seurataan joka ikiseen paikkaan minne menenkin, kauppakeskukseen, loma matkalle, uusiin asuipaikkoihin...
Olen muuttanut kahdesti ja samat autot ja ihmiset seuraavat perässä.
Olisiko yhtäläisyyttä sellaisella asialla, kun asuin talossa, jossa oli laajakaista, jota tosin en halunnut sitten pitää, koska sen saamiseksi täytyi ottaa myös Soneran viihdepaketti ja huomasin etten tee sillä mitään, joten irtisanoin sen ja käytin sen jälkeen liikkuvaa laajakaistaa, eli mokkulaa
Huomasin etten pysty vaihtamaan koneeni salasanoja, muuten kuin, joko lataamalla kone ulkoisella akulla tai katkaisemalla virrat osakkeemme pääkatkaisijasta, mutta se sai muutaman osakkeen omistajaan kovaa säpinää, eli katkesiko naapurienkin laajakaistayhteys kun katkaisin virran osakkeemme sähkötaulusta?
Ja katkesiko joku yhteys viereisen Kansanopiston laajakaista yhteyksistä, kun sieltäkin tultiin aina korjaamaan meidän taloon vikaa/ko vai mitä, olivatko talomme ja kansanopiston internet yhteydet samassa nipussa?
Miksi minua
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161