Vastatkaa nyt joku kiltti ihminen mistä johtuu,kun pääset huoneeseen ja sitten nikkien kohdalla lukee vaan lataa... Eikä mitään tapahdu.Eli et pääse chattailemaan,vaikka oot jo sisällä.
Lataa....lataa
5
646
Vastaukset
- Pipari
Todennäkösesti palomuurin asetukset liian tiukalla.
Palomuuri ei päästä dataa takasi koneelle niin että nikit näykyis. Mulla on sama ongelma duunin koneella.- please
vaikka ois koko palomuuri pois päältä.Sitä mä itsekin aluksi epäilin.
Mitähän toi Jennan vastaus tähän kuuluu.Aina tulee asiattomia linkkejä,eikä mun kone auennu niillekään...
Mulla kans tekee samaa.. Nikkilista ei näy, samoim "yläpalkissa" olevat painikkeet ei näy... Hymiöt ja kirjoitusruutu kyllä näkyy. Eli pystyy puhumaan ihan normaalisti mut ei nää nikkejä.. ÄRSYTTÄVÄÄ! Sain ohjeet ylläpidolta että asia korjaantuisi mut ei niistä ollut apua..
Mulla auttaa päivittäminen (joskus raivoisakin F5:n painaminen) tai sitten käyn kokonaan ulkona lenkin ja tuun takas... Mut ei noikaan konstit ole pomminvarmoja.
Olis tosiaan kiva saada selvyys mistä toi johtuu. Palomuuria ne ylläpidossakin epäili mut ei toimaa niin ei....- please
Mä en pysty ees juttelemaan.Miksi siis edes pääsee siihen huoneeseen,ellei pääse siitä eteenpäin...
alapalkissa lukee siirtää dataa ja rinkula pyörii niin julmetusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018384- 565272
- 244917
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284824Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364640Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764535- 624113
- 423755
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403034- 452739