika jää istumaan viereen ja haluaa keskustella pian keski-ikäisen naisen kanssa ajatuksistaan:)) kyllä siinä hämmentyy....

      • Etoavuuu

        Äitinikin kanssa jutellaan ajatuksista

        Rakastettua halutaan panna ja kertoa hellistä tunteista


      • Omavalta

        Kyllä hänellä äiti on.


    • huumorinloppu

      Aina vähän naureskellut naisille, jotka höpsähtävät nuorempiin miehiin, mutta eipä naurata enää.

    • istyd

      Mies saa olla maksimissaan 5 vuotta mua vanhempi tai saman verran nuorempi.

    • täältä_vain

      voisin panna paljon nuorempaa ja jonkun verran vanhempaa.

    • ltserakas

      En vois oikeesti.

    • Tunteetonmuttajärkimyös

      Onneksi ei tiedä hän, minkälaisen tunnemyräkän olen käynyt läpi. Sanotaan, että ikä on vain numeroita, mutta ei se nyt ihan niinkään mene.

    • Silikoonimummo

      Kyllä ihmisten pitäisi ajatella järjellä näitä asioita..20v ikäerossa liikaa.. 45v en pytyisi olemaan 70v papsun kanssa..Erilainen kaveripiiri,fyysinen jaksaminen ym. Vaikka varmaan,jos oikeesti rakastuu näitä asioita ei mieti. 10v sopiva ikäero vielä,itse olen säilynyt niin nuorekkaana ja hyvänä,että vanhempaa miestä en halua...Vanhemmat 45-50 papsut ovat jo aika kulahtaneita ja se pallo mahan päällä..Kiitos ei!

    • juurinytenolerakastunut

      Rakkaus on ihmeellinen asia.

    • Tahvo53

      No varmaan samanikäinen jos olisi hakusessa joku. Olen kuitenkin päättänyt että ei enää, ei jaksa ja ei kiinnosta. Ilman parisuhdetta voin elää juuri sellaista elämää mitä haluan. Ei kompromissejä eikä muita hidasteita ja saan aidosti olla oma itseni. Matkustelua, harrastukset, työ, lapset ja lastenlapset...siinä mahtavaa sisältöä elämään.

    • Rakastunut__

      Tällä hetkellä olen rakastunut itseäni 25 vuotta vanhempaan ja koen ettei ikäeromme ole liian suuri, päinvastoin koen hänet enemmän henkisesti samankaltaiseksi kuin ikätoverini.
      Ei rakkaus ikää katso, sen tietää jokainen jolla on kokemusta asiasta.

      • 25vuottaikäeroa

        Sama. Monta vuotta tosin jo..


    • normaaliikäero

      Eikös tuo normi-ikäero ole kuten Mig Jaggerilla ja Paul Newmanilla, eli noin 40 vuotta nuorempi nainen on hyvä, näin yleensä.

      • Paljonnähnytmatkamies

        Paul Newman on jo haudassa ja eläessään hänen myös jo edesmennyt vaimonsa oli häntä viisi vuotta nuorempi.


    • viiskymmentä_vuotta
    • 20wee

      Joo. Voisitsä olla mulle äiti ja sit jotain vähän muutakin... hih

    • 13524

      Tällä hetkellä ainakin yli 20 vuotta ikäeroa..

    • ikäeipaina

      Voisin toki rakastua itseäni paljon nuorempaan tai vanhempaan.

    • ihastelemistailmassa

      Voisipa hyvinkin yhteen nuorempaan. Ikää en tiedä, mutta eräs tuumasi "ettei tyttönen enää ole" ; D. Arvioisin ikäeroksi n. 20v. Pitäisi jonkun kerran kysäistä leikkimielisesti asiasta, kun uskalsin vuosi sitten aloittaa viestittelemäänkin hänen kanssaan. Aikamoista rohkeutta sekin vaati, mutta oli se sen väärti.

    • yksionnestaleijuja

      Voisin, koska rakastuin. Ei rakastuminen katso ikää, vaikka tutustumisen alussa ajattelin deittailun olevan vain kevyttä ja hauskaa, mutta toisin kävi. Puolitoista vuotta on mennyt ja olen edelleen hyvin onnellinen ja hyvin rakastunut, mies on minua 26 vuotta nuorempi. Nykyisin en ikäeroa edes muista enää, kun teemme asioita yhdessä kuten muutkin, leffoja, reissuja, koti-iltoja. Elämäntilanteet kovin samankaltaiset ja itse en ole varakas tai isotuloinen, joten siinäkin olemme samalla viivalla, jos sitä joku naivi ja kateellinen täällä arvelisi syyksi yhdessäoloomme. Kauanko olemme yhdessä, sitä ei kukaan koskaan tiedä, ei edes avioliiton osalta, joten sitä en jaksa miettiä, vaan nautin elämästäni maailman ihanimman miehen kanssa.

      • kjkkyg

        Kuulostaa ihanalta, onnea & rakkautta teille!


      • hyväksikäyttöä

        Ihan sairasta. Miettikää oman lapsenne kohdalle, miltä tuntuisi, jos 20v poikanne tai tyttö ne harrastaisi seksiä 46v miehen tai naisen kanssa? Vanhemman ihmisen pitäisi ymmärtää jättää huomattavasti nuoremmat rauhaan. Mielenterveysongelmaisilta ei tietenkään voi normaalia toimintaa odottaa.


      • mielipide.sivusta
        hyväksikäyttöä kirjoitti:

        Ihan sairasta. Miettikää oman lapsenne kohdalle, miltä tuntuisi, jos 20v poikanne tai tyttö ne harrastaisi seksiä 46v miehen tai naisen kanssa? Vanhemman ihmisen pitäisi ymmärtää jättää huomattavasti nuoremmat rauhaan. Mielenterveysongelmaisilta ei tietenkään voi normaalia toimintaa odottaa.

        voi kuinka ahdasmielistä!
        Taidatkin itse olla jonkin sortin mielenterveysongelmainen; anna toisten nauttia onnesta, ei se keltään ole pois!


      • fhklhhj

        20-vuotias on kuitenkin jo täysi-iän ylittänyt ihminen joka pystyy ajattelemaan itse päätöksiään, eli jos sen ikäinen poika tai tyttö haluaa harrastaa seksiä tai/ja seurustella 46-vuotiaan kanssa niin ei se nyt niin hirveää ole.


      • fhklhhj kirjoitti:

        20-vuotias on kuitenkin jo täysi-iän ylittänyt ihminen joka pystyy ajattelemaan itse päätöksiään, eli jos sen ikäinen poika tai tyttö haluaa harrastaa seksiä tai/ja seurustella 46-vuotiaan kanssa niin ei se nyt niin hirveää ole.

        Olen samaa mieltä. Raja menee jossain 17-vuotiaassa. Ehkä moni 18-vuotias saattaa olla riittävänä kypsä jo seurustelemaan itseään paljon vanhemman henkilön kanssa. Sitten kun mittariin tulee 20 ja risat niin mielestäni ei ole mitään estettä sille, että toinen on esimerkiksi 26 vuotta vanhempi. Sitten tulevaisuudessa se ikäero voi painaa jos nainen tai mies saavuttaa lähes eläkeinä ja toinen ei ole edes 40-vuotias.

        Minun luokseni on tulossa elokuvailtaan 17-vuotias teinityttö naisystäväni seurassa. En voisi alkaa seurustelemaan hänen kanssaan, vaikka kuinka ihastuttava hän olisi. Teoreettisesti häneen voisi rakastua, mutta häntä vanhempana kokisin niin, että heti ei voisi seurustella vaan pitäisi aikaa kulua. Tämä oli vain teoreettinen malli ja suotakoon naiselle joka on 26 vuotta miestään vanhempi täysi onni! :)


      • M32_

        Itse en olisi 17-vuotiaan kanssa, kyllä sen ikäinen on vielä ihan lapsi mielenmaisemaltaan, aivot ihan kehitysvaiheessa vielä tuon ikäisellä.
        Itse ajattelisin että joku 19-20-vuotias olisi jo sen ikäinen ettei tulisi hyväksikäyttäjä fiilistä vahingossakaan, sitä en ikinä haluaisi.
        17-vuotiaasta ei voi olla varma onko sen ikäinen tarpeeksi kypsä tekemään valintojaan, joten vastuu on vanhemmalla osapuolella.


      • mielipiteenion

        20-vuotias ei todellakaan ole vielä kypsä ja henkinen kehitys on vielä ihan vaiheessa. Sen ikäisten kuuluu olla omanikäisten kanssa. Vastuullinen ja hyvä aikuinen ihminen ei vokottele itseään parikymmentä vuotta nuorempia. Joku nelikymppinen voi sitten olla ihan rauhassa itseään huomattavasti vanhemman kanssa, jos haluaa.


      • yksionnestaleijuja

        Kiitos monille ihanista kommenteistanne, on hienoa, että ihmisillä on nykyisin jo paljon ymmärrystä erilaisten suhteiden arvosta, silloin kun molemmant osapuolet siinä ovat omasta halustaan ja tunteet ovat aitoja.
        Omassa tilanteessani ko. mies on iältään hieman yli kaksikymmentä, opiskellut yliopistossa jo vuosia, tapaillut omankin ikäisiään naisia aiemmin ja siitä huolimatta haluaa olla tässä ja nyt kanssani. Enkä "vokottelija" ollut suinkaan minä, vaan kuvittelin olevamme vain harrastuskavereita, mutta mies pyysi treffeille useita kertoja sinnikkäästi ja vasta siitä suhde lähti. Kerran jo aioin alussa jutusta irtautua, mutta mies on halunnut jatkaa tietäen, että hänellä on vielä paljon aikaa myöhemmin perustaa perhe ym.
        Pidän kypsymättömyytenä sitä, että joku kuvittelee olevansa oikeutettu määrittämään toisten ihmisten kypsyyden ja henkisen kehityksen tason tietämättä mitään näistä ihmisistä. Henkinen kypsyys on erittäin paljon ihmisten kesken vaihteleva ominaisuus, eikä pelkkä ikä riitä sen määrittämiseen. Voi olla vastuullisia ja kypsiä parikymppisiä sekä aivan keskenkasvuisia nelikymppisiä, mutta tämän ymmärtäminen vaatii myös sitä kypsyyttä, jota kumppanillani onneksi on runsain mitoin.


    • Typeriikysymyksii

      Tahdon voimalla en, mutta ihan vahingossa kyllä.

    • Iirist

      Ennen olin ikäeroissa ehdoton,mutta tavattuani 20v nuoremman miehen mielipiteeni muuttui..Alussa oli vaan kevyttä deittailuu,mutta tunteet syvenivät pikkuhiljalleen..Kyllä se kipinä voi loppua samanikäisiltäkin ja kukaan ei voi ennustaa tulevaisuutta 20v päähän..Tosin jotkin ystävistäni on tätä ihmetelleet,mutta so what..

    • enuskoettävaikuttaa

      Jos ei nyt normaalikäytäntöön mene eli naisen kuuluisi olla noin 40-vuotta nuorempi kuin miehen, niin ei kai tuollaisella muuten ole merkitystä.

      Pääasia olisi se että kummallakin olisi mukavaa.

    • Elämäyllättää

      Jos molemmat ovat aikuisia, ikäerolla ei ole väliä. Mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän sillä on merkitystä. Kymmenen vuoden ikäero tuntuu varmaan jonkin verran iässä 20 ja 30, koska 20 ikäisen aivot on vielä kehitysvaiheessa. Ikäero ei ole enää niin suuri kun iät on 30 ja 40 tai 40 ja 50 jne. Aikuisenahan ihminen on sitä mitä on.

      "Ihan sairasta. Miettikää oman lapsenne kohdalle, miltä tuntuisi, jos 20v poikanne tai tyttö ne harrastaisi seksiä 46v miehen tai naisen kanssa? Vanhemman ihmisen pitäisi ymmärtää jättää huomattavasti nuoremmat rauhaan. Mielenterveysongelmaisilta ei tietenkään voi normaalia toimintaa odottaa. "

      Todella törkeää tekstiä. Kyse on kuitenkin rakkaudesta, joka on yksi elämän tärkeimmistä asioista.

      • rakkautta___

        Veit sanat suustani, en ymmärrä ikärasisteja jos kyseessä on kuitenkin ihmiset jotka molemmat ovat selvästi täysi-ikäisiä, jokainen olkoon kenen kanssa haluaa ja ketä rakastaa.
        Rakkaus on taivaallisen kaunis asia oli ikäero mikä hyvänsä.


      • Huuhaa123

        Nimimerkille elämä yllättää,jos kahden ihmisen väliset kemiat kohtaa niin,mitä väliä iällä? Rakkaus sen ratkaisee,eikä ikäero..eikä sillä ole mitään tekemistä mielenterveysongelmien kanssa..Kirjoituksesi on ihan sairas ja tyhmä!!!


      • Hehnaurattaa

        Sulla ei taida tuo luetun ymmärtäminen olla vahvin laji :D


    • Huuhaa123

      Kyllä se vaan on....Ei ole mistään mielenterveysongelmasta kyse,jos 20v ja 46v haluaa läheisyyttä..Molemmat kypsiä seksiin:D Hei haloo!!

    • vitsitvähissä

      Kyllä voin ja olenkin. Sekä nuorempaan että vanhempaan. Toki mietityttänyt sitten miten elämä menee kun tulee ikää. Mutta kun rakastuu syvästi niin silloin ei vaikeudet paljoa paina eikä pelota vaan ajattelee että ne voitetaan ja muutenkin, etteihän sitä tiedä kestääkö se rakkaus vaikka ikäeroa olisi vain vuosi. Nyt minuun on (ainakin) ihastunut 14 vuotta nuorempi mies. En tiedä mitä tehdä kun olen jo ihastumassa ja häneen olisi helppo rakastua. En uskalla sen takia tavata. Voisi olla vähän liian kuumaa...olen tavallista himokkaampi nainen ja ikäiseni, saatikka vanhemmat miehet eivät pysy tahdissa mukana. Minulle ei riitä kerran päivässä. Olen ihan neuvoton.

      • Anna palaa vaan..kerrahan täällä eletään..Kukaan ei voi tietää,että mitä tapahtuu 10-20v päästä..Elämä on tässä ja nyt..


      • JakeJarski

        vastaus nimimerkille "vitsit vähissä"

        Niin kuin edellisessä vastauksessa jo sanotaan anna palaa vaan kerranhan täällä eletään. Sanot olevasi himokas nainen. Todella suuremmoista. Rakastelu on ihanaa ja erittäin nautinnollista.

        itse olen jo yli 40 v ja erittäin viriili. Toisin sanoen minullekaan ei riitä kerran päivässä rakastelu. Kaipaan seksiä 2 - 3 kertaa päivässä tai ainakin vuorokauden aikana. Voi olla että olen hieman poikkeus . Jokin aika sitten tutustuin hyvin seksikkääseen naiseen joka on myöskin hyvin kaunis.

        En tieidä kohtasinko vertaiseni. Vaikka itse haluan seksiä monta kertaa päivässä niin hän vieläkin enemmän. Suoraan sanottuna en aivan täysin pysty tyydyttämään häntä. Ei tämä meille ole mikään ongelma kuitenkaan.

        Hyvä seksi on kuumaa, ihanaa, nautinnollista, aivan fantastista, meillä on sellaista ja uskon että sinullakin on tai tulee olemaan joten anna mennä vaan....tsemppiä !!!


    • Lemmenkäinen

      Rakastua, en varmaan, mutta jos sattuis oikea naaras eteen niin en vois vastustaa :-*

      • sinuavanhempi

        Täällä olis 68v kypsä aikuinen nainen, valmiina elämäsi hekumaan? ;))


    • noainaeiniin

      Taitais 5 vuotta olla korkein toivottavaikäero puoleen jos toiseen

    • Buzzlightgood

      Pitää tarkistaa ensin paljonko verkkokullista saa päikseen romummasta, vai tykkääkö yhteiskunnat enemmän kuin lautakunnat.

    • Elämätävaan

      Jos saisin valita, en. Aina ei voi kuitenkaan valita ihastumisen kohdetta. Voi vaan ihastua ja levitellä sen jälkeen käsiään, et näin siin kävi.

    • thteiset

      Helposti,rakkaus ei välitä ikärajoista.Sitä rakastutaan ihmiseen,sen ominaisuuksiin ja ikä tuskin estää pitämästä jotain ihmistä täydellisen ihanana.Jatkosta tietysti kannattaa miettiä,voiko toisen kanssa olla täydellisen onnellinen vai vaikuttaako ikäero?

    • kokemusta_on_

      Tietenkin.

    • tunteilijarealisti

      Voisin, siksipä jarruttelen heti, kun huomaan tälläisiä "oireita".

    • Mikävieläsopivaa

      Voisitko nuorempana miehenä ihastua/rakastua itseäsi 9-15 vuotta vanhempaan naiseen? Vai onko jo selkeästi liian suuri ikäero? Katsotko edes sillä silmällä tuon verran vanhempia?

    • Puumanpoika

      Voisin rakastua 10v vanhempaan naiseen,ikä vaan numeroita. Nykyään vanhemmat naiset aika hyvin säilyneitä,koska pitävät itsestään huolta ja kyllä mulla joskus himottais vanhempi nainen sängyssä,miks ei seksikikkäitä,itsevarmoja ja tietävät,mitä haluavat eikä kaikkea tarvitse kädestä pitäen kaikkea opettaa. Viime viikolla sekstailin 20v vanhemman naisen kanssa ja oli kuuma kissa.

      • tunnistin-itseni

        Malla kyseessä?


    • Rakastunut

      Olen 52 mies ja olen rakastunut 20v naiseen onko se normaalia nainen on rakastunut minuun onko se hyväksyttävää. Olen ollut ihan yksin 4vuotta minulla ei ole ollut ketään ja nyt löytyi rakkaus mutta ikä ero on suuri mitä mieltä olette

      • OmaAsianne

        Mitä ihmettä täällä kyselet?

        Rakastakaa ja olkaa onnellisia. Ei rakkaus tule tyhjästä!


    • ToivonsaMenettänyt

      Se iski kuin salama vuon 2016 ekasta kunnon katsekontaktista. Kevät tai kesä, lämmintä kuiteski.

      Luulin häntä alle 40v. Hiljakkain selvis että vissii reilusti yli. Ikäeroa kenties 18-30v. Ikänsä vieläki epäselvä.

      Aiemmin ajattelin etten rakastuisi jos yli 20vuotta eroo, toki tuo ehkä vaikutti kun luulin nuoremmaksi. Mutta ei rakkaudentunne siltikään sammunut.
      Samaistun tuohon toteamukseen että ikä on vain numeroita.

      Toivoni menetin, tilanteen koettanu hyväksyä mutta rakkaus säilyny häntä kohtaan

    • täältä_vain

      helposti :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe